Dat was verder wel een vrij humoristische reactie op die Amsterdammer die met bivakmuts op zat te janken dat Feyenoord met veel meer was gekomen dan afgesproken.quote:
Had inderdaad liever een aantal Ajacieden die erbij waren aan het woord gezien. Of hebben die allemaal geweigerd?quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
En waarom laten ze alleen die mongool van een gijs aan het woord.
Bartjequote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien struikelde hij... Daarom word je ook geleerd niet met messen te rennen, daar gebeuren nl ongelukjes mee
Er wordt niet of nauwelijks over gesproken, laat staan op tv.quote:Op maandag 22 december 2008 15:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Had inderdaad liever een aantal Ajacieden die erbij waren aan het woord gezien. Of hebben die allemaal geweigerd?
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er wordt niet of nauwelijks over gesproken, laat staan op tv.
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?
Kan het begrijpen hoor, bijvoorbeeld Gijs kickt volgens mij wel op een camera op z'n snuffert
Dat waren die gasten met die TNT toch?quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.
Onderlinge afspraken? De mensen die er bij waren al veel mee klaar zijn? Banen, vrouwen en kinderen die ze kwijt kunnen raken? En wat schieten ze er überhaupt mee op?quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?
Kan het begrijpen hoor, bijvoorbeeld Gijs kickt volgens mij wel op een camera op z'n snuffert
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat waren die gasten met die TNT toch?
Ja en die sjaalsquote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat waren die gasten met die TNT toch?
Daar ging ik al wel vanuit ja, dat bedoelde ik met de mediaquote:Op maandag 22 december 2008 15:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken? De mensen die er bij waren al veel mee klaar zijn? Banen, vrouwen en kinderen die ze kwijt kunnen raken? En wat schieten ze er überhaupt mee op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |