Stond ook in de onderschriftcompetitiequote:Op woensdag 31 december 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
Het Ismail Aissati topic #4: De soap eindigt in Amsterdam.
Denk het ook. Zal wel een kwestie van tijd zijn voor zijn account dood is.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Rumille het volgende:
Hij gebruikt volgens mij Actieve topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Eens. En zeker een topic over supporters gaat tot trolls leidenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Van welke supporters walg jij echt?
Wanneer stopt die onzin
Alsof dat moet om er een topic over te openen. Al ben ik het met je eens dat paultjuhhh niet echt z'n best heeft gedaan, maar omdat Bergkamp en Kluivert meedoen zullen er heus wel wat reacties komen. Vandaar dat 'ie gewoon open blijft. Zakt na 3 januari wel weer weg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
HFC - ex internationals
Wedstrijd komt niet eens op tv
Van welke commentator/presentator walg je echt?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Van welke supporters walg jij echt?
Wanneer stopt die onzin
Zo vind ik het ook wel genoeg, maar op zich is er niks mis met deze drie topics.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van welke commentator/presentator walg je echt?
Opsomtopics mogen tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:26 schreef RayMania het volgende:
Zo vind ik het ook wel genoeg, maar op zich is er niks mis met deze drie topics.
De topics lopen goed en er staat niks verkeerd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |