Voetbaldubbelgangersquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zoek het topic van voetballers die op bekendheden lijken maar kan hem niet vinden, iemand tips/hulp?
Mwa, liever niet. Enige argumentatie kan natuurlijk geen kwaad. Vaak proberen we het te sturen door vroeg in het topic te reageren, maar als dat niet kan, dan hopen we dat de users dat zelf doen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opsomtopics mogen tegenwoordig?
Zijn geen echte regels voor, niet dat ik weet althans.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat zijn nou de voorwaarden voor een wedstrijdtopic?
Daarom is het ook zo belangrijk dat JIJ als nieuwe moderator wordt aangesteld om de orde terug te brengen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel zonde om te zien dat het werk van een aantal mods een tijd terug om van VBL een serieus forum met niveau te maken langzamerhand helemaal verkwanseld is...
Nu nog de spelletjestopics terug en het is weer helemaal als vanouds
Voorbeelden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel zonde om te zien dat het werk van een aantal mods een tijd terug om van VBL een serieus forum met niveau te maken langzamerhand helemaal verkwanseld is...
Je kunt het ook overdrijven, Robbie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Users pesten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef RayMania het volgende:
Jammerlijke opmerking trouwens, waar doe je het voor.
Welke mods trouwens?
Ik wil ook TerroRobbie als moderator, hij oogt stabiel, verstandig en intelligent. Ook is hij vaak ernstig en serieus. We zijn toe aan iemand als hem. TerroRobbie, ik sta wel boven je in de peilingen, maar ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo belangrijk dat JIJ als nieuwe moderator wordt aangesteld om de orde terug te brengen.
Ik snap eigenlijk niet wat je hier komt doen met je stomme geblaat en je moderatorgezannik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Users pesten?
En toch nog ergens macht kunnen hebben.
En ik ben natuurlijk weer de enige die zich er niet aan houdt he raytjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat je hier komt doen met je stomme geblaat en je moderatorgezannik.
Het is nog altijd een Feedback topic waar we ontopic posten. Dank u vriendelijk.
Ik snap een klein beetje wat hij bedoelt. Dit soort topics kunnen wel hoor, laat ik dat voorop stellen, maar hoogstaand zijn ze niet. Verder is al dat gedoe met onze vriend BansheeBoy ook wel leuk geweest. Die posts leiden tot zoveel reacties die niet van belang zijn voor een topic..quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voorbeelden?
Alleen om een paar topics?
Yup, lees de laatste reacties maar terug. Ga niet nog een keer zoiets posten, dus doe er wat mee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk weer de enige die zich er niet aan houdt he raytje![]()
.
Of een topic hoogstaand is of niet is geen reden tot sluiting. Wie zijn wij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap een klein beetje wat hij bedoelt. Dit soort topics kunnen wel hoor, laat ik dat voorop stellen, maar hoogstaand zijn ze niet. Verder is al dat gedoe met onze vriend BansheeBoy ook wel leuk geweest. Die posts leiden tot zoveel reacties die niet van belang zijn voor een topic..
Ondanks dat ie pas gebanned is, vind ik sowieso dat die gast veel mag op dit forumquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap een klein beetje wat hij bedoelt. Dit soort topics kunnen wel hoor, laat ik dat voorop stellen, maar hoogstaand zijn ze niet. Verder is al dat gedoe met onze vriend BansheeBoy ook wel leuk geweest. Die posts leiden tot zoveel reacties die niet van belang zijn voor een topic..
Wat dacht je van dezequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Adothehague het volgende:
Van welke commentator/presentator walg je echt?
Ik vind een topic als dit bijvoorbeeld heel erg zinloos.
Iedereen gaat zeggen van wie hij het meest walgt, en wat schieten we er mee op?
Bovendien is een commentator de grootste bijzaak in het voetbal. Iemand kan zijn mening over een commentaar bijvoorbeeld ook gewoon geven in een livetopic van een wedstrijd. Dat gebeurd bovendien ook erg vaak, dus lijkt het mij onnodig om voor dit soort zaken een extra topic te openen.
Ja, maar ik probeerde aan te geven dat ik de opmerking wel snap. Jullie hebben een tijd lang je best gedaan om de grootste gekkigheid weg te halen uit VBL. Dit soort topics staan vol met reacties met alleen de club-supporter of waar het over gaat. Geen meningen die onderbouwd zijn. MAAR wat je zegt, de grens is moeilijk te bepalen. Ik persoonlijk stoor me er ook niet echt aan omdat ik ze niet meer open.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of een topic hoogstaand is of niet is geen reden tot sluiting. Wie zijn wij om dat te bepalen?
Ja, hij loopt bewust van die quasi-leuke posts te posten die weer leiden tot de bekende smiley-reacties. En ook al die opvulzinnen en bijzinnen zijn niet leuk meer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel je de posts van BansheeBoy in het algemeen?
Bovendien hebben veel commentatoren een eigen topic, net zoals veel sportprogramma's. Kan prima daar inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Adothehague het volgende:
Van welke commentator/presentator walg je echt?
Ik vind een topic als dit bijvoorbeeld heel erg zinloos.
Iedereen gaat zeggen van wie hij het meest walgt, en wat schieten we er mee op?
Bovendien is een commentator de grootste bijzaak in het voetbal. Iemand kan zijn mening over een commentaar bijvoorbeeld ook gewoon geven in een livetopic van een wedstrijd. Dat gebeurd bovendien ook erg vaak, dus lijkt het mij onnodig om voor dit soort zaken een extra topic te openen.
Je brengt me op een ideequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bovendien hebben veel commentatoren een eigen topic, net zoals veel sportprogramma's. Kan prima daar inderdaad.
What's next? Van welk stadion walg jij het meest? Van welk clublied walg jij het meest? Van welke competitie walg jij het meest? Van welke scheidsrechter walg jij het meest? etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |