quote:-Isiolo-
-"Denk erom, ik wil geen kattekwaad"-
quote:-vrolijke-frits-
-Scheids:" En dan noem JIJ mij een joker?!"-
quote:-kleinzusje-
-Come Back Jan Mulder-
De opmaak is hier te vinden.quote:-setzen-
-Picasso remake faalt opzichtig-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik ook, ik denk echter dat mijn arrogante houding om mijn eigen grap nog eens aan te prijzen mij de das om heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:05 schreef Breach het volgende:
Winnaar terecht. En had het onderschrift met die leeuw in zn hempie ook wel een podiumplek toegedicht..
Je zat dicht tegen het podium aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:16 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk echter dat mijn arrogante houding om mijn eigen grap nog eens aan te prijzen mij de das om heeft gedaan.
Ja jij had mijn onderschrift op één kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Wat een jury.Ik had het helemaal anders gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Wat een jury.Ik had het helemaal anders gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |