Ja over mijn verloofde.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ff voor de duidelijkheid, het gaat over je vriendin nu ?
en hoe zit het met jullie kind, is ze nog zwanger of...
Het kindje was nog niet echt heel oud volgens mij en daarom redelijk vroeg overleden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
zat het kind nog in dr buik dan en hadden ze dus samen een ziekte?
slechte situatie zeg.. sterkte ts
Tering wat een ellende NB!!!quote:
Het kindje was in de buik overleden voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het kindje was nog niet echt heel oud volgens mij en daarom redelijk vroeg overleden.
ok, nu vind ik je weer lievquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was niet zo bedoelt maar zoiets kan je (ik) nooit goed brengen volgends mij
Mijn god wat is dit afschuwelijk! ik sluit me aan bij de woorden van Juup©...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tering wat een ellende NB!!!
Heel, HEEEEEL VEEEEEL sterkte toegewenst van mij voor jullie.
Dat jij niet wil instorten snap ik, maar luister ook heel goed naar jezelf en neem rust als het kan. Als jij geheel instort kun jij jezelf en jouw vriendin niet steunen en daar kun jij jezelf nog rotter door gaan voelen.
Sterkte,
Juup©
Dank je PKquote:
De lever van Mirre functioneerde en functioneert amper.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef cerror het volgende:
Waaraan is jullie kindje overleden dan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tering wat een ellende NB!!!
Heel, HEEEEEL VEEEEEL sterkte toegewenst van mij voor jullie.
Dat jij niet wil instorten snap ik, maar luister ook heel goed naar jezelf en neem rust als het kan. Als jij geheel instort kun jij jezelf en jouw vriendin niet steunen en daar kun jij jezelf nog rotter door gaan voelen.
Sterkte,
Juup©
Dank jullie wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn god wat is dit afschuwelijk! ik sluit me aan bij de woorden van Juup©...
Luister goed naar jezelf en zoek iemand die jou kan opvangen, waar je je verhaal bij kwijt kunt.
Dank je BKquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het kindje was in de buik overleden voor zover ik weet.
NB kerel, alle sterkte van de wereld. Betere tijden komen vanzelf, al heb je daar nu niks aan.![]()
De vooruitzichten zijn extreem naar ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Krentenbol. het volgende:
NB
Wat zijn de vooruitzichten?
Jeg beklager for deg tap![]()
...maar is er dan helemaal niemand die jou op kan vangen?! Man, ze kunnen toch niet van jou verwachten dat jij iedereen maar op blijft vangen en 'sterk' blijft! Je bent je baby al kwijt, je vriendin glipt tussen je vingers door en jij zou anderen moeten steunen? Wie is er voor jou dan? Kijk om je heen en ga met mensen die van je houden praten, huilen, knuffelen. Sterk en groot houden my ass, niemand kan dat in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik probeer mijzelf sterk en groot te houden naar alles en iedereen.
En iedereen verwacht dat ook van mij, ook ik verwacht het.
Want ik ving iedereen al op, en nu het steeds slechter gaat doe ik dat nog steeds.
Nee spijtig genoeg is er voor mij nu niemand in de omgeving.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...maar is er dan helemaal niemand die jou op kan vangen?! Man, ze kunnen toch niet van jou verwachten dat jij iedereen maar op blijft vangen en 'sterk' blijft! Je bent je baby al kwijt, je vriendin glipt tussen je vingers door en jij zou anderen moeten steunen? Wie is er voor jou dan? Kijk om je heen en ga met mensen die van je houden praten, huilen, knuffelen. Sterk en groot houden my ass, niemand kan dat in zo'n situatie.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je vriendin beter wordtBlijf hoop houden.
Je wil toch niet zeggen dat dit een Amerikaanse verzekeringskwestie wordt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee spijtig genoeg is er voor mij nu niemand in de omgeving.
Mijn pa zit in Noorwegen en kan niet zomaar overkomen blijkbaar ..
Mijn biologische moeder heb ik al 2 jaar niet meer gezien.
En daar heb ik ook meer dan genoeg ellende mee gehad.
Mijn vrienden proberen het wel, maar elke keer als mij ervoor open stel dan gooien ze er een probleen van zichzelf tegen aan.
En normaal vind ik dat niet erg en help ik ze graag, maar daar heb ik nu de energie echt niet meer voor.
Tijd vrijaf kan ik ook niet nemen want de verzekering vergoed niet alles, dus ik moet extra gaan werken om alles te kunnen betalen verder.
Mijn mond valt open. Echt waar!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Mijn vrienden proberen het wel, maar elke keer als mij ervoor open stel dan gooien ze er een probleen van zichzelf tegen aan.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dit een Amerikaanse verzekeringskwestie wordt?
Dank je welquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn mond valt open. Echt waar!Dat kan je bijna niet menen! Ik word er gewoon stil van
![]()
Ik heb helaas geen 'oplossingen' voor jeIk zou niet graag in je schoenen staan. Hopenlijk komt het snel allemaal goed, maar de appel waar je nu doorheen moet bijten is wel heel erg zuur
Nogmaals sterkte
Dank je wel ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
NB ik weet niks zinnigs meer te zeggen.Ik wil je ook niet overspoelen met vragen, maar ik hoop echt dat het er naar uitziet dat het nu allemaal weer de betere kant op gaat.
![]()
Dank je wel voor je woorden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:00 schreef DeeCruise het volgende:
Hier wordt je toch gewoon sprakeloos van... Goddamn wat een situatie. Dude, ik wens je echt alle sterkte, en ik geloof ook wel dat je dat kunt gebruiken... Voor de rest sluit ik me aan bij Isabeau. Het is bijna onmenselijk om van iemand in een situatie als die waar jij in verkeerd te verwachten dat hij zich groot houdt, ik zou zelf al zijn ingestort denk ik eerlijk gezegd...Is er dan echt helemaal niemand waar je je verhaal/emoties bij kwijt kunt?
Damn dude... Ik kan niks anders zeggen dan, wat een waardeloze familie/vrienden.. Mijn god.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je wel ..
Maar als je vragen hebt,
vraag ze maar hoor,
PM desnoods ..
[..]
Dank je wel voor je woorden.
En nee, er is niemand waarbij ik echt die steuk kan zoeken.
Mijn vader maar die zit in Noorwegen en is druk met zijn nieuwe gezin![]()
Normaal besprak ik dit soort dingen dus altijd met Mirre
Ik moet het maar doen zoals ik altijd heb gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Damn dude... Ik kan niks anders zeggen dan, wat een waardeloze familie/vrienden.. Mijn god.
"Glimlachen en doorgaan"; waarom eigenlijk? Hoe langer je jouw verwerking en de tijd voor jezelf uitstelt, des te moeilijker wordt de confrontatie (met jezelf). Met een groot risico op instorten idd. Het is een soort self-fullfilling-prophecy. Iedereen zal het begrijpen als je tijd voor jezelf neemt, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moet het maar doen zoals ik altijd heb gedaan.
Glimlachen en doorgaan.
Maar bedankt iedereen voor de lieve woorden.. !
Waarom ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:13 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
"Glimlachen en doorgaan"; waarom eigenlijk? Hoe langer je jouw verwerking en de tijd voor jezelf uitstelt, des te moeilijker wordt de confrontatie (met jezelf). Met een groot risico op instorten idd. Het is een soort self-fullfilling-prophecy. Iedereen zal het begrijpen als je tijd voor jezelf neemt, toch?
Sterkte btw.
Ik begrijp je gedachtengang, maar ik denk dat je het ook anders zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom ?
Simpel ( in mijn ogen )
Ik heb altijd alles in mijn eentje moeten doen,
en ook gedaan.
Daarna kwam ik Mirre tegen en heb ik geleerd dingen samen op te lossen.
Ik kan nu niet stoppen en instorten.
Mirre en iedereen ziet straks dat ik het heb gered.
Dat ik alles voor Mirre doe en zal doen, haar steunen in welke situatie ook.
Als man moet jij je geliefde beschermen en ondersteunen tegen alles.
En ik ben ook van plan dat te doen.
Al heb ik het er moeilijk mee
Tevens is er mijn trots.
Opgeven nu voelt voor mij als weglopen.
En ook dat kan ik mij niet veroorloven
Ik snap je punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtengang, maar ik denk dat je het ook anders zou kunnen zien.
Om deze even aan te halen: "Als man moet jij je geliefde beschermen en ondersteunen tegen alles." Helemaal mee eens, maar alleen ben ik van mening dat er nergens geschreven staat dat je dit per se alleen moet doen... Hulp nodig hebben om je groter doel te bereiken (in dit geval het bieden van bescherming) is absoluut geen schande. Zolang je doel maar bereikt wordt toch?
Daarbij kan er volgens mij echt geen sprake zijn van "weglopen", zoals jij het noemt. Hulp vragen bij het verwerken van je gevoelens/gedachten is verre van opgeven. Sterker nog, het maakt het mogelijk voor jou om beter/makkelijker met de situatie om te gaan, waardoor je je "functie" als beschermer/geliefde alleen maar beter kunt vervullen...
Just my 2 cents...
Nee hoor, klinkt helemaal niet wazig, sterker nog, ik begrijp het prima. Tel daarbij ook nog eens je waardeloze vriendenkring en familie bij op (sorry voor de misschien grove opmerking, maar zo zie ik t afgaande op jouw eerdere posts) en het plaatje is behoorlijk duidelijk..quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Maar ik kan het er niet mee eens zijn.
Vanaf mijn negende heb ik praktisch alles in mijn eentje moeten oplossen.
En dat heb ik ook al tijd gedaan, hoe moeilijk en hoe zwaar het ook werd en zou zijn.
Daar komt een deel van mijn trots en mijn zelfvertrouwen vandaan.
Door de jaren heen is mijn trots verwoven met mijn zelfvertrouwen, en dat staat weer met het feit dat ik alles alleen heb doorstaan.
Als ik nu opgeef, en hulp zoek of krijg of vraag ..
Dan zou dat een klap zijn voor mijn eigen zelfvertrouwen.
En dat kan ik NU echt niet gebruiken ..
Het klinkt allemaal misschien wat wazig,
En ik wil het je anders ook wel verder uitleggen
Het maakt niet uit,quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee hoor, klinkt helemaal niet wazig, sterker nog, ik begrijp het prima. Tel daarbij ook nog eens je waardeloze vriendenkring en familie bij op (sorry voor de misschien grove opmerking, maar zo zie ik t afgaande op jouw eerdere postst) en het plaatje is behoorlijk duidelijk..
Sjah, er schieten me zo ook niet 1,2,3, wat tips te binnen, behalve de vragen/opmerkingen die ik je per pm al stuurde
Het lijkt me in dit geval niet iets simpels als een beeld van sterk persoon. Als je hele zelfvertrouwen gebouwd is op je zelfredzaamheid, dan kan het nog eens een behoorlijke dreun zijn als je dan spontaan in een situatie terecht kunt die je niet de baas bent. En dat is iets wat ts niet kan gebruiken lijkt mequote:Op vrijdag 12 december 2008 02:51 schreef Specularium het volgende:
Noorsbloed, probeer je niet groot te houden om je beeld van sterk persoon in ere te houden.
Sterkte.
Hartstikke bedanktquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:41 schreef Love85Angel het volgende:
Hallo NB,
wat een k*t situatie. Het is zowieso al zwaar en hard om je kindje te verliezen en dan ligt je verloofde ook nog eens in coma met voorlopig nog volledige onzekerheid.
Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen. En ik zal aan je denken en geregeld een kaarsje voor je opsteken.
Ik hoop dat je alsnog steun kunt vinden bij familie of vrienden, of anders hier op het topic; een aantal oren die naar je luisteren en waar je je verhaal kwijt kunt.
Heel veel succes!
Dank je, maar ik houd mij niet sterk om een beeld van mijzelf staande en in ere te houdenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:51 schreef Specularium het volgende:
Noorsbloed, probeer je niet groot te houden om je beeld van sterk persoon in ere te houden.
Sterkte.
Bedankt voor je lieve woorden !quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:52 schreef Qebbel het volgende:
Jezus, wat een ontzettend naar verhaal! Wel fijn voor je dat je je even kunt uiten hier op het forum.
Ik wil je echt de allerbeste sterkte wensen en hoop heeeeel erg dat het allemaal goed komt met Mirre!
Zowel mijn oma als mijn tante hebben een kindje verloren in de laatste weken van de zwangerschap door zwangerschapsvergifitging. Zonder dat ik hier iets van meegekregen heb, weet ik dat het een enorme impact kan hebben!
Nogmaals: superveel sterkte!!! En ik wil alleen nog zeggen dat het toch soms zo bizar overkomt, wanneer er zulke vage dingen gebeuren, terwijl we inmiddels harten kunnen transplanteren en dieren kunnen klonen. Waarom dit dan??
Sterkte Noorsbloed!
Dikke knuffel!
Bedanktquote:
Waarschijnlijk begrijp je hier niks van maar dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Dank je, maar ik houd mij niet sterk om een beeld van mijzelf staande en in ere te houden
Ik houd mij sterk omdat ik niets anders kan dan dat
Dan moet ik zeggen dat je dat behoorlijk slecht verwoord hebt in je vorige post, ik vatte hem ook anders op..quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrijp je hier niks van maar dat bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan moet ik zeggen dat je dat behoorlijk slecht verwoord hebt in je vorige post, ik vatte hem ook anders op..Ik werk altijd in lagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat absurd.... iemand die zo geel ziet én zwanger is wordt gewoon weer naar huis gestuurd? En een infectie aan de lever als 'niets ernstigs' benoemen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Toen maakte ze mij op een nacht wakker dat ze zich echt niet goed voelde,
ik deed de lamp aan en ze was helemaal geel uitgeslagen.
Gelijk heb ik de huisarts gebeld, en daarna zijn wij gelijk naar het ziekenhuis gegaan.
Ze vermoede dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.
Mooi aanbod, spijtig en vooral schrijnend dat TS zijn hart misschien via internet moet uitstorten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef Fascination het volgende:
NB als je een keer wil praten ik ben er. Je moet zelf ook een keer je hart uitstorten dit houd je niet vol.
Heel veel sterkte nogmaals.
Hij heeft m'n telefoonnummer dus hij kan altijd een keer bellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mooi aanbod, spijtig en vooral schrijnend dat TS zijn hart misschien via internet moet uitstorten.
Maar uitstorten is misschien wel handig, anders gaat hij er zelf ook aan onderdoor.
Is de KLB SC toch nog ergens goed voor...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef Hukkie het volgende:
Ah, je kent elkaar, dat maakt het een nog mooier aanbod. Buiten TS reguliere vriendenkring om natuurlijk.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Re het volgende:
wat een verhaal NB
instorten kan altijd nog en zal ook nog wel gebeuren, maar let goed op je lichaam omdat niemand er mee opschiet. Ben je zelf al bij een huisarts geweest?
Ik ben niet bij de huisarts geweest nog.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef dompertje het volgende:
Dit is denk ik wel het ergste wat je mee kunt maken . Je stort ook niet in,maar hebt sterk het gevoel dat je instort .Vertouw op jezelf en je emoties ,sta ze toe,ze zijn te sterk ,uit ze .Ik weet helaas dat je heel veel kunt dragen en dat het erg belangrijk is dicht bij je gevoel te blijven. Slaap je een beetje ?Heb je veel paniek gevoelens ? Vaak helpt medicatie even om de druk wat minder te voelen .Ga naar je huisarts voor begeleiding ,als het een goeie is heb je daar zoveel aan ,Wat mij ook hielp was een soort dagboekje ,waar ik veel in schreef.En proberen de dagelijkse dingen [geen werk[ met regelmaat te doen .En praten met mensen die goed kunnen luisteren en je niet proberen op te vrolijken
Bedankt voor de kaarsjes ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:07 schreef ElizabethR het volgende:
Wat vreselijk Ik ben er even sprakeloos van. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte, en het is geweldig om te lezen hoeveel je van je vriendin houft, en dat je er zo ontzettende je best voor doet om haar alles te geven wat ze nodig heeft. Maar pas op jezelf. Jouw lichaam heeft ook zijn grenzen, om over je psyche nog maar niet te spreken. En je kunt echt jarenlang sterk zijn en maar doorgaan en doorgaan, maar eens komt de klap, hoe dan ook. De suggestie om psychologische hulp in te schakelen is dan ook geen verkeerde, en in het ziekenhuis moet je toch zijn voor Mirre.
Over de kosten, kun je gaan praten met de zorgverzekeraar? Als ze niet goed is ingeschreven, dan hoeft dat niet persé alleen jullie schuld te zijn. Een zorgverzekeraar heeft de plicht om mensen fatsoenlijk te informeren, zodat er in principe helemaal niet eens sprake kan zijn van verkeerde inschrijvingen. Altijd de moeite waard, even gaan praten, want nee heb je en ja kun je krijgen.
Mocht dit geen zoden aan de dijk zetten informeer dan bij de gemeente welke wegen je moet bewandelen om via de AWBZ financiële vergoeding van kosten te krijgen. Ik weet de regelgeving niet precies meer, daarvoor ben ik al te lang uit Nederland weg, maar daar moeten ze je in principe ook kunnen helpen.
Heel veel sterkte en verlies de moed niet! Ik heb net twee kaarsjes aangestoken, een voor Mirre en een voor jou.
Onthoud dat, hoe moeilijk het ook is, geweld niks oplost.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:20 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik kan het niet opbrengen om uren met die stijve empathieloze mensen aan een tafel te zitten.
Ik ben al opgefokt en ik ben bang dat ik ze dan nog een keer tegen de muur gooi ofzo.
Nogmaals de vraag...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:20 schreef Noorsbloed het volgende:
Iedereen bedankt voor alle hartverwarmende woorden ..
Er is geen verbetering bij Mirre opgetreden.
Ze ligt nog steeds in coma,
haar lichaam gaat wel langzaam achteruit.
Volgende week krijg ik de uitslag van de biopsie en hopelijk hoor ik dan wat er aan de hand is.
[..]
[..]
Ik ben niet bij de huisarts geweest nog.
En ik heb niet zozeer paniek gevoelens.
Vooral onmacht .. en zo kwaad ..
En ik voel mij alleen.
Mirre is nu al zolang daar ..
Ik kan niet met haar praten ..
Haar niet vasthouden .. ik kan alleen maar kijken en praten .. hopen dat ze mij hoort.
Ik heb het gevoel dat ik val,
dieper en dieper en dieper.
Ik houd mijn vast aan de wanden van die put.
Klim en klim ..
Maar ik mis haar zo !
Soms denk ik dat ik de voordeur hoor,
en dat ze binnenkomt en dergelijke ..
blegh ..
Slapen doe ik amper ..
Een uurtje of 3/4 per dag.
Ik probeer wel langer te slapen maar het lukt gewoon niet.
Verder heb ik een aversie tegen medicijnen.
Dus dat doe ik alleen als het ECHT niet anders kan.
Ik heb mijn vader gebeld in Noorwegen,
Kijken of hij over wou komen ofzo.
Maar hij had geen tijd of weet ik wat nog meer.
Dus van hem hoef ik ook niets meer te verwachten.
[..]
Bedankt voor de kaarsjes ..![]()
En ik heb al drie gesprekken gehad met de verzekering.
Ze vergoeden wel een deel maar gewoonweg niet alle onderzoeken.
Dus die moet ik maar gewoon zelf betalen ..
Maar ik kan het niet opbrengen om uren met die stijve empathieloze mensen aan een tafel te zitten.
Ik ben al opgefokt en ik ben bang dat ik ze dan nog een keer tegen de muur gooi ofzo.
Maar bedankt voor de tip,
ik zal morgen eens naar het gemeentehuis gaan.
Zwaar klotequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Zucht,
[...verhaal...]
En ik ben de wanhoop nabij.
Dank je Juupquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zwaar klote
Wederom sterkte, meer kan ik niet duidelijk maken.
Wow, ze is nu dus totaal afhankelijk van allemaal apparatuur?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Zucht,
De ouders van Mirre zijn overgevlogen en zoeken nu steun bij mij.
Haar moeder hangt elke avond van ellende om mij heen,
ze verwacht ik haar gerust stel, en haar pa ook.
Vandaag heb ik de uitslag van de biopsie gekregen.
En ik ben kwaad,
kwaad om hoe het is gegaan
kwaad om wat het nu is
kwaad om wat er nu gebeurd
kwaad en verdrietig ..
Het begon met een in principe simpele infectie van haar lever.
Was dat allemaal gezien en dergelijke was het WAARSCHIJNLIJK niet zover als nu gekomen.
Het begon met een infectie,
maar ze weten niet precies hoe en het heeft zich ontwikkeld tot een auto-immuun ziekte.
Ze weten zelfs niet precies welke het is.
Maar Mirre's lichaamscellen vallen elkaar aan.
En maken gezond weefsel kapot.
Ze kunnen het wel behandelen.
Maar ... 30 % van de mensen overleven het maar.
Zo staat het ervoor nu ..
Ja, dat gaat ze wel worden als de behandeling niet aanslaat ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wow, ze is nu dus totaal afhankelijk van allemaal apparatuur?
Wat naar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ze wel worden als de behandeling niet aanslaat ..
Jezus NB, alsof het allemaal niet erger kon zegquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Zucht,
De ouders van Mirre zijn overgevlogen en zoeken nu steun bij mij.
Haar moeder hangt elke avond van ellende om mij heen,
ze verwacht ik haar gerust stel, en haar pa ook.
Vandaag heb ik de uitslag van de biopsie gekregen.
En ik ben kwaad,
kwaad om hoe het is gegaan
kwaad om wat het nu is
kwaad om wat er nu gebeurd
kwaad en verdrietig ..
Het begon met een in principe simpele infectie van haar lever.
Was dat allemaal gezien en dergelijke was het WAARSCHIJNLIJK niet zover als nu gekomen.
Het begon met een infectie,
maar ze weten niet precies hoe en het heeft zich ontwikkeld tot een auto-immuun ziekte.
Ze weten zelfs niet precies welke het is.
Maar Mirre's lichaamscellen vallen elkaar aan.
En maken gezond weefsel kapot.
Ze kunnen het wel behandelen.
Maar ... 30 % van de mensen overleven het maar.
Zo staat het ervoor nu ..
Ik weet het niet ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat naar.![]()
Hoe zit het trouwens met doorligplekken? Dat kan ze nu niet gebruiken, d'r lijf heeft al de grootste moeite zichzelf in stand te houden.
Dank je wel voor je steun Zotheidquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Zotheid het volgende:
Ik staar nu naar het beeldscherm, op zoek naar woorden. Woorden om je sterkte te wensen, zeggen dat het uiteindelijk wel goed komt, woorden die je al te vaak heb gehoord en nog steeds niet hun belofte waar maken.
Als het iemand is die ik al het goeds wens hier op fok ben jij het wel. En al geloof ik dan niet op dezelfde manier als jij, ik zal vanavond toch wel even bidden.
Sorry dat ik er niet veel meer van kan maken, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben met mijn gedachte in elk geval bij je.
Sterkte! En nogmaals: Omnia vincit amor.
Dank je welquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Verschrikkelijk dit. En nog meer mensen die op jou leunen.
Alles wat wij voor jou kunnen, is met je meeleven en een virtueel steunpilaartje zijn.
Vanuit het diepst van mijn hart wens ik dat deze donkere wolk snel een silver lining krijgt.
Dank je BT !quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus NB, alsof het allemaal niet erger kon zeg!
Maar je moet het zo zien, ze weten nu tenminste wat het is, ze kunnen beginnen met een behandeling..
Mirre is nog heel jong en haar lichaam vecht er keihard tegen, dat vergroot haar kansen al aanzienlijk!
Ik heb je eigenlijk al alles gezegd wat ik wilde zeggen, ik baal er van dat ik zo weinig voor je/jullie kan betekenen.. Ik denk veel aan jullie, zelfs ik heb al eens een kaarsje gebrand voor jou en Mirre. Maar daar houdt het ook wel opik wens je nogmaals heel veel sterkte toe en if you need me I'll be there!
Dank je,quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Sterkte
ps. was je daarom zo zwaarlijvig?
Dit betekend meer dan je denktquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dit topic al een paar dagen genegeerd omdat het me zo'n machteloos gevoel geeft. Maar nu lees ik dus dat er en geen verbetering is bij je vriendin en er nog meer mensen steun van jou verwachten. Ik zou zo graag willen dat alles helemaal anders was, dat die zon die ongetwijfeld achter al die zwarte donderwolken schijnt zich eens liet zien. Ik wens je heel veel kracht en hoop toe en dat alles, echt alles, weer goed gaat komen. Want anders weet ik het ook niet meer. Er is maar zo weinig wat je kan betekenen voor iemand van achter je laptopje.
In dat geval steek ik er nog twee aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je BT !
Vind het een fijn idee dat kaarsje
Bedankt !quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef sezten het volgende:
NB, echt zwáár RESPECT op de manier hoe jij er over kan praten.
Ik ken geen enkel persoon die zó met emoties om kan gaan (en dat kan ik zeggen op basis van je posts, ja).
Hou je taai viking!
en dat we jullie in de toekomst mogen bewonderen in een heuse Drakkar!!![]()
Dank je wel IQMquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef IQM het volgende:
NB.
Ik blijf het lastig vinden om het te lezen. Maar tegelijkertijd vind ik het zo knap dat jij je al die tijd nog staande weet te houden.Er is zo weinig dat wij kunnen doen, behalve oprecht hopen dat alles goed komt met Mirre. En je moet weten dat er hier genoeg mensen zijn die naar je willen luisteren of je een virtuele schouder willen aanbieden, mocht je harnas langzaam afglijden...
When you're weary, feelin' small
When tears are in your eyes, we will dry them all
We're on your side, Oh, when times get rough
And friends just can't be found
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef Krentenbol. het volgende:
NB met tranen in mijn ogen lees ik je bericht.
Het machteloze gevoel moet voor jou nog niet uit te drukken maal erger zijn.
Dank je Lakituquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:15 schreef Lakitu het volgende:
Ik had me nog zo voorgenomen om nooit in R&P te posten, maar hier maak ik uiteraard een uitzondering voor. Er is veel wat ik je zou kunnen zeggen, maar dat is boven me allemaal gezegd. Dus: alles wat de mensen hierboven schrijven + sterkte.
En het is bijna kerst, er komt vast een mooi kerstwonder aan voor je NB.
Dank je wel Bobby !quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Jezus NBwat erg om te lezen dat het alleen maar slechter gaat met haar. Nu maar hopen dat ze bij die 30% hoort die het wel overleeft. Ik zou al die onmacht niet kunnen handlen dus zoals al door zovelen gezegd hier: respect!
Nogmaals ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd. [ afbeelding ]
Geloof mij,quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef Crane het volgende:
Je moet idd er niet vanuit gaan dat het al over is (ik zag je net zeggen dat 'ze waarschijnlijk overlijdt' maar dat is niet de instelling, man). Zo extreem weinig is 30 % nou ook weer niet. Bovendien heeft ze veel om voor te vechten, dat maakt iemand sterker.
En leg jezelf niet teveel de rol op van degene die alles moet regelen en iedereen moet steunen. Die ouders spreken dan wel geen Nederlands maar zij hebben in elk geval steun aan elkaar, en zouden gezien hun leeftijd ook wat beter met deze situatie moeten komen omgaan.
Nogmaals veel sterkte.
Dank je post mortumquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
HEY NB , ook al ken ik je alleen via de KLB SC , ik hoop dat het goed komt voor jou en Mirre.
Daarnaast blijf altijd postief , want als je opgeeft ben je verloren
Dank je wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
als je een keer gewoon wil praten stuur maar gewoon een pm. Ook al heb ik de reputatie van een bageraar , ik kan ook heel serieus zijn.
ik realiseer me daarbij dat mijn username waarschijnlijk nu je maag doet omkeren ivm met je verloren kindje
Dank je wel !quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef Swingding het volgende:
Iedere keer als dit topic in de AT voorbij komt hoop ik op een bericht dat Mirre weer beter wordt. En ook al ken ik jou en Mirre niet, net als de anderen voel ik me machteloos als het tegendeel wordt gemeld. Het opvrolijken van mensen in moeilijke situaties komt me wel bekend voor. Vorig jaar met mijn moeder gehad. Het is de enige manier om overeind te blijven.
Pas goed op jezelf ook al lijkt dat nog zo moeilijk. Hier branden ook 2 kaarsjes de komende tijd. Net zolang tot het beter gaat
Dank je welquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeetje, zit hier nu met een brok in mijn keel na het lezen van dit topic.
ik kan helaas niet meer doen dan je veel sterkte wensen...
* JediMasterLucia geeft Noorsbloed een digi hug*
En hier nog 1.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval steek ik er nog twee aan.
Dat. Wat ongelofelijk klotequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:29 schreef zquing het volgende:
niet dat ik iets voor je kan doen, maar echt, echt sterkte
Ook namens mij.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef DuchessX het volgende:
Noorsbloed wat afschuwelijk allemaal... Welke periode staat er voor om te kunnen beslissen of de medicatie aanslaat? En wat zouden deze medicijnen moeten doen?
Heel veel sterkte en ik steek nu ook een kaarsje aan voor jou en Mirre.
Het moet binnen 2 weken al zichbaar zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef DuchessX het volgende:
Noorsbloed wat afschuwelijk allemaal... Welke periode staat er voor om te kunnen beslissen of de medicatie aanslaat? En wat zouden deze medicijnen moeten doen?
Heel veel sterkte en ik steek nu ook een kaarsje aan voor jou en Mirre.
Oh god ik hoop toch zó op een wonder! En jij, jij bent een kanjer NB. Probeer toch ook goed voor jezelf te zorgen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de kaarjes en de lieve woorden![]()
Voel mij vereerd dat er zoveel mensen meeleven met Mirre.
[..]
Het moet binnen 2 weken al zichbaar zijn.
( afname van overmatig witte bloedcellen )
Deze medicijnen bestrijden het teveel aan witte bloedcellen zodat het lichaam de kans krijgt om zichzelf te herstellen in plaats van alles in de wilde weg kapot te maken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh god ik hoop toch zó op een wonder! En jij, jij bent een kanjer NB. Probeer toch ook goed voor jezelf te zorgen...
en wie zorgt er voor jou?quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Nogmaals bedankt voor het medeleven,
en alle kaarsjes ..
Het word gewaardeer,
ik kan niet toegeven aan emoties die dankzij dit alles rondkolken als een woeste lawine ..
Maar als ik het kon waren er zeker tranen gevallen op dit moment ..![]()
Bedankt ..
[..]Dank je wel,
maar ik ben geen kanjer.
Ik doe alleen wat elke man voor zijn geliefde zou moeten doen.
Een rots in de branding zijn en ervoor knokken.
Niemand want hij heeft niemand en voor zich zelf zorgen is geen prioriteit nu heb ik begrepen uit zijn postings.quote:
Ikquote:
Nee..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit net met verbijstering je verhaal te lezen, wat een verdriet... Ik vind het echt knap dat je je zo weet te handhaven.
Wat ik me tussendoor afvroeg: heb je afscheid van jullie kindje kunnen nemen?
Ik duim en hoop mee dat Mirre herstelt. Ik wens je heel veel kracht en sterkte, ik denk aan jullie...
Zat ik ook al aan te denken...is zoiets te realiseren???quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hier toch zo'n machteloos gevoel van! Pfff, wat een ontzettend drama zeg. Ik zou willen dat ik iets kon regelen, een of andere benefiet toestand, sponsordingen, weet ik veel. Het laatste waar jij je zorgen om zou moeten maken is verdomme dat geld!!
Inderdaad, ik wil graag (financieel) helpen en ik denk wel meerdere met mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:36 schreef De_goegemeente het volgende:
Sorry dat ik wantrouwend ben, internets = internets, maar je komt op mij oprecht over, als ik bevestigd kan zien dat het geen bullshit is dan wil ik graag je rekening nummer, lijkt me een veel betere manier om mn geld te besteden dan die serious request ongein van Giel Beelen.
Hmhm.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil graag (financieel) helpen en ik denk wel meerdere met mij.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil graag (financieel) helpen en ik denk wel meerdere met mij.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben we ook een smiley die spontaan bleek wegtrekt.![]()
Wat erg dit. Echt te erg.
En dan die verzekeraars![]()
![]()
Niet boos worden, maar ik krijg uit een paar eerdere posts wel een beetje de indruk dat je het ook allemaal zelf op je schouders wilt hebben en ook geen hulp accepteert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik
Ik zorg voor mijzelf.
En voor de mensen om mij heen
[..]
Ter onderbouwing dan maar een quote als voorbeeld:quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef B.Honderd het volgende:
Stort lekker in. Met je dikke kont.
Waar TS in zit is zo ontzettend zwaar en er is niets mis met hulp zoeken en ontvangen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Maar ik kan het er niet mee eens zijn.
Vanaf mijn negende heb ik praktisch alles in mijn eentje moeten oplossen.
En dat heb ik ook al tijd gedaan, hoe moeilijk en hoe zwaar het ook werd en zou zijn.
Daar komt een deel van mijn trots en mijn zelfvertrouwen vandaan.
Door de jaren heen is mijn trots verwoven met mijn zelfvertrouwen, en dat staat weer met het feit dat ik alles alleen heb doorstaan.
Als ik nu opgeef, en hulp zoek of krijg of vraag ..
Dan zou dat een klap zijn voor mijn eigen zelfvertrouwen.
En dat kan ik NU echt niet gebruiken ..
Het klinkt allemaal misschien wat wazig,
En ik wil het je anders ook wel verder uitleggen
TS zal dat ook prima aanvoelen. Zegt je gevoel dat je er niet uit komt zonder hulp, hulp zoeken. Een topic hier heeft bar weinig zin. Het staat hier niet bol van de psychiaters.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ter onderbouwing dan maar een quote als voorbeeld:
[..]
Waar TS in zit is zo ontzettend zwaar en er is niets mis met hulp zoeken en ontvangen.
Tuuk kan ik sterkte zeggen en kussie hier en knuffel daar, daar gaat het niet om.
Ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe hij maar alleen aan het tobben is.
Je hart luchten op een forum is op zich helemaal niets mis mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:12 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
TS zal dat ook prima aanvoelen. Zegt je gevoel dat je er niet uit komt zonder hulp, hulp zoeken. Een topic hier heeft bar weinig zin. Het staat hier niet bol van de psychiaters.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Tis natuurlijk wel hún dochter, lijkt me redelijk als zij, indien mogelijk, ook een deel bijdragen vooral omdat TS financieel aan de grond zit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Weten die mensen eigenlijk wel dat die jongen, zoals hij hier schrijft, financieel aan de grond zit? Zomaar een vraag hoor.
Zelfde vraag hier...quote:Op zondag 21 december 2008 22:10 schreef Krentenbol. het volgende:
NB hoe gaat het nu? [ afbeelding ]
Hier ook..quote:
Hier nog iemandquote:
Ik eigenlijk ook..quote:
Meestal post hij nog wel ooit. Ook al is die vrij of niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, naar idd.
Maar TS is vrij..
[KLB SC #606] Waar we Harajuku adoreren
Hij komt woensdag weer online, schreef hij verderop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meestal post hij nog wel ooit. Ook al is die vrij of niet.
Nog even afwachten dan! Ik ben heul benieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij komt woensdag weer online, schreef hij verderop.
Ik ook. Arme jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even afwachten dan! Ik ben heul benieuwd
Hopelijk slaan de medicijnen aan en heeft ie nog een beetje een goede kerst..quote:
Hij moet werken met kerst, las ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopelijk slaan de medicijnen aan en heeft ie nog een beetje een goede kerst..
Neeee. Beperk het gebruik van dat soort plaatjes a.u.b. tot Hyves.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:33 schreef THE_CORE het volgende:
Wat schrok ik van je OP Noorsbloed! (lees het topic pas net)
Dit zijn echt verschrikkelijk nare gebeurtenissen.![]()
Ik wens je echt héél véél sterkte Noorsbloed!
[ afbeelding ]
Dat hoofd van die hondquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Neeee. Beperk het gebruik van dat soort plaatjes a.u.b. tot Hyves.
Zeker, dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hoofd van die hond. Oh en ik denk dat zulks een luchtige offtopic noot als dit makkelijk kan.
Dat dus, weet niet wat te zeggen.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme man. Dit kan toch niet, wat is dit?
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Reken mij hier maar bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme man. Dit kan toch niet, wat is dit?
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Eens... wat een kut nieuws ditquote:Op woensdag 24 december 2008 23:16 schreef r_one het volgende:
En dat op kerstavondik had je ergens een lichtpuntje gegund
![]()
Je bent een echte held.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Update
Glimlachen en doorgaan ..
Ik sta nog steeds,
En iedereen leunt nog steeds.
Het is al een aantal keer eerder door mensen gevraagd en natuurlijk staat met al deze ellende je hoofd niet naar vragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Update
Heya,
Sorry dat ik nu pas weer wat post.
Maar ik ben ontzettend druk geweest ..
De medicijnen slaan niet aan.
Niets, nakkes nada ..
Geen enkel verschil.
De artsen zijn nu naar andere mogelijkheden aan het kijken,
maar ze geven het weinig kans.
Mirre´s ouders hebben gezegd dat ze niet willen dat Mirre een kasplantje word.
Dus ze vragen mij om advies over hoe en wat.
Ik ben deze week verscheidene keren naar de vezekering gestapt en het ziekenhuis.
Het is gewoon allemaal hetzelfde liedje:
Sorry meneer, maar uw verloofd is gewoonweg niet tegen alle grote onderzoeken en dergelijke verzekert,
en u zult enkele dingen toch echt zelf moeten gaan betalen.
( Dit met betrekking tot het feit dat ze niet goed ingeschreven stond en omdat ze Noors is )
Ook ben ik dit weekend overgehuist naar onze nieuwe woning ..
Ik heb alle spullen die we voor ons kindje hebben gehaalt weg gedaan.
Kon er niet meer naar kijken ..
En verder ..
Ik sta nog steeds,
Huil godverredomme is een keer lulhoofdquote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Update
Heya,
Sorry dat ik nu pas weer wat post.
Maar ik ben ontzettend druk geweest ..
De medicijnen slaan niet aan.
Niets, nakkes nada ..
Geen enkel verschil.
De artsen zijn nu naar andere mogelijkheden aan het kijken,
maar ze geven het weinig kans.
Mirre´s ouders hebben gezegd dat ze niet willen dat Mirre een kasplantje word.
Dus ze vragen mij om advies over hoe en wat.
Ik ben deze week verscheidene keren naar de vezekering gestapt en het ziekenhuis.
Het is gewoon allemaal hetzelfde liedje:
Sorry meneer, maar uw verloofd is gewoonweg niet tegen alle grote onderzoeken en dergelijke verzekert,
en u zult enkele dingen toch echt zelf moeten gaan betalen.
( Dit met betrekking tot het feit dat ze niet goed ingeschreven stond en omdat ze Noors is )
Ook ben ik dit weekend overgehuist naar onze nieuwe woning ..
Ik heb alle spullen die we voor ons kindje hebben gehaalt weg gedaan.
Kon er niet meer naar kijken ..
En verder ..
Ik sta nog steeds,
En dit dus. Denk dat iedereen met een beetje hart hier wel wat aan kwijt wilt. Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?![]()
Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Ach nee vent, de medicijnen doen niks?!![]()
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Voel me zo machteloos. Het is gewoon bijna niet te geloven, zoveel ellende, zoveel verlies, zoveel eenzaamheid.
Wat kan ik nou in godsnaam zeggen waar je iets aan hebt?!
![]()
![]()
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?![]()
Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
Sterkte, denk veel aan je NB.
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.
Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.
Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
Bovenstaande dus..quote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!
Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).
Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Ik had nog een PM gestuurd naar TS met een voorstel, en een cc naar Danny. Niets meer van gehoordquote:
Huilen en dan ?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Huil godverredomme is een keer lulhoofd
Naast het feit dat ik het echt erg voor je vind, je kan niet doen alsof er niks is meng
En daar ga je kapot aan zelf, en dat is iets wat niet mag en kan gebeuren freund!
Je hebt m`n nummer toch? Ook jij moet leunen!
Dank je wel voor het kaarsje.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!
Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).
Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Huilen kan af en toe heel erg opluchten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Huilen en dan ?
Mijn woede eruit laten ?
Mijn agressie en onmacht botvieren ?
En dan ?
Daar schiet ik NIETS mee op.
En Mirre ook niet ..
Niemand niet.
Iedereen op het moment is alleen maar op de been omdat ze tegen mij aan praten,
omdat ik NIET ben ingestort.
Omdat ik doorga, en doorga en niet opgeef.
Dat ben ik Mirre en ons kindje verontschuldigd ..
Sterk zijn en een rots in de branding.
[..]
Dank je wel voor het kaarsje.
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Ik waardeer het gebaar,
en vind het heel erg lief.
Maar ik moet dit zelf doen.
Voor Mirre en voor de rest
Iedereen nogmaals bedankt voor de steun
En ik hoop dat jullie nog een fijne kerstdag hebben,
en een fijne jaarwisseling.
Het is jullie gegunt...
En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Bedankt !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef SHE het volgende:
Ze boft maar, Die Mirre.
Je moet idd sterk zijn, instorten kan altijd nog. Ze zal vast iets van je rotsvaste vertrouwen voelen.
En ik blijf erbij; als je ECHT hulp nodig hebt, moet je wel de ballen hebben om het te vragen k? Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Je komt niet agressief over.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huilen kan af en toe heel erg opluchten.Met name gezien wat jij nu allemaal doorstaat kan dat wel eens heel fijn zijn.
En pas je wel op dat je zelf niet helemaal doordraait? Je gevoelens opkroppen kan vreemde dingen met je doen.
Ik hoop niet dat ik agressief overkom naar jou hoor.Dat is niet mijn bedoeling.
Bedankt voor het kaarsje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.
Althans dan is de keus geld aannemen van vreemden, of niet weten wat er met Mirre is....
maargoed, niet het punt om met je over in discussie te gaan, het is jouw vriendin en jouw situatie, die al erg genoeg is zonder discussierende fokkers.
het kaarsje brandt nog voor jullie....
Ben blij dat je even wat hebt laten horen.
Sterkte weer, ben blij dat de reacties je steun geven!
Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Bedankt voor het kaarsje.
En financieel zit ik aan de grond dat is waar.
Maar ik betaal het wel.
Ook al gaat het mij jaren duren.
Jaren aan de grond het maakt niets uit.
Lieve NB,quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.
Dan dumpen we het gewoon bij hem op de stoep, trekken aan de bel en rennen hard weg. Dan kan hij het ook niet teruggeven.![]()
Heel veel sterkte NB, ik ben niet zo van de rituelen e.d. maar ook hier staat een kaarsje te branden voor jou en Mirre.
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.
Verder vind ik je een kanjer dat je zo door blijft stomen. Ik blijf hopen, net als iedereen hier, dat de medicijnen aan zullen slaan en Mirre er bovenop komt
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!
Alle fokkers met een maandban de keus geven, een maand op de blaren zitten of je ff lekker in elkaar laten rossen door NB!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen
Of misschien dat iemand anders even een uurtje bij Mirre kan zitten en tegen haar kan praten in de hoop dat zij het meekrijgt zodat jij en/of je schoonouders eventjes een middagje rust hebben om andere dingen te regelen of even je hoofd leeg te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of misschien dat iemand anders even een uurtje bij Mirre kan zitten en tegen haar kan praten in de hoop dat zij het meekrijgt zodat jij en/of je schoonouders eventjes een middagje rust hebben om andere dingen te regelen of even je hoofd leeg te maken?
Mensen die helpen verhuizen dan. Het was maar een suggestie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ben bang dat NB op dit moment alleen maar liever 100 km/h gaat om er maar niet te lang bij te moeten stilstaan, hij kan nu niet zwak worden en dat is dan ook hetgene hem nu op de been houdt.
Vergeet niet dat er daarbij ook een huis helemaal moet worden klaargemaakt en hij moet elke week 4 nachtdiensten draaien voor werk.
Al met al (zoals hij het ziet) redenen om nu niet af te zwakken, ik kan het soms ook moeilijk bevatten en hoop ook vurig dat hij zijn momenten van rust pakt...
Helaas is dat niet de aaard van het beestje...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mensen die helpen verhuizen dan. Het was maar een suggestie.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:42 schreef Vivi het volgende:
Trots en eer hebben niks te maken met hulp kunnen en willen accepteren.
Al heb ik twee linkerhanden, als het uitkomt met m'n werk zou ik best wel een dagje of 2 mee willen helpen met verhuizen en (ik raad het niet aan) klussen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er daarbij ook een huis helemaal moet worden klaargemaakt en hij moet elke week 4 nachtdiensten draaien voor werk.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 04:31 schreef Emimich het volgende:
Als er geld ingezameld moet worden dan kunnen we beter vandaag dan morgen beginnen. Even cru gesteld, als NB moet kiezen tussen zij eigen trots en het leven van Mirre dan lijkt de keuze me evenvoudig.
PS: Sorry voor de toonzetting, maar met 100 "wat erg voor je, wat jammer dat je geen financiële hulp wilt accepteren anders had ik het wel gedaan"-posts schiet onze Noorse vriend op financieel gebied niets op.
ik probeer je te pm'en,maar je inbox is niet beschikbaar geeft ie aan?quote:Op zondag 28 december 2008 05:06 schreef StockPro het volgende:
Mensen, steunbetuigingen helpen weinig in z'n financiële situatie. We moeten een concreet gebaar maken. Laten zien wat er mogelijk is. Met allen een grote vuist maken. Iets wat hij niet kan weigeren.
Laten we beginnen, vul het aan met je naam en bedrag:
StockPro: 100 euro
Je naam: ....... euro
Dat dus. Volgens mij kost 't bij de Postbank niks om 'n rekening te openen? Dat moet iemand doen die z'n adres kent --> Western Union Money Transfer (oid) als er 'n bedrag is ingezameld wat redelijk lijkt. Zo zou ik 't aanpakken.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Vivi het volgende:
Kan er niet beter gewoon een rekeningnummer geopend worden en dat hier wordt vermeld waar je evt. op kan storten? Dit vind ik weer zo, tja....
Nu wel, en maandag moet ik nog uitzoeken of ik een grote donatie erbij kan doen. Enkele papieren heb ik momenteel niet bij mij, en de derivaten worden morgen uitgekeerd wat vrij veel geld oplevert.quote:Op zondag 28 december 2008 09:08 schreef scrub_nurse het volgende:
ik probeer je te pm'en,maar je inbox is niet beschikbaar geeft ie aan?
Laten zien wat er mogelijk is. Dat rekeningnummer kan maandag al geregeld worden.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Vivi het volgende:
Kan er niet beter gewoon een rekeningnummer geopend worden en dat hier wordt vermeld waar je evt. op kan storten? Dit vind ik weer zo, tja....
Eens. Je kunt mensen geen hulp opdringen die ze niet willen, hoe goed bedoeld ook.quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat we zijn keuze om geen hulp te vragen ook moet accepteren en respecteren, hoe lastig dat ook is en hoe graag iedereen hier ook wil helpen. (wat overigens hartverwarmend is om te zien)
M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |