En dit dus. Denk dat iedereen met een beetje hart hier wel wat aan kwijt wilt. Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?![]()
Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Ach nee vent, de medicijnen doen niks?!![]()
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Voel me zo machteloos. Het is gewoon bijna niet te geloven, zoveel ellende, zoveel verlies, zoveel eenzaamheid.
Wat kan ik nou in godsnaam zeggen waar je iets aan hebt?!
![]()
![]()
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?![]()
Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
Sterkte, denk veel aan je NB.
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.
Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.
Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
Bovenstaande dus..quote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!
Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).
Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Ik had nog een PM gestuurd naar TS met een voorstel, en een cc naar Danny. Niets meer van gehoordquote:
Huilen en dan ?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Huil godverredomme is een keer lulhoofd
Naast het feit dat ik het echt erg voor je vind, je kan niet doen alsof er niks is meng
En daar ga je kapot aan zelf, en dat is iets wat niet mag en kan gebeuren freund!
Je hebt m`n nummer toch? Ook jij moet leunen!
Dank je wel voor het kaarsje.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!
Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).
Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Huilen kan af en toe heel erg opluchten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Huilen en dan ?
Mijn woede eruit laten ?
Mijn agressie en onmacht botvieren ?
En dan ?
Daar schiet ik NIETS mee op.
En Mirre ook niet ..
Niemand niet.
Iedereen op het moment is alleen maar op de been omdat ze tegen mij aan praten,
omdat ik NIET ben ingestort.
Omdat ik doorga, en doorga en niet opgeef.
Dat ben ik Mirre en ons kindje verontschuldigd ..
Sterk zijn en een rots in de branding.
[..]
Dank je wel voor het kaarsje.
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Ik waardeer het gebaar,
en vind het heel erg lief.
Maar ik moet dit zelf doen.
Voor Mirre en voor de rest
Iedereen nogmaals bedankt voor de steun
En ik hoop dat jullie nog een fijne kerstdag hebben,
en een fijne jaarwisseling.
Het is jullie gegunt...
En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Bedankt !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef SHE het volgende:
Ze boft maar, Die Mirre.
Je moet idd sterk zijn, instorten kan altijd nog. Ze zal vast iets van je rotsvaste vertrouwen voelen.
En ik blijf erbij; als je ECHT hulp nodig hebt, moet je wel de ballen hebben om het te vragen k? Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Je komt niet agressief over.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huilen kan af en toe heel erg opluchten.Met name gezien wat jij nu allemaal doorstaat kan dat wel eens heel fijn zijn.
En pas je wel op dat je zelf niet helemaal doordraait? Je gevoelens opkroppen kan vreemde dingen met je doen.
Ik hoop niet dat ik agressief overkom naar jou hoor.Dat is niet mijn bedoeling.
Bedankt voor het kaarsje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.
Althans dan is de keus geld aannemen van vreemden, of niet weten wat er met Mirre is....
maargoed, niet het punt om met je over in discussie te gaan, het is jouw vriendin en jouw situatie, die al erg genoeg is zonder discussierende fokkers.
het kaarsje brandt nog voor jullie....
Ben blij dat je even wat hebt laten horen.
Sterkte weer, ben blij dat de reacties je steun geven!
Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Bedankt voor het kaarsje.
En financieel zit ik aan de grond dat is waar.
Maar ik betaal het wel.
Ook al gaat het mij jaren duren.
Jaren aan de grond het maakt niets uit.
Lieve NB,quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.
Dan dumpen we het gewoon bij hem op de stoep, trekken aan de bel en rennen hard weg. Dan kan hij het ook niet teruggeven.![]()
Heel veel sterkte NB, ik ben niet zo van de rituelen e.d. maar ook hier staat een kaarsje te branden voor jou en Mirre.
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.
Verder vind ik je een kanjer dat je zo door blijft stomen. Ik blijf hopen, net als iedereen hier, dat de medicijnen aan zullen slaan en Mirre er bovenop komt
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!
Alle fokkers met een maandban de keus geven, een maand op de blaren zitten of je ff lekker in elkaar laten rossen door NB!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen
Of misschien dat iemand anders even een uurtje bij Mirre kan zitten en tegen haar kan praten in de hoop dat zij het meekrijgt zodat jij en/of je schoonouders eventjes een middagje rust hebben om andere dingen te regelen of even je hoofd leeg te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of misschien dat iemand anders even een uurtje bij Mirre kan zitten en tegen haar kan praten in de hoop dat zij het meekrijgt zodat jij en/of je schoonouders eventjes een middagje rust hebben om andere dingen te regelen of even je hoofd leeg te maken?
Mensen die helpen verhuizen dan. Het was maar een suggestie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ben bang dat NB op dit moment alleen maar liever 100 km/h gaat om er maar niet te lang bij te moeten stilstaan, hij kan nu niet zwak worden en dat is dan ook hetgene hem nu op de been houdt.
Vergeet niet dat er daarbij ook een huis helemaal moet worden klaargemaakt en hij moet elke week 4 nachtdiensten draaien voor werk.
Al met al (zoals hij het ziet) redenen om nu niet af te zwakken, ik kan het soms ook moeilijk bevatten en hoop ook vurig dat hij zijn momenten van rust pakt...
Helaas is dat niet de aaard van het beestje...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mensen die helpen verhuizen dan. Het was maar een suggestie.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:42 schreef Vivi het volgende:
Trots en eer hebben niks te maken met hulp kunnen en willen accepteren.
Al heb ik twee linkerhanden, als het uitkomt met m'n werk zou ik best wel een dagje of 2 mee willen helpen met verhuizen en (ik raad het niet aan) klussen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er daarbij ook een huis helemaal moet worden klaargemaakt en hij moet elke week 4 nachtdiensten draaien voor werk.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 04:31 schreef Emimich het volgende:
Als er geld ingezameld moet worden dan kunnen we beter vandaag dan morgen beginnen. Even cru gesteld, als NB moet kiezen tussen zij eigen trots en het leven van Mirre dan lijkt de keuze me evenvoudig.
PS: Sorry voor de toonzetting, maar met 100 "wat erg voor je, wat jammer dat je geen financiële hulp wilt accepteren anders had ik het wel gedaan"-posts schiet onze Noorse vriend op financieel gebied niets op.
ik probeer je te pm'en,maar je inbox is niet beschikbaar geeft ie aan?quote:Op zondag 28 december 2008 05:06 schreef StockPro het volgende:
Mensen, steunbetuigingen helpen weinig in z'n financiële situatie. We moeten een concreet gebaar maken. Laten zien wat er mogelijk is. Met allen een grote vuist maken. Iets wat hij niet kan weigeren.
Laten we beginnen, vul het aan met je naam en bedrag:
StockPro: 100 euro
Je naam: ....... euro
Dat dus. Volgens mij kost 't bij de Postbank niks om 'n rekening te openen? Dat moet iemand doen die z'n adres kent --> Western Union Money Transfer (oid) als er 'n bedrag is ingezameld wat redelijk lijkt. Zo zou ik 't aanpakken.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Vivi het volgende:
Kan er niet beter gewoon een rekeningnummer geopend worden en dat hier wordt vermeld waar je evt. op kan storten? Dit vind ik weer zo, tja....
Nu wel, en maandag moet ik nog uitzoeken of ik een grote donatie erbij kan doen. Enkele papieren heb ik momenteel niet bij mij, en de derivaten worden morgen uitgekeerd wat vrij veel geld oplevert.quote:Op zondag 28 december 2008 09:08 schreef scrub_nurse het volgende:
ik probeer je te pm'en,maar je inbox is niet beschikbaar geeft ie aan?
Laten zien wat er mogelijk is. Dat rekeningnummer kan maandag al geregeld worden.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Vivi het volgende:
Kan er niet beter gewoon een rekeningnummer geopend worden en dat hier wordt vermeld waar je evt. op kan storten? Dit vind ik weer zo, tja....
Eens. Je kunt mensen geen hulp opdringen die ze niet willen, hoe goed bedoeld ook.quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat we zijn keuze om geen hulp te vragen ook moet accepteren en respecteren, hoe lastig dat ook is en hoe graag iedereen hier ook wil helpen. (wat overigens hartverwarmend is om te zien)
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |