Alle fokkers met een maandban de keus geven, een maand op de blaren zitten of je ff lekker in elkaar laten rossen door NB!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen

Of misschien dat iemand anders even een uurtje bij Mirre kan zitten en tegen haar kan praten in de hoop dat zij het meekrijgt zodat jij en/of je schoonouders eventjes een middagje rust hebben om andere dingen te regelen of even je hoofd leeg te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Dipkip het volgende:
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen

quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of misschien dat iemand anders even een uurtje bij Mirre kan zitten en tegen haar kan praten in de hoop dat zij het meekrijgt zodat jij en/of je schoonouders eventjes een middagje rust hebben om andere dingen te regelen of even je hoofd leeg te maken?

Mensen die helpen verhuizen dan. Het was maar een suggestie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ben bang dat NB op dit moment alleen maar liever 100 km/h gaat om er maar niet te lang bij te moeten stilstaan, hij kan nu niet zwak worden en dat is dan ook hetgene hem nu op de been houdt.
Vergeet niet dat er daarbij ook een huis helemaal moet worden klaargemaakt en hij moet elke week 4 nachtdiensten draaien voor werk.
Al met al (zoals hij het ziet) redenen om nu niet af te zwakken, ik kan het soms ook moeilijk bevatten en hoop ook vurig dat hij zijn momenten van rust pakt...
Helaas is dat niet de aaard van het beestje...

quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mensen die helpen verhuizen dan. Het was maar een suggestie.

Wat zij zegtquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:42 schreef Vivi het volgende:
Trots en eer hebben niks te maken met hulp kunnen en willen accepteren.

Al heb ik twee linkerhanden, als het uitkomt met m'n werk zou ik best wel een dagje of 2 mee willen helpen met verhuizen en (ik raad het niet aan) klussen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er daarbij ook een huis helemaal moet worden klaargemaakt en hij moet elke week 4 nachtdiensten draaien voor werk.

Inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 04:31 schreef Emimich het volgende:
Als er geld ingezameld moet worden dan kunnen we beter vandaag dan morgen beginnen. Even cru gesteld, als NB moet kiezen tussen zij eigen trots en het leven van Mirre dan lijkt de keuze me evenvoudig.
PS: Sorry voor de toonzetting, maar met 100 "wat erg voor je, wat jammer dat je geen financiële hulp wilt accepteren anders had ik het wel gedaan"-posts schiet onze Noorse vriend op financieel gebied niets op.

ik probeer je te pm'en,maar je inbox is niet beschikbaar geeft ie aan?quote:Op zondag 28 december 2008 05:06 schreef StockPro het volgende:
Mensen, steunbetuigingen helpen weinig in z'n financiële situatie. We moeten een concreet gebaar maken. Laten zien wat er mogelijk is. Met allen een grote vuist maken. Iets wat hij niet kan weigeren.
Laten we beginnen, vul het aan met je naam en bedrag:
StockPro: 100 euro
Je naam: ....... euro

.
.

Dat dus. Volgens mij kost 't bij de Postbank niks om 'n rekening te openen? Dat moet iemand doen die z'n adres kent --> Western Union Money Transfer (oid) als er 'n bedrag is ingezameld wat redelijk lijkt. Zo zou ik 't aanpakken.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Vivi het volgende:
Kan er niet beter gewoon een rekeningnummer geopend worden en dat hier wordt vermeld waar je evt. op kan storten? Dit vind ik weer zo, tja....

Nu wel, en maandag moet ik nog uitzoeken of ik een grote donatie erbij kan doen. Enkele papieren heb ik momenteel niet bij mij, en de derivaten worden morgen uitgekeerd wat vrij veel geld oplevert.quote:Op zondag 28 december 2008 09:08 schreef scrub_nurse het volgende:
ik probeer je te pm'en,maar je inbox is niet beschikbaar geeft ie aan?
Laten zien wat er mogelijk is. Dat rekeningnummer kan maandag al geregeld worden.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Vivi het volgende:
Kan er niet beter gewoon een rekeningnummer geopend worden en dat hier wordt vermeld waar je evt. op kan storten? Dit vind ik weer zo, tja....
 .
.  

.
 .

)
 ) 

Eens. Je kunt mensen geen hulp opdringen die ze niet willen, hoe goed bedoeld ook.quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat we zijn keuze om geen hulp te vragen ook moet accepteren en respecteren, hoe lastig dat ook is en hoe graag iedereen hier ook wil helpen. (wat overigens hartverwarmend is om te zien)
M.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |