abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2008 @ 14:14:50 #251
188728 Lyzio
why do we fall
pi_64355023
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?

Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
En dit dus. Denk dat iedereen met een beetje hart hier wel wat aan kwijt wilt. Ik in ieder geval wel.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_64357255
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Ach nee vent, de medicijnen doen niks?!
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Voel me zo machteloos. Het is gewoon bijna niet te geloven, zoveel ellende, zoveel verlies, zoveel eenzaamheid.

Wat kan ik nou in godsnaam zeggen waar je iets aan hebt?!

Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?

Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?

Sterkte, denk veel aan je NB.
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.

Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
  donderdag 25 december 2008 @ 18:07:57 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64358548
quote:
Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.

Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!

Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).

Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 25 december 2008 @ 18:14:43 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64358599
Moet er nog geld ingezameld worden?
pi_64359041
Ik ben wel voor
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_64359169
quote:
Op donderdag 25 december 2008 18:14 schreef SHE het volgende:
quote:
Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

pi_64362044
quote:
Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...

Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).

Bovenstaande dus..

Sterkte NB

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2008 22:01:59 ]
  donderdag 25 december 2008 @ 22:24:54 #258
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_64362528
quote:
Op donderdag 25 december 2008 18:14 schreef SHE het volgende:
Ik had nog een PM gestuurd naar TS met een voorstel, en een cc naar Danny. Niets meer van gehoord
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:09:13 #259
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_64365660
quote:
Op donderdag 25 december 2008 13:56 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Huil godverredomme is een keer lulhoofd

Naast het feit dat ik het echt erg voor je vind, je kan niet doen alsof er niks is meng
En daar ga je kapot aan zelf, en dat is iets wat niet mag en kan gebeuren freund!

Je hebt m`n nummer toch? Ook jij moet leunen!
Huilen en dan ?
Mijn woede eruit laten ?
Mijn agressie en onmacht botvieren ?

En dan ?
Daar schiet ik NIETS mee op.
En Mirre ook niet ..
Niemand niet.
Iedereen op het moment is alleen maar op de been omdat ze tegen mij aan praten,
omdat ik NIET ben ingestort.
Omdat ik doorga, en doorga en niet opgeef.
Dat ben ik Mirre en ons kindje verontschuldigd ..
Sterk zijn en een rots in de branding.
quote:
Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dank je wel voor het kaarsje.
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Ik waardeer het gebaar,
en vind het heel erg lief.
Maar ik moet dit zelf doen.
Voor Mirre en voor de rest

Iedereen nogmaals bedankt voor de steun
En ik hoop dat jullie nog een fijne kerstdag hebben,
en een fijne jaarwisseling.
Het is jullie gegunt...

En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:12:16 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64365768
Ze boft maar, Die Mirre.
Je moet idd sterk zijn, instorten kan altijd nog. Ze zal vast iets van je rotsvaste vertrouwen voelen.

En ik blijf erbij; als je ECHT hulp nodig hebt, moet je wel de ballen hebben om het te vragen k? Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:19:56 #261
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_64366086
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Huilen en dan ?
Mijn woede eruit laten ?
Mijn agressie en onmacht botvieren ?

En dan ?
Daar schiet ik NIETS mee op.
En Mirre ook niet ..
Niemand niet.
Iedereen op het moment is alleen maar op de been omdat ze tegen mij aan praten,
omdat ik NIET ben ingestort.
Omdat ik doorga, en doorga en niet opgeef.
Dat ben ik Mirre en ons kindje verontschuldigd ..
Sterk zijn en een rots in de branding.
[..]

Dank je wel voor het kaarsje.
Echt niet
Ik waardeer het gebaar,
en vind het heel erg lief.
Maar ik moet dit zelf doen.
Voor Mirre en voor de rest

Iedereen nogmaals bedankt voor de steun
En ik hoop dat jullie nog een fijne kerstdag hebben,
en een fijne jaarwisseling.
Het is jullie gegunt...

Huilen kan af en toe heel erg opluchten. Met name gezien wat jij nu allemaal doorstaat kan dat wel eens heel fijn zijn.
En pas je wel op dat je zelf niet helemaal doordraait? Je gevoelens opkroppen kan vreemde dingen met je doen.

Ik hoop niet dat ik agressief overkom naar jou hoor. Dat is niet mijn bedoeling.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:20:37 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64366127
quote:

Echt niet
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.
Althans dan is de keus geld aannemen van vreemden, of niet weten wat er met Mirre is....

maargoed, niet het punt om met je over in discussie te gaan, het is jouw vriendin en jouw situatie, die al erg genoeg is zonder discussierende fokkers.

het kaarsje brandt nog voor jullie....
Ben blij dat je even wat hebt laten horen.
Sterkte weer, ben blij dat de reacties je steun geven!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:29:26 #263
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_64366461
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef SHE het volgende:
Ze boft maar, Die Mirre.
Je moet idd sterk zijn, instorten kan altijd nog. Ze zal vast iets van je rotsvaste vertrouwen voelen.

En ik blijf erbij; als je ECHT hulp nodig hebt, moet je wel de ballen hebben om het te vragen k? Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Bedankt !
Ik voel mij vereerd door je compliment.
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Huilen kan af en toe heel erg opluchten. Met name gezien wat jij nu allemaal doorstaat kan dat wel eens heel fijn zijn.
En pas je wel op dat je zelf niet helemaal doordraait? Je gevoelens opkroppen kan vreemde dingen met je doen.

Ik hoop niet dat ik agressief overkom naar jou hoor. Dat is niet mijn bedoeling.
Je komt niet agressief over.
En er is geen mogelijkheid dat ik mij zou kunnen laten gaan.
Teveel mensen zijn er nu van afhankelijk
En ja ik draai langzaam door.
Maar ik heb de wilskracht en de kracht in het algemeen om door te gaan.
Vechten tot het eind.
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.
Althans dan is de keus geld aannemen van vreemden, of niet weten wat er met Mirre is....

maargoed, niet het punt om met je over in discussie te gaan, het is jouw vriendin en jouw situatie, die al erg genoeg is zonder discussierende fokkers.

het kaarsje brandt nog voor jullie....
Ben blij dat je even wat hebt laten horen.
Sterkte weer, ben blij dat de reacties je steun geven!
Bedankt voor het kaarsje.
En financieel zit ik aan de grond dat is waar.
Maar ik betaal het wel.
Ook al gaat het mij jaren duren.
Jaren aan de grond het maakt niets uit.

Zolang Mirre maar weer beter word.
En daarna kan zien dat ik een man ben om trots op te zijn.
Die haar in alle behoeftes kan vervullen en niet omvalt of wegvalt als het zwaar word.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
pi_64366549
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:

Bedankt voor het kaarsje.
En financieel zit ik aan de grond dat is waar.
Maar ik betaal het wel.
Ook al gaat het mij jaren duren.
Jaren aan de grond het maakt niets uit.

Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.

Verder vind ik je een kanjer dat je zo door blijft stomen. Ik blijf hopen, net als iedereen hier, dat de medicijnen aan zullen slaan en Mirre er bovenop komt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64366857
quote:

Lieve NB,
dit zijn zulke ontzettend ware woorden...maar al te vaak neem je de aanwezigheid van je partner toch als vanzelfsprekend aan. Jij ondervindt nu aan den lijve hoe het is als je geen contact meer kan maken met je geliefde, je kunt alleen machteloos toezien en alleen nog maar dromen van een leven samen met van die hele kleine dingen die zo gewoon zijn maar dat eigenlijk niet zijn.
Het leven kan zo hard zijn, het kan zo snel gaan en we vergeten vaak écht te genieten, écht te waarderen. Stil te staan bij wat écht belangrijk is in het leven.
Bedankt voor je boodschap, hoe pijnlijk voor jou ook.

Ik hoop dat hetgeen je anderen toewenst, ook voor jou en Mirre weer werkelijkheid zullen worden. En oh NB, wat zal zij ontzettend trots op jou zijn!!!! Je doet het zó goed. Voor Mirre, voor haar ouders, voor anderen. Maar doe ook recht aan jezelf. Zij zou niet willen dat je jezelf zo zou wegcijferen toch? Jij bent ook belangrijk en alleen als jij goed voor jezelf zorgt kan jij ook goed voor anderen zorgen.

Ik heb een heel fijne kerstdag gehad maar heb veel aan jou gedacht, het is zo oneerlijk, hoe is het mogelijk dat jij zo op de been blijft, je moet wel heel erg sterk zijn. Hoe trek je dit toch, hoe hou je dit toch vol?
Blijf hier schrijven, wij lezen wel en mss heb je er toch iets aan hier je ei kwijt te kunnen.

En ik meen het, ik zou heel graag ergens mee willen helpen als ik kan. Is er echt niks dat wij kunnen doen voor jou, voor Mirre? Misschien moet je er toch nog eens over na denken...?

In welke regio woon je trouwens NB?

In ieder geval blijf ik hopen op een (kerst-)wonder voor jou en Mirre.

Sterkte
#geen
pi_64368361
NB ik hoop echt voor een kerstwonder voor je en als ik iets voor je kan doen je weet dat je me altijd kan bellen/smsen/pm'en
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_64368462
tvp, wat een verhaal

Ik hoop dat Mirre ontwaakt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64373537
Jezus.

*Kaarsje aansteken en bidden doet
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:40:53 #269
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64401644
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:

Door omstandigheden hier nog niet kunnen posten, mea maxima culpa.
Tijdens kerstdiner was je toch ook weer even onderwerp van gesprek, heel veel strerkte, het was mooi om te zien hoe mensen die je niet kennen je het beste toewensen en het bewonderenswaardig vinden hoe je er mee omgaat.

Cyberzone en Kalimist.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:29:19 #270
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_64402944
Wow, ik lees dit nu pas (uberhaupt eerste keer dat ik hier post), maar shit zeg.
Ik hoop dat het inmiddels wat beter met dr gaat, en ook met jou, want zo'n situatie maakt gelukkig niet iedereen mee.
Sterkte enzo!

edit: Damnit, ik lees nu dus dat het nog niet veel beter met jullie gaat. Maar wat Isabeau zegt, inderdaad.
pi_64403189
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[..]
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.
Dan dumpen we het gewoon bij hem op de stoep, trekken aan de bel en rennen hard weg. Dan kan hij het ook niet teruggeven.

Heel veel sterkte NB, ik ben niet zo van de rituelen e.d. maar ook hier staat een kaarsje te branden voor jou en Mirre.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:27:50 #272
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64404539
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.
Dan dumpen we het gewoon bij hem op de stoep, trekken aan de bel en rennen hard weg. Dan kan hij het ook niet teruggeven.

Heel veel sterkte NB, ik ben niet zo van de rituelen e.d. maar ook hier staat een kaarsje te branden voor jou en Mirre.

Gewoon een anonieime storting doen via de postbank vanuit ons allen, weet hij veel van wie hij het heeft gehad, hij kan wel wat gebruiken denk ik, ondanks dat hij het zelf niet wil!!
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:41:51 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64404940
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.

Verder vind ik je een kanjer dat je zo door blijft stomen. Ik blijf hopen, net als iedereen hier, dat de medicijnen aan zullen slaan en Mirre er bovenop komt
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:13:15 #274
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64405792
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!

NB zal nooit toegeven het geld te willen, als je dat wilt regelen zal je het echt op een andere manier moeten doen, hij is TE trots om het aan te nemen, dat is zijn makke maar tegelijkertijd ook z'n houvast op dit moment!
En dan kan de hele wereld roepen dat het wel moet en dat hij niet moet zeuren en het gewoon moet aannenem, degene die NB iets beter kennen weten dat hij (spreekwoordelijk) nog liever z'n eigen schoen opeet dan geld aan te nemen.
Neem van mij aan dat als je het wilt regelen je eigenlijk gewoon niet naar hem moet luisteren (sorry gozer!) maar het gewoon moet regelen.
pi_64405986
NB, is er iets wat je wél zou willen aannemen? Wil je komen eten bij fokkers bij jou in de buurt? Kunnen we kaartjes sturen naar Mirre en jou? Wil je hier op zolder even tegen een bokszak komen rammen? We willen zo graag iets doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')