En dit dus. Denk dat iedereen met een beetje hart hier wel wat aan kwijt wilt. Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?![]()
Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef DuchessX het volgende:
Ach nee vent, de medicijnen doen niks?!![]()
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Voel me zo machteloos. Het is gewoon bijna niet te geloven, zoveel ellende, zoveel verlies, zoveel eenzaamheid.
Wat kan ik nou in godsnaam zeggen waar je iets aan hebt?!
![]()
![]()
Mag ik je vragen om wat voor bedrag het gaat?![]()
Kunnen wij fokkers niet wat geld inzamelen?
Sterkte, denk veel aan je NB.
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.
Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb aan NB gevraagd hoe hij het zou vinden als we geld voor hem zouden inzamelen, gewoon zodat hij niet ook nog eens de financiele lasten erbij heeft.
Maar, zoals ik ook al wel verwachtte, heeft hij gezegd dat hij dit niet aan kan nemen..
Bovenstaande dus..quote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!
Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).
Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Ik had nog een PM gestuurd naar TS met een voorstel, en een cc naar Danny. Niets meer van gehoordquote:
Huilen en dan ?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Huil godverredomme is een keer lulhoofd
Naast het feit dat ik het echt erg voor je vind, je kan niet doen alsof er niks is meng
En daar ga je kapot aan zelf, en dat is iets wat niet mag en kan gebeuren freund!
Je hebt m`n nummer toch? Ook jij moet leunen!
Dank je wel voor het kaarsje.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet wil, maar heb je keus??? Gaat toch om het leven van je vriendin...
Fuck de trots, grijp alle kansen aan!!!
Sterkte joh... en ik hoop dat je wat hulp kan aanvaarden, of het nou om geld gaat, of om mensen die aanbieden dat je ze altijd kan bellen (een paar posts terug).
Ik steek een kaarsje voor jullie aan...
Huilen kan af en toe heel erg opluchten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Huilen en dan ?
Mijn woede eruit laten ?
Mijn agressie en onmacht botvieren ?
En dan ?
Daar schiet ik NIETS mee op.
En Mirre ook niet ..
Niemand niet.
Iedereen op het moment is alleen maar op de been omdat ze tegen mij aan praten,
omdat ik NIET ben ingestort.
Omdat ik doorga, en doorga en niet opgeef.
Dat ben ik Mirre en ons kindje verontschuldigd ..
Sterk zijn en een rots in de branding.
[..]
Dank je wel voor het kaarsje.
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Ik waardeer het gebaar,
en vind het heel erg lief.
Maar ik moet dit zelf doen.
Voor Mirre en voor de rest
Iedereen nogmaals bedankt voor de steun
En ik hoop dat jullie nog een fijne kerstdag hebben,
en een fijne jaarwisseling.
Het is jullie gegunt...
En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar er is altijd een keus.
En ik kan geen geld van jullie aan nemen.
Echt niet
Bedankt !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef SHE het volgende:
Ze boft maar, Die Mirre.
Je moet idd sterk zijn, instorten kan altijd nog. Ze zal vast iets van je rotsvaste vertrouwen voelen.
En ik blijf erbij; als je ECHT hulp nodig hebt, moet je wel de ballen hebben om het te vragen k? Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Je komt niet agressief over.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huilen kan af en toe heel erg opluchten.Met name gezien wat jij nu allemaal doorstaat kan dat wel eens heel fijn zijn.
En pas je wel op dat je zelf niet helemaal doordraait? Je gevoelens opkroppen kan vreemde dingen met je doen.
Ik hoop niet dat ik agressief overkom naar jou hoor.Dat is niet mijn bedoeling.
Bedankt voor het kaarsje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met geen keus: als je die onderzoeken MOET laten doen, en je hebt geen geld, en iemand biedt het je aan om Mirre's leven te redden. Dan heb je niet echt een keus, denk ik.
Althans dan is de keus geld aannemen van vreemden, of niet weten wat er met Mirre is....
maargoed, niet het punt om met je over in discussie te gaan, het is jouw vriendin en jouw situatie, die al erg genoeg is zonder discussierende fokkers.
het kaarsje brandt nog voor jullie....
Ben blij dat je even wat hebt laten horen.
Sterkte weer, ben blij dat de reacties je steun geven!
Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Bedankt voor het kaarsje.
En financieel zit ik aan de grond dat is waar.
Maar ik betaal het wel.
Ook al gaat het mij jaren duren.
Jaren aan de grond het maakt niets uit.
Lieve NB,quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ons op zich natuurlijk er niet van hoeft te weerhouden om die inzameling alsnog te houden. Hetzij om een deel van de medische kosten te vergoeden, hetzij om hem en Mirre als alles straks goed gekomen is de kans te geven er even samen tussenuit te gaan en bij te komen van alles.
Dan dumpen we het gewoon bij hem op de stoep, trekken aan de bel en rennen hard weg. Dan kan hij het ook niet teruggeven.![]()
Heel veel sterkte NB, ik ben niet zo van de rituelen e.d. maar ook hier staat een kaarsje te branden voor jou en Mirre.
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Noorsbloed, gvd, neem nou eens hulp aan! Mensen hier willen je bijstaan en veel bij elkaar kunnen je echt wel helpen. Heeft niets met zielig of wat dan ook te maken, maar kan je aandacht van de financiele kant afhalen en alleen op Mirre richten.
Verder vind ik je een kanjer dat je zo door blijft stomen. Ik blijf hopen, net als iedereen hier, dat de medicijnen aan zullen slaan en Mirre er bovenop komt
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat Isa zegt, het is maar geld hoor, kleine beetjes geld van anderen, voor jou, alles bij elkaar, een hoop geld die iig NIET meer tot je zorgen behoort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |