Zelfde vraag hier...quote:Op zondag 21 december 2008 22:10 schreef Krentenbol. het volgende:
NB hoe gaat het nu? [ afbeelding ]
Hier ook..quote:
Hier nog iemandquote:
Ik eigenlijk ook..quote:
Meestal post hij nog wel ooit. Ook al is die vrij of niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, naar idd.
Maar TS is vrij..
[KLB SC #606] Waar we Harajuku adoreren
Hij komt woensdag weer online, schreef hij verderop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meestal post hij nog wel ooit. Ook al is die vrij of niet.
Nog even afwachten dan! Ik ben heul benieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij komt woensdag weer online, schreef hij verderop.
Ik ook. Arme jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even afwachten dan! Ik ben heul benieuwd
Hopelijk slaan de medicijnen aan en heeft ie nog een beetje een goede kerst..quote:
Hij moet werken met kerst, las ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopelijk slaan de medicijnen aan en heeft ie nog een beetje een goede kerst..
Neeee. Beperk het gebruik van dat soort plaatjes a.u.b. tot Hyves.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:33 schreef THE_CORE het volgende:
Wat schrok ik van je OP Noorsbloed! (lees het topic pas net)
Dit zijn echt verschrikkelijk nare gebeurtenissen.![]()
Ik wens je echt héél véél sterkte Noorsbloed!
[ afbeelding ]
Dat hoofd van die hondquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Neeee. Beperk het gebruik van dat soort plaatjes a.u.b. tot Hyves.
Zeker, dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hoofd van die hond. Oh en ik denk dat zulks een luchtige offtopic noot als dit makkelijk kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |