Kan je niet met een koptelefoon naar je eigen muziek luisteren...?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, ik wordt soms enorm chagrijnig van mn collega's. Door de onderwerpen die er besproken worden, door de opmerkingen naar elkaar en door de muziekvoorkeur van mijn collega's.

Of toch plan bquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niet met een koptelefoon naar je eigen muziek luisteren...?
Oke, je wordt dan wel als de autist van de afdeling gezien, maar toch...

, maar dit slaat toch wel een boel.
 , maar dit slaat toch wel een boel. 

Kan gebeuren, hebben meer mensen last van en de truck is dan ook om je eigen conclusie te trekken en die persoon daarna vriendelijk duidelijk te maken dat je niet ieder uur iets nieuws kan en wil maken.
 Kan gebeuren, hebben meer mensen last van en de truck is dan ook om je eigen conclusie te trekken en die persoon daarna vriendelijk duidelijk te maken dat je niet ieder uur iets nieuws kan en wil maken.  En dat van een vrouw
 En dat van een vrouw  Dat is toch niet normaal?
 Dat is toch niet normaal?   

Kom ik volgend jaar toch even in den Helder langsquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Paupermuziekdat is echt standaard hier. Slechte DJ dus, slechte optredens.
Wijn was echt niet te drinken!
+ geen leuke jongens.
En hahahaha wat leukwas dat mij maar gebeurd
!
 ?
 ?

quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
Kan gebeuren, hebben meer mensen last van en de truck is dan ook om je eigen conclusie te trekken en die persoon daarna vriendelijk duidelijk te maken dat je niet ieder uur iets nieuws kan en wil maken.

Supervette shootquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef BobbyB het volgende:
WTF!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh my...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag, echt serieus. Niet iedereen is zo geweldig professioneel als ik, maar dit slaat toch wel een boel.
Het gaat over sporten, en ik als hardwerkende man heb 's avonds geen zin om te sporten. En dat durf ik ook hardop te roepen. Waarop de reactie is: Hoe goed ben je dan in bed?
Echt serieus, bespreek die dingen in de kroeg. MAAR NIET OP KANTOOR. IK WIL HET NIET WETEN!!!

Uberhaupt is de gedachtesprong van sporten naar sex al vreemd, maar dit?
En gisteren, komt er een mailtje binnen van iemand die niet weet wat ze wil en dus ieder uur iets anders wilKan gebeuren, hebben meer mensen last van en de truck is dan ook om je eigen conclusie te trekken en die persoon daarna vriendelijk duidelijk te maken dat je niet ieder uur iets nieuws kan en wil maken.
Maar wat doen ze hier: Er barst ineens vanachter een bureau een scheldkannonade los waar de gemiddelde bootwerker jaloers op zou wordenEn dat van een vrouw
Dat is toch niet normaal?

En ook veelvuldig 'Allah akbar' roepen doet wonderenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Paar handschoenen aan bivakmuts op wie heeft het door

Jullie heben zeker van die schoolfeesten in de aula?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Paupermuziekdat is echt standaard hier. Slechte DJ dus, slechte optredens.
Wijn was echt niet te drinken!
+ geen leuke jongens.

Ja, maar niet als dit ieder uur gebeurtquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh my...
Je kan dit echt bij iedere baan tegen komen..

Uhm, wees blij dat het niet je buren zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar niet als dit ieder uur gebeurt

Dan geven ze Al Qaida de schuld en loop jij vrij rondquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ook veelvuldig 'Allah akbar' roepen doet wonderen

Ik zie me collega's meer dan me burenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, wees blij dat het niet je buren zijn?
Schrale troost...

Daar ben ik ook enorm dankbaar voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, wees blij dat het niet je buren zijn?
Schrale troost...

Preciesquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan geven ze Al Qaida de schuld en loop jij vrij rond

Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik zie me collega's meer dan me buren

Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik ook enorm dankbaar voor.
Maar ben ik nou gek of mn collega's?

True.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef Gupje het volgende:
Gister was Fight Club er voor wat een brute film is dat toch

Die is ook bruut was alleen ondertiteling weg viel bij Fight Clubquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True.
Kan die film alleen al dromen.
Daarom allen Four Brothers gekeken die daarvoor was, ook zwaar brute film!

Huh? Wat nee?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik trek dat soort dingen toch al heel slecht

Mja, Veronica liep tijdens Four Brothers ook al t kutten, we kregen iedere keer een soort video lock error ertussen door =/quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die is ook bruut was alleen ondertiteling weg viel bij Fight Club

Maar heb dan altijd het gevoel 's avonds dat ze daar gewoon niks aan doen, want daar is niemandquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, Veronica liep tijdens Four Brothers ook al t kutten, we kregen iedere keer een soort video lock error ertussen door =/

quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kom ik volgend jaar toch even in den Helder langs?

Ja inderdaad, die zitten dan samen met die lui van Comedy Central in de kroeg dronken te wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar heb dan altijd het gevoel 's avonds dat ze daar gewoon niks aan doen, want daar is niemand

Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie heben zeker van die schoolfeesten in de aula?
 !
! ) dat was wel heel gaaf
 ) dat was wel heel gaaf  !
!

Dat ik weinig van ander mensen kan hebben, vooral 's ochtendsquote:

Wat ik ook zou doen als ik daar zou werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die zitten dan samen met die lui van Comedy Central in de kroeg dronken te worden
 CC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden
  CC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden   

Morgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen

Hmhm, daarom wil ik daar ook werken, je hoeft er blijkbaar geen kut te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat ik ook zou doen als ik daar zou werkenCC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden

Heb nog wel paar staan van Logitech 2 boxen + bas boxquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en degene die nu even boxjes voor mn computer wil gaan kopen ze hier komt brengen krijgt een kusje

Zullen we solliciterenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmhm, daarom wil ik daar ook werken, je hoeft er blijkbaar geen kut te doen
Gmorgen NB

Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik weinig van ander mensen kan hebben, vooral 's ochtends

Zie je zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb nog wel paar staan van Logitech 2 boxen + bas box

Zij zijn gek. Maar je hoeft toch niet mee te doen aan hun stompzinnige gesprekken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?

worked for me!
 worked for me!

Veel films huren, popcorn of chips pakkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen
Blaaargh
5 dagen vrij nu.
Geen idee wat ik moet doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |