Mja, Veronica liep tijdens Four Brothers ook al t kutten, we kregen iedere keer een soort video lock error ertussen door =/quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die is ook bruut was alleen ondertiteling weg viel bij Fight Club

Maar heb dan altijd het gevoel 's avonds dat ze daar gewoon niks aan doen, want daar is niemandquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, Veronica liep tijdens Four Brothers ook al t kutten, we kregen iedere keer een soort video lock error ertussen door =/

quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kom ik volgend jaar toch even in den Helder langs?

Ja inderdaad, die zitten dan samen met die lui van Comedy Central in de kroeg dronken te wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar heb dan altijd het gevoel 's avonds dat ze daar gewoon niks aan doen, want daar is niemand

Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie heben zeker van die schoolfeesten in de aula?
 !
! ) dat was wel heel gaaf
 ) dat was wel heel gaaf  !
!

Dat ik weinig van ander mensen kan hebben, vooral 's ochtendsquote:

Wat ik ook zou doen als ik daar zou werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die zitten dan samen met die lui van Comedy Central in de kroeg dronken te worden
 CC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden
  CC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden   

Morgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen

Hmhm, daarom wil ik daar ook werken, je hoeft er blijkbaar geen kut te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat ik ook zou doen als ik daar zou werkenCC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden

Heb nog wel paar staan van Logitech 2 boxen + bas boxquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en degene die nu even boxjes voor mn computer wil gaan kopen ze hier komt brengen krijgt een kusje

Zullen we solliciterenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmhm, daarom wil ik daar ook werken, je hoeft er blijkbaar geen kut te doen
Gmorgen NB

Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik weinig van ander mensen kan hebben, vooral 's ochtends

Zie je zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb nog wel paar staan van Logitech 2 boxen + bas box

Zij zijn gek. Maar je hoeft toch niet mee te doen aan hun stompzinnige gesprekken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?

worked for me!
 worked for me!

Veel films huren, popcorn of chips pakkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen
Blaaargh
5 dagen vrij nu.
Geen idee wat ik moet doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |