abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63953244
jemig.. ik weet niets meer uit te brengen dan ' Sterkte '

dus ik wens je een welgemeende ' Sterkte ' toe..

en denk ook aan jezelf, je vriendin en haar familie hebben ook niet veel aan je als je straks, als je alles nog langer oppot, erger instort... durf hulp te vragen en durf je gesteund te voelen door anderen
Doei.
pi_63953268
Doorgaan, een mens kan meer hebben dan je denkt.

Sterkte daarbij.
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:41:41 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63953965
wat een verhaal NB

instorten kan altijd nog en zal ook nog wel gebeuren, maar let goed op je lichaam omdat niemand er mee opschiet. Ben je zelf al bij een huisarts geweest?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63953988
Jezus, wat erg. Ik denk dat het helemaal geen slecht idee is om professionele hulp te zoeken in dit geval. Het klinkt alsof je ook uit je jeugd nog wel een en ander te verwerken hebt, en dan dit er nog bij, door dat in je eentje proberen te dragen leg je de lat wel echt extreem hoog voor jezelf.
En van je vrienden moet je het maar hebben zeg
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_63954269
Veel sterkte, TS. Denk ook aan jezelf, zo nu en dan.
pi_63954283
Nonderju, wat een verhaal...

Sterkte ermee.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_63954466
Leverfalen komt trouwens vaker voor bij zwangerschappen. .

http://www.lotgenotenforu(...)leverfalen-coma.html

Acute gele lever atrofie schijnt vrij zeldzaam te zijn. Hebben de artsen hier naar gekeken?
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:36:42 #58
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_63955138
Oh god wat erg
Sterkte
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:46:07 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63955345
Wat erg en wat een bizarre situatie ben je in beland TS. Heel veel sterkte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63955655
Wat 'n heftig verhaal, ik kan ook niks anders uitbrengen dan 'heel veel sterkte'. En denk ook af & toe aan jezelf.

M.
Hallon!
pi_63955771
Heavy verhaal, ik moet er niet aan denken.. Veel sterkte en ik hoop dat je vriendin er weer bovenop komt.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:05:08 #62
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63955827
Beste TS, ik zou toch eens kijken of er in het ziekenhuis geen ondersteuning is. Er lopen daar vast psychologisch medewerkers rond. Dan kun je het in elk geval een beetje van je af praten.

En heel veel succes voor jou en je vriendin
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:23:05 #63
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_63956329
Noorsbloed, ten eerste wens ik je heel sterkte en kracht.
Ten tweede, je verteld dat je het nu niet kan veroorloven om in te storten. Begrijpelijk, en klasse van je om zo te denken. Maar iemand die moet doormaken wat jij nu beleefd, heeft een breekpunt. En als je daar doorheen probeert te drukken zul je zelf opeens instorten, en dan op een manier dat je echt heel, heel ver weg bent. Dus als je voelt dat het je teveel wordt, ga niet te laat zoeken naar hulp! Je vrouw heeft er helemaal niets aan als jij jezelf helemaal stuk maakt in een poging om voor haar te zorgen. Ga op tijd naar je huisarts, of een hulpverlener!
Ik heb zelf kinderen, en als ik jouw verhaal hoor, man, kan me niets ergers voor stellen om mee te maken.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_63960807
Dit is denk ik wel het ergste wat je mee kunt maken . Je stort ook niet in,maar hebt sterk het gevoel dat je instort .Vertouw op jezelf en je emoties ,sta ze toe,ze zijn te sterk ,uit ze .Ik weet helaas dat je heel veel kunt dragen en dat het erg belangrijk is dicht bij je gevoel te blijven. Slaap je een beetje ?Heb je veel paniek gevoelens ? Vaak helpt medicatie even om de druk wat minder te voelen .Ga naar je huisarts voor begeleiding ,als het een goeie is heb je daar zoveel aan ,Wat mij ook hielp was een soort dagboekje ,waar ik veel in schreef.En proberen de dagelijkse dingen [geen werk[ met regelmaat te doen .En praten met mensen die goed kunnen luisteren en je niet proberen op te vrolijken
pi_63960827
sorry en heel veel sterkte !!!!!!!!!!!
pi_63962945
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:

Toen maakte ze mij op een nacht wakker dat ze zich echt niet goed voelde,
ik deed de lamp aan en ze was helemaal geel uitgeslagen.

Gelijk heb ik de huisarts gebeld, en daarna zijn wij gelijk naar het ziekenhuis gegaan.
Ze vermoede dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.

Wat absurd.... iemand die zo geel ziet én zwanger is wordt gewoon weer naar huis gestuurd? En een infectie aan de lever als 'niets ernstigs' benoemen?

Veel sterkte!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:13:06 #67
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_63968392
Wow, wat een verhaal.

Heel veel sterkte toegewenst..
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:28:38 #68
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63970466
Gast, ai, heel veel steun en sterkte toegewenst vanaf hier.
Je verhaal geeft me een gevoel wat ik ook had toen mijn ouders beiden in het ziekenhuis lagen en het met mijn vader op de IC ook niet goed ging. Het gebeurt voor je ogen, maar je kan er niets aan doen, je bent overgeleverd aan anderen.

We hebben het hier over de nederlandse zorg?
Zijn er geen instanties waarbij je kunt aankloppen. Los van de vraag of je dat wil.
Zorg is duur, weet niet om welke bedragen het gaat, maar me dunkt dat je flink veel extra moet werken om dat te kunnen betalen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_63970788
NB als je een keer wil praten ik ben er . Je moet zelf ook een keer je hart uitstorten dit houd je niet vol.
Heel veel sterkte nogmaals.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:55:48 #70
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63971158
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef Fascination het volgende:
NB als je een keer wil praten ik ben er . Je moet zelf ook een keer je hart uitstorten dit houd je niet vol.
Heel veel sterkte nogmaals.
Mooi aanbod, spijtig en vooral schrijnend dat TS zijn hart misschien via internet moet uitstorten.
Maar uitstorten is misschien wel handig, anders gaat hij er zelf ook aan onderdoor.
DeviantArt
pi_63971406
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Mooi aanbod, spijtig en vooral schrijnend dat TS zijn hart misschien via internet moet uitstorten.
Maar uitstorten is misschien wel handig, anders gaat hij er zelf ook aan onderdoor.
Hij heeft m'n telefoonnummer dus hij kan altijd een keer bellen . Maar inderdaad, ik schrok ook van de opmerking dat z'n vrienden hun eigen problemen ter sprake brengen als hij z'n hart probeert uit te storten .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:10:41 #72
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63971569
Ah, je kent elkaar, dat maakt het een nog mooier aanbod . Buiten TS reguliere vriendenkring om natuurlijk.
DeviantArt
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:27:41 #73
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_63972117
Heftig verhaal
Ik wens jullie beiden veel sterkte
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:51:00 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63972795
Pfff, ik val hier echt even stil van.
Ik wens jou en Mirre heel veel sterkte, Noorsbloed.
En ik hoop dat je het aanbod van Fascination aanneemt en dat dat je vervolgens ook helpt om de broodnodige stoom af te blazen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:07:30 #75
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63973287
Wat vreselijk Ik ben er even sprakeloos van. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte, en het is geweldig om te lezen hoeveel je van je vriendin houft, en dat je er zo ontzettende je best voor doet om haar alles te geven wat ze nodig heeft. Maar pas op jezelf. Jouw lichaam heeft ook zijn grenzen, om over je psyche nog maar niet te spreken. En je kunt echt jarenlang sterk zijn en maar doorgaan en doorgaan, maar eens komt de klap, hoe dan ook. De suggestie om psychologische hulp in te schakelen is dan ook geen verkeerde, en in het ziekenhuis moet je toch zijn voor Mirre.

Over de kosten, kun je gaan praten met de zorgverzekeraar? Als ze niet goed is ingeschreven, dan hoeft dat niet persé alleen jullie schuld te zijn. Een zorgverzekeraar heeft de plicht om mensen fatsoenlijk te informeren, zodat er in principe helemaal niet eens sprake kan zijn van verkeerde inschrijvingen. Altijd de moeite waard, even gaan praten, want nee heb je en ja kun je krijgen.

Mocht dit geen zoden aan de dijk zetten informeer dan bij de gemeente welke wegen je moet bewandelen om via de AWBZ financiële vergoeding van kosten te krijgen. Ik weet de regelgeving niet precies meer, daarvoor ben ik al te lang uit Nederland weg, maar daar moeten ze je in principe ook kunnen helpen.

Heel veel sterkte en verlies de moed niet! Ik heb net twee kaarsjes aangestoken, een voor Mirre en een voor jou.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')