Wat vreselijk Ik ben er even sprakeloos van. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte, en het is geweldig om te lezen hoeveel je van je vriendin houft, en dat je er zo ontzettende je best voor doet om haar alles te geven wat ze nodig heeft. Maar pas op jezelf. Jouw lichaam heeft ook zijn grenzen, om over je psyche nog maar niet te spreken. En je kunt echt jarenlang sterk zijn en maar doorgaan en doorgaan, maar eens komt de klap, hoe dan ook. De suggestie om psychologische hulp in te schakelen is dan ook geen verkeerde, en in het ziekenhuis moet je toch zijn voor Mirre.
Over de kosten, kun je gaan praten met de zorgverzekeraar? Als ze niet goed is ingeschreven, dan hoeft dat niet persé alleen jullie schuld te zijn. Een zorgverzekeraar heeft de plicht om mensen fatsoenlijk te informeren, zodat er in principe helemaal niet eens sprake kan zijn van verkeerde inschrijvingen. Altijd de moeite waard, even gaan praten, want nee heb je en ja kun je krijgen.
Mocht dit geen zoden aan de dijk zetten informeer dan bij de gemeente welke wegen je moet bewandelen om via de AWBZ financiële vergoeding van kosten te krijgen. Ik weet de regelgeving niet precies meer, daarvoor ben ik al te lang uit Nederland weg, maar daar moeten ze je in principe ook kunnen helpen.
Heel veel sterkte en verlies de moed niet! Ik heb net twee kaarsjes aangestoken, een voor Mirre en een voor jou.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden