Jezus NB, alsof het allemaal niet erger kon zegquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Zucht,
De ouders van Mirre zijn overgevlogen en zoeken nu steun bij mij.
Haar moeder hangt elke avond van ellende om mij heen,
ze verwacht ik haar gerust stel, en haar pa ook.
Vandaag heb ik de uitslag van de biopsie gekregen.
En ik ben kwaad,
kwaad om hoe het is gegaan
kwaad om wat het nu is
kwaad om wat er nu gebeurd
kwaad en verdrietig ..
Het begon met een in principe simpele infectie van haar lever.
Was dat allemaal gezien en dergelijke was het WAARSCHIJNLIJK niet zover als nu gekomen.
Het begon met een infectie,
maar ze weten niet precies hoe en het heeft zich ontwikkeld tot een auto-immuun ziekte.
Ze weten zelfs niet precies welke het is.
Maar Mirre's lichaamscellen vallen elkaar aan.
En maken gezond weefsel kapot.
Ze kunnen het wel behandelen.
Maar ... 30 % van de mensen overleven het maar.
Zo staat het ervoor nu ..
En ik ben de wanhoop nabij.
Ik weet het niet ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat naar.![]()
Hoe zit het trouwens met doorligplekken? Dat kan ze nu niet gebruiken, d'r lijf heeft al de grootste moeite zichzelf in stand te houden.
Dank je wel voor je steun Zotheidquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Zotheid het volgende:
Ik staar nu naar het beeldscherm, op zoek naar woorden. Woorden om je sterkte te wensen, zeggen dat het uiteindelijk wel goed komt, woorden die je al te vaak heb gehoord en nog steeds niet hun belofte waar maken.
Als het iemand is die ik al het goeds wens hier op fok ben jij het wel. En al geloof ik dan niet op dezelfde manier als jij, ik zal vanavond toch wel even bidden.
Sorry dat ik er niet veel meer van kan maken, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben met mijn gedachte in elk geval bij je.
Sterkte! En nogmaals: Omnia vincit amor.
Dank je welquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Verschrikkelijk dit. En nog meer mensen die op jou leunen.
Alles wat wij voor jou kunnen, is met je meeleven en een virtueel steunpilaartje zijn.
Vanuit het diepst van mijn hart wens ik dat deze donkere wolk snel een silver lining krijgt.
Dank je BT !quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus NB, alsof het allemaal niet erger kon zeg!
Maar je moet het zo zien, ze weten nu tenminste wat het is, ze kunnen beginnen met een behandeling..
Mirre is nog heel jong en haar lichaam vecht er keihard tegen, dat vergroot haar kansen al aanzienlijk!
Ik heb je eigenlijk al alles gezegd wat ik wilde zeggen, ik baal er van dat ik zo weinig voor je/jullie kan betekenen.. Ik denk veel aan jullie, zelfs ik heb al eens een kaarsje gebrand voor jou en Mirre. Maar daar houdt het ook wel opik wens je nogmaals heel veel sterkte toe en if you need me I'll be there!
Dank je,quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Sterkte
ps. was je daarom zo zwaarlijvig?
Dit betekend meer dan je denktquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dit topic al een paar dagen genegeerd omdat het me zo'n machteloos gevoel geeft. Maar nu lees ik dus dat er en geen verbetering is bij je vriendin en er nog meer mensen steun van jou verwachten. Ik zou zo graag willen dat alles helemaal anders was, dat die zon die ongetwijfeld achter al die zwarte donderwolken schijnt zich eens liet zien. Ik wens je heel veel kracht en hoop toe en dat alles, echt alles, weer goed gaat komen. Want anders weet ik het ook niet meer. Er is maar zo weinig wat je kan betekenen voor iemand van achter je laptopje.
In dat geval steek ik er nog twee aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je BT !
Vind het een fijn idee dat kaarsje
Bedankt !quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef sezten het volgende:
NB, echt zwáár RESPECT op de manier hoe jij er over kan praten.
Ik ken geen enkel persoon die zó met emoties om kan gaan (en dat kan ik zeggen op basis van je posts, ja).
Hou je taai viking!
en dat we jullie in de toekomst mogen bewonderen in een heuse Drakkar!!![]()
Dank je wel IQMquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef IQM het volgende:
NB.
Ik blijf het lastig vinden om het te lezen. Maar tegelijkertijd vind ik het zo knap dat jij je al die tijd nog staande weet te houden.Er is zo weinig dat wij kunnen doen, behalve oprecht hopen dat alles goed komt met Mirre. En je moet weten dat er hier genoeg mensen zijn die naar je willen luisteren of je een virtuele schouder willen aanbieden, mocht je harnas langzaam afglijden...
When you're weary, feelin' small
When tears are in your eyes, we will dry them all
We're on your side, Oh, when times get rough
And friends just can't be found
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef Krentenbol. het volgende:
NB met tranen in mijn ogen lees ik je bericht.
Het machteloze gevoel moet voor jou nog niet uit te drukken maal erger zijn.
Dank je Lakituquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:15 schreef Lakitu het volgende:
Ik had me nog zo voorgenomen om nooit in R&P te posten, maar hier maak ik uiteraard een uitzondering voor. Er is veel wat ik je zou kunnen zeggen, maar dat is boven me allemaal gezegd. Dus: alles wat de mensen hierboven schrijven + sterkte.
En het is bijna kerst, er komt vast een mooi kerstwonder aan voor je NB.
Dank je wel Bobby !quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Jezus NBwat erg om te lezen dat het alleen maar slechter gaat met haar. Nu maar hopen dat ze bij die 30% hoort die het wel overleeft. Ik zou al die onmacht niet kunnen handlen dus zoals al door zovelen gezegd hier: respect!
Nogmaals ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd. [ afbeelding ]
Geloof mij,quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef Crane het volgende:
Je moet idd er niet vanuit gaan dat het al over is (ik zag je net zeggen dat 'ze waarschijnlijk overlijdt' maar dat is niet de instelling, man). Zo extreem weinig is 30 % nou ook weer niet. Bovendien heeft ze veel om voor te vechten, dat maakt iemand sterker.
En leg jezelf niet teveel de rol op van degene die alles moet regelen en iedereen moet steunen. Die ouders spreken dan wel geen Nederlands maar zij hebben in elk geval steun aan elkaar, en zouden gezien hun leeftijd ook wat beter met deze situatie moeten komen omgaan.
Nogmaals veel sterkte.
Dank je post mortumquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
HEY NB , ook al ken ik je alleen via de KLB SC , ik hoop dat het goed komt voor jou en Mirre.
Daarnaast blijf altijd postief , want als je opgeeft ben je verloren
Dank je wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
als je een keer gewoon wil praten stuur maar gewoon een pm. Ook al heb ik de reputatie van een bageraar , ik kan ook heel serieus zijn.
ik realiseer me daarbij dat mijn username waarschijnlijk nu je maag doet omkeren ivm met je verloren kindje
Dank je wel !quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef Swingding het volgende:
Iedere keer als dit topic in de AT voorbij komt hoop ik op een bericht dat Mirre weer beter wordt. En ook al ken ik jou en Mirre niet, net als de anderen voel ik me machteloos als het tegendeel wordt gemeld. Het opvrolijken van mensen in moeilijke situaties komt me wel bekend voor. Vorig jaar met mijn moeder gehad. Het is de enige manier om overeind te blijven.
Pas goed op jezelf ook al lijkt dat nog zo moeilijk. Hier branden ook 2 kaarsjes de komende tijd. Net zolang tot het beter gaat
Dank je welquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeetje, zit hier nu met een brok in mijn keel na het lezen van dit topic.
ik kan helaas niet meer doen dan je veel sterkte wensen...
* JediMasterLucia geeft Noorsbloed een digi hug*
En hier nog 1.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval steek ik er nog twee aan.
Dat. Wat ongelofelijk klotequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:29 schreef zquing het volgende:
niet dat ik iets voor je kan doen, maar echt, echt sterkte
Ook namens mij.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef DuchessX het volgende:
Noorsbloed wat afschuwelijk allemaal... Welke periode staat er voor om te kunnen beslissen of de medicatie aanslaat? En wat zouden deze medicijnen moeten doen?
Heel veel sterkte en ik steek nu ook een kaarsje aan voor jou en Mirre.
Het moet binnen 2 weken al zichbaar zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef DuchessX het volgende:
Noorsbloed wat afschuwelijk allemaal... Welke periode staat er voor om te kunnen beslissen of de medicatie aanslaat? En wat zouden deze medicijnen moeten doen?
Heel veel sterkte en ik steek nu ook een kaarsje aan voor jou en Mirre.
Oh god ik hoop toch zó op een wonder! En jij, jij bent een kanjer NB. Probeer toch ook goed voor jezelf te zorgen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de kaarjes en de lieve woorden![]()
Voel mij vereerd dat er zoveel mensen meeleven met Mirre.
[..]
Het moet binnen 2 weken al zichbaar zijn.
( afname van overmatig witte bloedcellen )
Deze medicijnen bestrijden het teveel aan witte bloedcellen zodat het lichaam de kans krijgt om zichzelf te herstellen in plaats van alles in de wilde weg kapot te maken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh god ik hoop toch zó op een wonder! En jij, jij bent een kanjer NB. Probeer toch ook goed voor jezelf te zorgen...
en wie zorgt er voor jou?quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Nogmaals bedankt voor het medeleven,
en alle kaarsjes ..
Het word gewaardeer,
ik kan niet toegeven aan emoties die dankzij dit alles rondkolken als een woeste lawine ..
Maar als ik het kon waren er zeker tranen gevallen op dit moment ..![]()
Bedankt ..
[..]Dank je wel,
maar ik ben geen kanjer.
Ik doe alleen wat elke man voor zijn geliefde zou moeten doen.
Een rots in de branding zijn en ervoor knokken.
Niemand want hij heeft niemand en voor zich zelf zorgen is geen prioriteit nu heb ik begrepen uit zijn postings.quote:
Ikquote:
Nee..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit net met verbijstering je verhaal te lezen, wat een verdriet... Ik vind het echt knap dat je je zo weet te handhaven.
Wat ik me tussendoor afvroeg: heb je afscheid van jullie kindje kunnen nemen?
Ik duim en hoop mee dat Mirre herstelt. Ik wens je heel veel kracht en sterkte, ik denk aan jullie...
Zat ik ook al aan te denken...is zoiets te realiseren???quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hier toch zo'n machteloos gevoel van! Pfff, wat een ontzettend drama zeg. Ik zou willen dat ik iets kon regelen, een of andere benefiet toestand, sponsordingen, weet ik veel. Het laatste waar jij je zorgen om zou moeten maken is verdomme dat geld!!
Inderdaad, ik wil graag (financieel) helpen en ik denk wel meerdere met mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:36 schreef De_goegemeente het volgende:
Sorry dat ik wantrouwend ben, internets = internets, maar je komt op mij oprecht over, als ik bevestigd kan zien dat het geen bullshit is dan wil ik graag je rekening nummer, lijkt me een veel betere manier om mn geld te besteden dan die serious request ongein van Giel Beelen.
Hmhm.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil graag (financieel) helpen en ik denk wel meerdere met mij.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil graag (financieel) helpen en ik denk wel meerdere met mij.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben we ook een smiley die spontaan bleek wegtrekt.![]()
Wat erg dit. Echt te erg.
En dan die verzekeraars![]()
![]()
Niet boos worden, maar ik krijg uit een paar eerdere posts wel een beetje de indruk dat je het ook allemaal zelf op je schouders wilt hebben en ook geen hulp accepteert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik
Ik zorg voor mijzelf.
En voor de mensen om mij heen
[..]
Ter onderbouwing dan maar een quote als voorbeeld:quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef B.Honderd het volgende:
Stort lekker in. Met je dikke kont.
Waar TS in zit is zo ontzettend zwaar en er is niets mis met hulp zoeken en ontvangen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Maar ik kan het er niet mee eens zijn.
Vanaf mijn negende heb ik praktisch alles in mijn eentje moeten oplossen.
En dat heb ik ook al tijd gedaan, hoe moeilijk en hoe zwaar het ook werd en zou zijn.
Daar komt een deel van mijn trots en mijn zelfvertrouwen vandaan.
Door de jaren heen is mijn trots verwoven met mijn zelfvertrouwen, en dat staat weer met het feit dat ik alles alleen heb doorstaan.
Als ik nu opgeef, en hulp zoek of krijg of vraag ..
Dan zou dat een klap zijn voor mijn eigen zelfvertrouwen.
En dat kan ik NU echt niet gebruiken ..
Het klinkt allemaal misschien wat wazig,
En ik wil het je anders ook wel verder uitleggen
TS zal dat ook prima aanvoelen. Zegt je gevoel dat je er niet uit komt zonder hulp, hulp zoeken. Een topic hier heeft bar weinig zin. Het staat hier niet bol van de psychiaters.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ter onderbouwing dan maar een quote als voorbeeld:
[..]
Waar TS in zit is zo ontzettend zwaar en er is niets mis met hulp zoeken en ontvangen.
Tuuk kan ik sterkte zeggen en kussie hier en knuffel daar, daar gaat het niet om.
Ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe hij maar alleen aan het tobben is.
Je hart luchten op een forum is op zich helemaal niets mis mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:12 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
TS zal dat ook prima aanvoelen. Zegt je gevoel dat je er niet uit komt zonder hulp, hulp zoeken. Een topic hier heeft bar weinig zin. Het staat hier niet bol van de psychiaters.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Tis natuurlijk wel hún dochter, lijkt me redelijk als zij, indien mogelijk, ook een deel bijdragen vooral omdat TS financieel aan de grond zit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Weten die mensen eigenlijk wel dat die jongen, zoals hij hier schrijft, financieel aan de grond zit? Zomaar een vraag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |