Ook namens mij.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef DuchessX het volgende:
Noorsbloed wat afschuwelijk allemaal... Welke periode staat er voor om te kunnen beslissen of de medicatie aanslaat? En wat zouden deze medicijnen moeten doen?
Heel veel sterkte en ik steek nu ook een kaarsje aan voor jou en Mirre.
Het moet binnen 2 weken al zichbaar zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef DuchessX het volgende:
Noorsbloed wat afschuwelijk allemaal... Welke periode staat er voor om te kunnen beslissen of de medicatie aanslaat? En wat zouden deze medicijnen moeten doen?
Heel veel sterkte en ik steek nu ook een kaarsje aan voor jou en Mirre.
Oh god ik hoop toch zó op een wonder! En jij, jij bent een kanjer NB. Probeer toch ook goed voor jezelf te zorgen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de kaarjes en de lieve woorden![]()
Voel mij vereerd dat er zoveel mensen meeleven met Mirre.
[..]
Het moet binnen 2 weken al zichbaar zijn.
( afname van overmatig witte bloedcellen )
Deze medicijnen bestrijden het teveel aan witte bloedcellen zodat het lichaam de kans krijgt om zichzelf te herstellen in plaats van alles in de wilde weg kapot te maken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh god ik hoop toch zó op een wonder! En jij, jij bent een kanjer NB. Probeer toch ook goed voor jezelf te zorgen...
en wie zorgt er voor jou?quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Nogmaals bedankt voor het medeleven,
en alle kaarsjes ..
Het word gewaardeer,
ik kan niet toegeven aan emoties die dankzij dit alles rondkolken als een woeste lawine ..
Maar als ik het kon waren er zeker tranen gevallen op dit moment ..![]()
Bedankt ..
[..]Dank je wel,
maar ik ben geen kanjer.
Ik doe alleen wat elke man voor zijn geliefde zou moeten doen.
Een rots in de branding zijn en ervoor knokken.
Niemand want hij heeft niemand en voor zich zelf zorgen is geen prioriteit nu heb ik begrepen uit zijn postings.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |