Heb jezelf weer geen materiaal voorhanden?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of je komt gezellig met 2 tuinstoeltjes en 2 vlaggetjes naar Apeldoorn, en dan gaan we de avond van te voren al klaar zitten voor goede plaatsen.
Soms He? moet je mij ook niet serieus nemen al verdenk ik je van vet te hard rijden en links en rechts dequote:
Neuh, dacht dat er misschien meer mensen naar gekeken haddenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet iig!![]()
Hoezo, wil je weten hoe het afloopt?
Meeting!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jezelf weer geen materiaal voorhanden?![]()
Je kunt wel samen met Juud en Dementor een mooi plekkie zoeken
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben sociaal gehandicapt hoor, iemand anders moet het maar organiseren.
Wie?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Apeldoorn, bij Juud en Dementor!
Dat is voor mij maar 18 minuten met de trein.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Apeldoorn, bij Juud en Dementor!
oh op die fiets, ik snapte hem even verkeerd geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn 2 mensen die hier ook wel eens posten
Goed plan! Ik zie ook niet in waarom Danny dat niet zou doen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Quando e dove? (waar en waneer?)
Ik stel voor een nieuwjaarsborrel met overnachting (witte bergen of zo), georganiseerd en gefinanciëerd door Danny, voor de hele RLS club
Een zinnetjequote:
Voor mij 5 minuten lopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is voor mij maar 18 minuten met de trein.
Ik rij maar zelden te hard.....gemiddelde snelheid naar m'n werk is 25 km per uur, trug 40 km per uur. En privé gebruik ik dat kreng maar zelden.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms He? moet je mij ook niet serieus nemen al verdenk ik je van vet te hard rijden en links en rechts de
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh op die fiets, ik snapte hem even verkeerd geloof ik
Vol Abo nemen op fok.. Helpt. Zie je je notes nog esquote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed plan! Ik zie ook niet in waarom Danny dat niet zou doen!
Slaapze Hondjes!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef hondjes het volgende:
ga ook even bankhangen
kijken of ik weer in slaap val, op de bank.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Vol Abo nemen op fok.. Helpt. Zie je je notes nog es
Wie?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Manu82 het volgende:
Ligt het aan mij of staat Gert niet in de OP?
Plus 1 bij mij ???quote:Op donderdag 11 december 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dus gewoon geen notes he?
ook: 'la crisi finanziaria'quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Manu82 het volgende:
Het is overigens credit crisis of kredietcrisis
Uh ja niet zo veel hoor maar wel 1 erbij resentelijkquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja niet zo veel hoor maar wel 1 erbij resentelijk
Bij welke rel dan die ik waarschijnlijk weer gemist heb?quote:
Wat weet jij wat ik niet weetquote:
Ik wacht ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij welke rel dan die ik waarschijnlijk weer gemist heb?
Nee, we zaten zelf te denken aan 30 april, ipv 3 mei!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Samen met Peter6000, LS en NMNS overnachten dan mag de volgende ochtend de vlag halfstok.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ik weet niet of dat het is, maar je visualisatie van het spreekwoord: Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, zou dat er iets te maken mee kunnen hebben?
Fan nodigen we maar niet uit die schildert ieder huis in de straat in een andere kleur.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, we zaten zelf te denken aan 30 april, ipv 3 mei!
Gaan er doden vallen dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Samen met Peter6000, LS en NMNS overnachten dan mag de volgende ochtend de vlag halfstok.
Is dat een spreekwoord/gezegde ofzo dan of moet ik teruglezen?quote:
Nee dat is echt zo.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat een spreekwoord/gezegde ofzo dan of moet ik teruglezen?
Dan kun je beter naar een andere voorstelling gaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, leg dat maar eens uit dan, wat is de clouSnap hem niet
Stronzoquote:Op donderdag 11 december 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar een andere voorstelling gaan.
En als je dat in de openbaarheid brengt sluiten ze je op zoals deze man een paar jaar geleden in Engeland. Het land met de hoogste cctv dichtheid ter wereld.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
Spannend voor je Soury.quote:Orwelliaanse dictatuur in Engeland
Het befaamde boek 1984 van George Orwell, waarin een controlerende Big Brother-achtige overheid beschreven wordt, begint langzaam aan meer op een profetie te lijken dan op een roman. Onlangs werd in Londen een man gearresteerd nadat hij een stuk tekst uit, ironisch genoeg, dat boek citeerde en pamfletten ophing. De politie kon de man arresteren op grond van de Ernstig Georganiseerde Misdaad en Politiewet. De man hield zijn betogingen; in de buurt van de parlementsgebouwen en dat is streng verboden, maar tevens werden zijn pamfletten, met daarop het Orwelliaanse citaat: In een tijd van universeel bedrog is het spreken van de waarheid een revolutionaire daad, beoordeeld als politiek materiaal. En ook dat kan worden verboden dankzij een van die vele leuke nieuwe Britse anti-terrorisme wetten.
Deze en talrijke andere nieuwe wetten en regelgevingen lijken niet alleen griezelig veel op een Orwelliaanse wereld van controle en onderdrukking maar zijn tevens funest voor de Britse grondrechten. Vele kenmerken van de rechtstaat staan inmiddels sterk onder druk: onschuldig tot het tegendeel bewezen is, geen straf zonder rechtszaak of het recht op verdediging hoeven onder bepaalde omstandigheden niet meer te gelden.
De gezaghebbende Britse krant The Independent opende daarom vandaag met de kop: Waarschuwing! Indien u deze krant leest kunt u worden gearresteerd op grond van de antiterreurwetten van de regering.
De regering Blair wordt er niet warm of koud van en kan zelfs een week van Stalinistische dictatuur opleggen als zij dat nodig acht. Volgens de wet Civil Contingencies uit 2004 kan een minister een week lang de noodtoestand uitroepen. Eigendommen kunnen dan worden geconfisqueerd, speciale tribunalen mogen mensen berechten en mensen kunnen worden geconcentreerd op speciaal daarvoor aangewezen plekken. Pas na een week krijgt het parlement de gelegenheid zich over de gang van zaken te buigen. Uiteraard blijft de verantwoordelijke minister onschendbaar.
1984 leek nog ver weg bij het verschijnen van het boek in 1949. Het kostte slechts 57 jaar om door de werkelijkheid ingehaald te worden: overheidscontrole, uitgeholde grondrechten en zelfs een openbare executie op een onschuldige en ongewapende metroreiziger. Voor wie nog een vakantieplaats zoekt: in Londen ben u in ieder geval veilig voor terrorisme want de overheid waakt over u. Ook als u dat niet wilt.
Lucas/ANP
Volgens mij stapt dan het hele publiek op!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar een andere voorstelling gaan.
De rode vlag waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag je daar de vlag voor uit hangen dan?
Ze krijgen hun geld niet terug!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij stapt dan het hele publiek op!![]()
Ik snap hem ook niet....
Ja dezequote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag je daar de vlag voor uit hangen dan?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze krijgen hun geld niet terug!
Ik moet helemaal niets!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je hem uitleggen, anders geld terug!
Dat wil ik zelf want ik bepaal dat!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, je moet nu een film kijken! Later!
Gaan we samen met de trein!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef Coos het volgende:
Dus op koniginnedag meet in Apeldoorn?![]()
Als ik niet naar het strand hoef kom ik ook.
Ik vraag het me af!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf want ik bepaal dat!
Ik reis niet per treinquote:
Ik moest even lachenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja want ik zoek alle films uit voor ons.
Er zijn mannen die dat wel graag doen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik reis niet per trein![]()
En zeker niet vanuit Apeldoorn. Dan moet je kunnen vluchten wanneer jij wil en niet wanneer de NS wil.
Koopie voor een wrak tochquote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Coos het volgende:
en morgen ook nog 200 aftikken bij de garage
voor een waterpompje!quote:
Oh dacht een nieuwe autoquote:
Ik hoor al weken vuurwerk en om 7 uur of zo zelfs een hele vuurwerkshow leek het wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Even om te bepalen hoe dicht we precies bij elkaar wonen Coos, hoorde jij net ook vuurwerk?
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor al weken vuurwerk en om 7 uur of zo zelfs een hele vuurwerkshow leek het wel.
Je gaat me toch niet vertellen dat je een buurvrouw ben hè??quote:
Haha! Maar nee, bij ons komt de vuilniswagen op woensdag!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een buurvrouw ben hè??![]()
LekkerSimpel kom er maar in......
Gister chili concarne vandaag tussen de middag bruine bonen soepquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor al weken vuurwerk en om 7 uur of zo zelfs een hele vuurwerkshow leek het wel.
Laten we LS niet op gedachten brengen!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister chili concarne vandaag tussen de middag bruine bonen soep![]()
(sorry)
Joh, als het rond Den Haag maar niet stinkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we LS niet op gedachten brengen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal.........
Muis ik lees het net..... sterkte........ ik zal voor je duimen...
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, als het rond Den Haag maar niet stinkt.
Welke zender?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Coos het volgende:
Zometeen de laatste aflevering van The last enemy.
Goeie serie was dat!! Ook TOTALE controle van overheid en particuliere bureaus.
Je zou er bang van worden. Ik ben toch al een beetje para voor camera's en afluister dingen. Het schijnt dat ze op de een of andere manier kunnen afluisteren als je mobieltje gewoon stand by staat.
Nee, morgen weer werken, dus ik ga ook slapen!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Manu82 het volgende:
Ga maar weer eens liggen
Liesje zal het licht wel weer uit doen
En Kaat misschien weer aan
Dag Lies en Ruudquote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, morgen weer werken, dus ik ga ook slapen!
Slaap lekker Fok!
Toch nog een aardig karretje?quote:
Op zich is het wel grappig, we hebben jaren het communisme uitgekotst, de overheid gaat het liefst zo snel mogelijk naar een kapitalistisch systeem toe, maar dan wel zo dat ze op communistische wijze in de gaten kunnen houden wie waar wat doet.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
Ik had het gezien, en geantwoordquote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, de OP ook weer aangepast
Sorry Leandra, ik had je aantekening ff niet gelezen maar heb het verbeterd.
Wacht alleen nog op het zinnetje van Soury.
Nee hoor, Tom doet dat altijd, hij weet waar ik graag naar kijk en heeft nog nooit een film uitgezocht die ik niet leuk vond om naar te kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik moest even lachen
Kies volgens mij meestal toch samen de films uit
En wat dacht je van Mind Control door diverse overheden en instanties. Eén grote stroom desinformatie.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is het wel grappig, we hebben jaren het communisme uitgekotst, de overheid gaat het liefst zo snel mogelijk naar een kapitalistisch systeem toe, maar dan wel zo dat ze op communistische wijze in de gaten kunnen houden wie waar wat doet.
Beetje China in de VS, het lijkt leuk maar het wordt alleen maar triester
Ah... het is dus eigenlijk Dementom.... weer wat geleerdquote:Op donderdag 11 december 2008 23:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee hoor, Tom doet dat altijd, hij weet waar ik graag naar kijk en heeft nog nooit een film uitgezocht die ik niet leuk vond om naar te kijken.
Nu ga ik fijn met Tom samen in bed een film kijken. Trusten all!
Het grootste bezwaar dat ik er tegen heb is dat allerlei nitwits de informatie kunnen inzienquote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat dacht je van Mind Control door diverse overheden en instanties. Eén grote stroom desinformatie.
De argumenten om Irak binnen te vallen is er daar een van. Strak geregiseerd!![]()
Ik heb ook bezwaar aangetekend tegen het Electronisch Patiënten dossier!
Of banken en verzekeraars!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar wat ik er tegen heb is dat allerlei nitwits de informatie kunnen inzien![]()
Maandags (volgens mij) is er ook een programma op SBS6, "Drank en gevaarlijk", waarbij er in Engelse steden werkelijk op iedere hoek van de straat een camera hangt.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is het wel grappig, we hebben jaren het communisme uitgekotst, de overheid gaat het liefst zo snel mogelijk naar een kapitalistisch systeem toe, maar dan wel zo dat ze op communistische wijze in de gaten kunnen houden wie waar wat doet.
Beetje China in de VS, het lijkt leuk maar het wordt alleen maar triester
En ondanks dat ze informatie hadden, konden ze 9/11 niet voorkomenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar dat ik er tegen heb is dat allerlei nitwits de informatie kunnen inzien![]()
Maar goed, nitwits die informatie dachten te hebben was ook al het grootste probleem met Irak....
Ook dat, maar gewoon dat het halve ziekenhuis gewoon ff kan checken hoe en wat..... ik weet niet hoor, maar ik zie daar geregeld onbemande computers aanstaan. Dus niet alleen het halve ziekenhuis kan het dan checkenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Of banken en verzekeraars!!!!
Je zal maar 30 zijn en net genezen van kanker of zo, dacht je dan dat je nog een hypotheek krijgt om een huis te bouwen of b.v. een lening om iets voor jezelf te beginnen?? Forget it!!
Dat ziet ie vanzelf want als je achterover ligt blijven je tieten staan!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: als je bij de kaakchirurg komt dan hoeft die helemaal niet te kunnen zien of dat je siliconentieten hebt.
Dat, aan de ene kant geeft het wel een veilig gevoel dat er in uitgaanscentra camera's hangen, aan de andere kant is het te zot voor woorden dat het kennelijk nodig is.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maandags (volgens mij) is er ook een programma op SBS6, "Drank en gevaarlijk", waarbij er in Engelse steden werkelijk op iedere hoek van de straat een camera hangt.
Nou ja, laten we dan een ander voorbeeld nemen: die charmante assistente van de kaakchirurg hoeft helemaal niet te weten dat je een erectiestoornis hebt.... toch?!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ziet ie vanzelf want als je achterover ligt blijven je tieten staan!
Ik moet er niet aan denken, twee buurvrouwen werken in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen zien dat ik penisverkleining heb gehad.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat, maar gewoon dat het halve ziekenhuis gewoon ff kan checken hoe en wat..... ik weet niet hoor, maar ik zie daar geregeld onbemande computers aanstaan. Dus niet alleen het halve ziekenhuis kan het dan checken
Daarbij: als je bij de kaakchirurg komt dan hoeft die helemaal niet te kunnen zien of dat je siliconentieten hebt.
Kunnen... willen, die liggen toch naast elkaar op het kerkhof?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ondanks dat ze informatie hadden, konden ze 9/11 niet voorkomen
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, twee buurvrouwen werken in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen zien dat ik penisverkleining heb gehad.
LOL, heb je een date met iemand die in t ziekenhuis werkt, controleert ze voor de tweede date al even of je besneden bent of nietquote:Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, twee buurvrouwen werken in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen zien dat ik penisverkleining heb gehad.
Dat is er al lang hoor. Hier op het Prins Clausplein aan de ingang van Den Haag sterft het van de camera's waarvan vele z.g. "intelligente camera's".. Die herkennen nummerborden en gezichten. Verdachte kentekens en verdachte gezichten worden in de pjuter ingevoerd en passert er een de camera dan gaat er alarm af. Allemaal tegen het terrorisme!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het idd nog wachten op de identificatie-software. Maar als je daarmee wilt bewijzen dat je ergens niet was (omdat je bewezen ergens anders was) dan zal het wel weer niet beschikbaar zijn
En meteen ff checke of je een SOA test hebt gehad en zo ja wat de uitslag wasquote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, heb je een date met iemand die in t ziekenhuis werkt, controleert ze voor de tweede date al even of je besneden bent of niet![]()
En zo ja, of het om medische redenen of uit geloofsovertuiging was
Oeh, gelukkig rij ik daar vrijwel nooit in m'n eigen autoquote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is er al lang hoor. Hier op het Prins Clausplein aan de ingang van Den Haag sterft het van de camera's waarvan vele z.g. "intelligente camera's".. Die herkennen nummerborden en gezichten. Verdachte kentekens en verdachte gezichten worden in de pjuter ingevoerd en passert er een de camera dan gaat er alarm af. Allemaal tegen het terrorisme!!![]()
En bij die gristenfascisten zit het knechten in de genen.
lolquote:Op donderdag 11 december 2008 23:48 schreef Coos het volgende:
Ik ga een weduwe klaarmaken voor crematie en de last enemy kijken.
Tot over een uurtje.
Met een zak over je hoofd wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ik nog een beetje anoniem naar Scheveningen
Volgens mij staat daar ook een webcamquote:Op donderdag 11 december 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig rij ik daar vrijwel nooit in m'n eigen auto![]()
Kan ik nog een beetje anoniem naar Scheveningen
Ook dat nog een keer.... en dan te bedenken dat mensen die bij verzekeringsmaatschappijen, gemeentes en andere instanties toch al zoveel kunnen zien wat ze geen bal aangaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En meteen ff checke of je een SOA test hebt gehad en zo ja wat de uitslag was
reken maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat nog een keer.... en dan te bedenken dat mensen die bij verzekeringsmaatschappijen, gemeentes en andere instanties toch al zoveel kunnen zien wat ze geen bal aangaat.
En reken maar dat het personeel regelmatig dingen checkt die ze echt niets aangaan, gewoon omdat ze het kunnen.
Ik was een keer aangenomen bij de KLPD. Op de afdeling ULI, die zich bezighoudt met het afluisteren en lokaliseren van mobieltjes enzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat nog een keer.... en dan te bedenken dat mensen die bij verzekeringsmaatschappijen, gemeentes en andere instanties toch al zoveel kunnen zien wat ze geen bal aangaat.
En reken maar dat het personeel regelmatig dingen checkt die ze echt niets aangaan, gewoon omdat ze het kunnen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een zak over je hoofd wel.![]()
benieuwd of die camera's dat ook herkennen?![]()
Dat wel, maar dan ben ik er iig stiekem gekomen, dus dan verwachten ze me nietquote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar ook een webcam
Toch vaag. De informatie wetgeving zegt dat je eigen informatie in mag zien, ik vraag me dan af of ze meer weten dan in de huidige gegevens staat?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was een keer aangenomen bij de KLPD. Op de afdeling ULI, die zich bezighoudt met het afluisteren en lokaliseren van mobieltjes enzo.
Contracten waren al getekend op voorwaarde van de persoonlijkheidsonderzoek.
Daar werd geen positief oordeel voor afgegeven, maar ze mochten niet zeggen waarom niet.
Overal... en soms zijn zulke instanties echt te simpel voor woorden.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
reken maar.
Ik weet dat ze bij het GAK aardig wat hand en span diensten leveren
Volgens mij hebben zo al aardig wat mensen/criminelen/witwasssers opgepaktquote:Op donderdag 11 december 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dat wel, maar dan ben ik er iig stiekem gekomen, dus dan verwachten ze me niet![]()
Daarbij ben ik gewoon een lief braaf meisje, dus ze hebben helemaal geen reden om m'n gezicht te kennen![]()
Trouwens, wat ik me afvraag; als ik de serie "Vegas" kijk dan hebben ze daar ook van die super herkennings-software, en dat verbaast me niet zo in een casino. Nou hebben we hier ook casino's... voor je binnenkomt moet je je ID al laten zien, dus ze weten wie wie is, en het Holland Casino is van de staat...
Dus ehm, als je wel eens in het casino komt, zouden ze die naam/uiterlijk gegevens dan ook uitwisselen met andere overheids instanties?
Was een letterlijk onderzoek ook onderdeel van de procedure?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was een keer aangenomen bij de KLPD. Op de afdeling ULI, die zich bezighoudt met het afluisteren en lokaliseren van mobieltjes enzo.
Contracten waren al getekend op voorwaarde van de persoonlijkheidsonderzoek.
Daar werd geen positief oordeel voor afgegeven, maar ze mochten niet zeggen waarom niet.
Nou, ik bedoel eigenlijk meer: als ik anoniem meerij naar Scheveningen, herkennen de webcams op de boulevard me dan ook omdat ik wel eens in Utrecht in het HC ben geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zo al aardig wat mensen/criminelen/witwasssers opgepakt
Ik ben ermee naar de rechtswinkel en alles geweest, maar ze hoeven die info niet te geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch vaag. De informatie wetgeving zegt dat je eigen informatie in mag zien, ik vraag me dan af of ze meer weten dan in de huidige gegevens staat?
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, heb je een date met iemand die in t ziekenhuis werkt, controleert ze voor de tweede date al even of je besneden bent of niet![]()
En zo ja, of het om medische redenen of uit geloofsovertuiging was
quote:Dit is Nederland, regel-Staat nr. 1.
Hoe ziet jullie toekomst eruit als je de nieuwe elektronische identiteitskaart op zak hebt?
Een klein voorproefje:
Telefoniste : 'Pizza Hut, goede morgen.'
Klant: 'Goede morgen, ik wil een paar pizza's bestellen.'
Telefoniste: 'Mag ik uw Burgerservicenummer, meneer?'
Klant: 'Dat is 222 0033653 52.'
Telefoniste : 'Dank U, meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is Haagstraat 256 en uw vaste telefoonnummer is 288 54 22. Uw telefoon op uw werk bij Dexia is 678 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke locatie belt U ons?'
Klant : 'Euh.... ik ben thuis. Vanwaar haalt u al deze info over mij?'
Telefoniste: 'Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer.'
Klant: (zucht diep) 'Goed dan! Mag ik twee pizza's met ham, mozzarella en...'
Telefoniste: 'Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer.'
Klant: 'Hoezo?'
Telefoniste:
'U lijdt volgens uw medisch dossier aan hoge bloeddruk en u hebt ook een te hoog cholesterolgehalte; uw ziekteverzekering weigert de gevolgen van schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van problemen. Bovendien krijgen wij ook een boete voor het leveren ervan.'
Klant: 'Oei! Wat raadt u mij dan aan?'
Telefoniste: 'Probeert u onze Pizza met yoghurt en sojabrokjes eens. U zult dat ongetwijfeld heel lekker vinden.'
Klant: ' Waarom denkt u dat ik dat zal lusten?'
Telefoniste: 'Uw vrouw heeft onlangs het boek 'Lekkere recepten met soja ' in de lokale bibliotheek geleend'.
Klant:
'Oké... stuurt u daar dan twee van. Voor mij en mijn vrouw.'
Telefoniste: 'Goed. Dat kost samen dertig euro.'
Klant: 'Prima. Ik geef u het nummer van mijn creditkaart. Dat is....'
Telefoniste: 'Sorry, meneer, maar u hebt uw toegestane bedrag al overschreden. U zult cash moeten betalen.'
Klant: ' Okay! Ik haal het bedrag wel uit de muur voordat uw bezorger arriveert.'
Telefoniste:
'Dat zal niet lukken, meneer, er staat niets meer op uw bankrekening.'
Klant (boos): ' Dat is uw zaak niet! Stuur die pizza's en ik zorg wel dat ik het geld heb. Hoelang duurt het'?
Telefoniste: 'U krijgt de pizza's over een uur bij u thuis. Hebt u haast, dan kunt u ze hier afhalen en contant betalen. Maar pizza's per motor vervoeren is niet aan te raden, meneer.'
Klant (getergd): 'Hoe weet u dat ik een motor heb??'
Telefoniste: 'Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen in beslag is genomen. Maar uw motor is betaald, dus ik veronderstel dat u die gebruikt.'
Klant: '@#%/$@&?#!' <mailto:'@#%/$@&?#!'>
Telefoniste: 'Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer? U bent al eens veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdienaar. Een tweede aanklacht zou niet best zijn.'
Klant: (Sprakeloos)
Telefoniste: 'Nog iets anders, meneer?'
Klant: 'Neen... Of ja, toch wel: vergeet niet om ook de gratis twee liter Cola te leveren zoals in uw folder staat.'
Telefoniste:
'Sorry, meneer, een uitsluitingclausule in onze vergunning verbiedt ons om gratis dranken, die suiker bevatten, aan diabetici te geven.... wat dacht u van suikervrije Rivella, meneer? Die moet u natuurlijk wel betalen, maar...'
Klant: hangt woedend en teleurgesteld op.
Het hoeft niet alleen discriminatie te zijn, het kan wel zo zijn dat men je een te groot risico vond (wellicht gevoeliger voor pogingen tot omkopen) omdat je in de schuldsanering zitquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ermee naar de rechtswinkel en alles geweest, maar ze hoeven die info niet te geven.
Ik vermoed, omdat het zo'n delicate functie was, dat het was omdat ik in de schuldsanering zit, maar dat ze dat niet kunnen/mogen zeggen, omdat dat discriminatie zou zijn.
Je hoeft nog niet eens ergens te werken idd, met een beetje social engineering kom je er ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal... en soms zijn zulke instanties echt te simpel voor woorden.
Toen ik bij een bedrijf de administratie deed werd er "even" gebeld door de gemeente, die van mij verwachtte dat ik telefonisch gewoon zou doorgeven wat die en die werknemer verdiend had in die periode.
Dat mens was nog beledigd ook dat ik dat niet telefonisch wilde doorgeven
En dan vond ik het al te ver gaan dat ze mij zo even vertelde dat die werknemer ook bijstand had, nou kon ik aan het salaris wel zien dat er aangevuld moest worden, maar ik kan er echt niet bij dat ze denken dat ze God zijn en zomaar even telefonisch denken te controleren.
Nee, het was een antecedentenonderzoek. Ik had verder de hele procedure al gehaald, contracten, loonafspraak en foto's voor politie- en reispas was allemaal al afgehandeld, op voorwaarde van een positief P-onderzoek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was een letterlijk onderzoek ook onderdeel van de procedure?
Dan zou het simpelweg niet meer kunnen zijn dan dat degene die de test afnam en/of controleerde je op basis van je antwoorden niet geschikt achtte voor de functie.
Nog niet, maar dat komt er zeker vroeg of laatquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel eigenlijk meer: als ik anoniem meerij naar Scheveningen, herkennen de webcams op de boulevard me dan ook omdat ik wel eens in Utrecht in het HC ben geweest?
Jups,quote:
lol, die kon ik nog nietquote:
Klopt, ik heb als t moet ook m'n connecties wel, en "onschuldige" dingen worden voor vrienden nou eenmaal ook heel makkelijk gecontroleerd, soms zelfs als je er niet om gevraagd hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft nog niet eens ergens te werken idd, met een beetje social engineering kom je er ook
Van waaruit internet je nu?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups,
En ik wil niet in dat medisch patienten dossier, ik wil ook geen biometrisch paspoort als de huidige verlopen is en ik wil al helemaal geen kastje in mijn auto zodat ze zien waar ik rijdt. Ze krijgen de allemaal maar de vinketering, maar de overheid blijft uit mijn huis en auto.
Dat heb ik vermeld in het gesprek en ze verzekerden mij dat dat niet de reden was. Anders was ik bij voorbaat al niet verder gekomen in de procedure. Maar wie zegt mij dat dat wél of niet de reden was?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft niet alleen discriminatie te zijn, het kan wel zo zijn dat men je een te groot risico vond (wellicht gevoeliger voor pogingen tot omkopen) omdat je in de schuldsanering zit![]()
In dat geval kan het dus nog gewoon een conclusie zijn van een compleet onderzoek.
Daar zijn nog wel een paar oplossingen voor, althans, die het een stuk lastiger maken om te bepalen waar je zit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van waaruit internet je nu?
Dosier hebben ze niet nodig, google![]()
Dan gok ik dat die schuldsanering idd meegeteld heeft, en dat is door een rechter uitgesproken en dus openbaar. Beetje flauw dat ze dan niet gezegd hebben dat dat de reden was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, het was een antecedentenonderzoek. Ik had verder de hele procedure al gehaald, contracten, loonafspraak en foto's voor politie- en reispas was allemaal al afgehandeld, op voorwaarde van een positief P-onderzoek.
En die werd niet positief afgegeven en ze hadden geen tijd om vervolgonderzoek door het AIVD te laten doen, omdat ze om mensen zaten te springen en dat zou te lang duren.
Mwah, 't hangt al wel een beetje hier, maar zoveel rek zit er niet in dat ik dat al voor elkaar krijgquote:
Eigenlijk zouden ze er ook bij moeten noteren wie deze/jou gegevens ingezien heeft en dat je dat ook zelf op kunt vragen. Net als je passmailer en IPquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, ik heb als t moet ook m'n connecties wel, en "onschuldige" dingen worden voor vrienden nou eenmaal ook heel makkelijk gecontroleerd, soms zelfs als je er niet om gevraagd hebt![]()
Zo weet ik geheel ongewenst wat de huidige woonsituatie van m'n ex is, ik wist zelfs dat hij vader geworden was van een zoon, omdat iemand die het kon controleren me vertelde.
Dat mensen een potentieel vriendje zelf even checken (woont hij alleen? heeft ze kinderen?) vind ik al te ver gaan, maar dat kan ik nog wel begrijpen, als je dagelijks van honderden mensen gegevens moet controleren dan is de verleiding groot het ook even te doen van iemand die je mogelijk interessant vindt, maar ik vind dat de grens al heel ver overschreden is als je ongevraagd even controleert hoe het met de ex van een vriendin is, en vervolgens gaat bellen om het te vertellen.
Dat zou idd een leuke zijn, als dan blijkt dat mijn zusje mijn gegevens heeft ingekeken (waar ze nooit wat mee te maken kan hebben) dan kan ik lekker gaan lopen hellraisenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze er ook bij moeten noteren wie deze/jou gegevens ingezien heeft en dat je dat ook zelf op kunt vragen. Net als je passmailer en IP
Of je exquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd een leuke zijn, als dan blijkt dat mijn zusje mijn gegevens heeft ingekeken (waar ze nooit wat mee te maken kan hebben) dan kan ik lekker gaan lopen hellraisen
Voor mezelf beginnen mag ik niet, want ik mag me niet bij KvK laten inschrijven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey LS, waarom begin je niet gewoon lekker voor jezelf. Je hebt alle tijd, verzin een list!
Kun je wel alvast jezelf lekker voorbereiden op iets. Tegen de tijd dat je klaar bent ga je er vol in!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor mezelf beginnen mag ik niet, want ik mag me niet bij KvK laten inschrijven.
En om het illegaal te doen, begin ik niet aan, want ik hoef nog maar een half jaartje in de WSNP, dus ik ga op de eindsprint mijn vingers niet branden.
Nah, de ene ex zie ik niet in een positie komen dat hij ze kan inkijken... oh wacht, de gemiddelde overheidsinstantie heeft personeel met het IQ van een fruitvliegje, dus er zou best nog eens iemand zo stom kunnen zijn hem aan te nemenquote:
Stel je niet zo aan, dat komt best goed, wat jij nodig hebt is een banquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb trouwens binnenkort ook weer een ex denk ik, de volgende PMS overleef ik niet....
Ik kan genoeg redenen bedenken waarom iemand iets van iemand zou willen wetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar die kent je toch al redelijk goed? Anders was ze wel gebleven en was ze geen ex
Dat komt helemaal niet goed, mèn, als ze dan toch zo nodig moeten bloeden, waarom dan niet gelijk maar helemaal leeg lopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, dat komt best goed, wat jij nodig hebt is een ban![]()
Dat loopt ook al.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je wel alvast jezelf lekker voorbereiden op iets. Tegen de tijd dat je klaar bent ga je er vol in!
Eerste ruzie gehad?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb trouwens binnenkort ook weer een ex denk ik, de volgende PMS overleef ik niet....
Ja, das waar, triest genoegquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan genoeg redenen bedenken waarom iemand iets van iemand zou willen weten![]()
ik denk dat vrouwen/mannen in het blijf van mijn lijf huis niet willen dat adres gegevens beschikbaar komen bv.
De derde maand, de derde keer een fikse matpartij (verbaal) En nee, nix goedgemaakt, vind het wel even ok zo......ik kan er niet mee uit de voetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerste ruzie gehad?toch wel goedgemaakt hoop ik??
Daar hoeven mannen soms niet eens achteraan te bellen... die krijgen gewoon van de gemeente of de Postbank een bericht thuis dat er een adreswijziging isquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan genoeg redenen bedenken waarom iemand iets van iemand zou willen weten![]()
ik denk dat vrouwen/mannen in het blijf van mijn lijf huis niet willen dat adres gegevens beschikbaar komen bv.
Ze leest sinds vorige week alles meequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
Bij de weg NMNS, weet ze je nick hier en leest ze je posts wel eens??
Dan is t op z'n minst slordig als ze hier moet lezen dat ze een toekomstige ex heeft.... tenzij ze nu je het post naast je zit, dan is het weer humor![]()
En hoe zit dat eigenlijk??
Het nalezen van posts van een vriendje of vriendinnetje... valt dat onder "dat mag" of gaat dat al te ver?
Of mag het alleen als de ander gezegd heeft dat het niet erg is?
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
Bij de weg NMNS, weet ze je nick hier en leest ze je posts wel eens??
Dan is t op z'n minst slordig als ze hier moet lezen dat ze een toekomstige ex heeft.... tenzij ze nu je het post naast je zit, dan is het weer humor![]()
En hoe zit dat eigenlijk??
Het nalezen van posts van een vriendje of vriendinnetje... valt dat onder "dat mag" of gaat dat al te ver?
Of mag het alleen als de ander gezegd heeft dat het niet erg is?
Wanneer gaat ze meeposten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze leest sinds vorige week alles mee![]()
Maar joh, volgende week is ze weer lief
Dus er staat nu een groot rood kruis op je kalender?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De derde maand, de derde keer een fikse matpartij (verbaal) En nee, nix goedgemaakt, vind het wel even ok zo......ik kan er niet mee uit de voeten
In principe klopt dat wel.....Gelukkig is Fok! een medium wat je meestal niet te serieus moet nemen......quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mij
Neuh, als je geheimen voor de ander hebt dan moet je ze niet op een forum posten iigquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mij
Een ex die meeleestquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze leest sinds vorige week alles mee![]()
Maar joh, volgende week is ze weer lief
Ja duh, jij was er voor CBML ook vaker niet dan wel, dus dat kan al snelquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit eens gehad. Die wist me soms meer te vertellen wat er in een topic was gezegd, dan ikzelf.
Owja, is ook zo, dat was Blond en Lekker. Die ene die niet kan koken en dat NMNS altijd zegt dat het heerlijk was, om de lieve vrede te bewaren en die ene waarbij hij altijd zegt dat ze geen dikke kont heeft, maar waarvan hij vindt dat er wel wat pondjes af mogen. Dat was die toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze meeposten?![]()
* Leandra groet Blond & Lekker
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, als je geheimen voor de ander hebt dan moet je ze niet op een forum posten iig
Moet je weer een kloon aanmaken die de ander niet kent
Was tijdens BB5quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, jij was er voor CBML ook vaker niet dan wel, dus dat kan al snel
Nah, ik heb 2 klonen, de een is vrij algemeen bekend, en de ander is m'n eigen naam.... dus die wordt ook wel herkend lijkt mequote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, is ook zo, dat was Blond en Lekker. Die ene die niet kan koken en dat NMNS altijd zegt dat het heerlijk was, om de lieve vrede te bewaren en die ene waarbij hij altijd zegt dat ze geen dikke kont heeft, maar waarvan hij vindt dat er wel wat pondjes af mogen. Dat was die toch?
Kijk, blijkt maar weer dat ik niet goed genoeg teruggelezen heb, ik lees dingen die ik nog helemaal niet wistquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, is ook zo, dat was Blond en Lekker. Die ene die niet kan koken en dat NMNS altijd zegt dat het heerlijk was, om de lieve vrede te bewaren en die ene waarbij hij altijd zegt dat ze geen dikke kont heeft, maar waarvan hij vindt dat er wel wat pondjes af mogen. Dat was die toch?
Je eigen naam is toch een kloon van deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb 2 klonen, de een is vrij algemeen bekend, en de ander is m'n eigen naam.... dus die wordt ook wel herkend lijkt me![]()
Ehm nee... m'n eigen naam was nog vrij op FOK! dus die heb ik op een gegeven moment maar eens geregistreerd, en dat was een hele tijd na deze account.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je eigen naam is toch een kloon van deze?![]()
Dus 1 kloon
Hai Leannemaisquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... m'n eigen naam was nog vrij op FOK! dus die heb ik op een gegeven moment maar eens geregistreerd, en dat was een hele tijd na deze account.
En verder is er nog 1 die ik wel eens gebruik.... zo af en toe![]()
Dit is m'n originele FOK! account
Gelukkig zijn ze wel alledrie onder de 200.000![]()
Ik geloof dat mijn eigen naam al bezet is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... m'n eigen naam was nog vrij op FOK! dus die heb ik op een gegeven moment maar eens geregistreerd, en dat was een hele tijd na deze account.
En verder is er nog 1 die ik wel eens gebruik.... zo af en toe![]()
Dit is m'n originele FOK! account
Gelukkig zijn ze wel alledrie onder de 200.000![]()
Dat was ik eigenlijk niet van plan....."bizarre uitlatingen" moet je sowieso met een knipoog nemen. Ik ga er vanuit dat ze die knipoog wel herkennen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
mmm, misschien ga je toch anders posten als je weet dat je liefje meeleest
Aids natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je maandag......
Als ze leest wat je mening is over deze politie staat, dumpt ze je meteenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan....."bizarre uitlatingen" moet je sowieso met een knipoog nemen. Ik ga er vanuit dat ze die knipoog wel herkennen...
Joh.... je verwacht het niet hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn eigen naam al bezet is.
Je was nog niet langsgekomen, anders had ik dat wel gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie hadden op z'n minst mijn ava er ook in kunnen zetten
Denk 't nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze leest wat je mening is over deze politie staat, dumpt ze je meteen
Vind ik ook en ik heb die optie ook nog aangedragen, ze wilden niet luisterenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn achtenaam is vrij uniek, alleen familie in nederland. mja om die nou te registrerenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was nog niet langsgekomen, anders had ik dat wel gedaan![]()
Maar ik zal het direct doen, mag je lekker naast Gert
NSB'erts zijn het.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook en ik heb die optie ook nog aangedragen, ze wilden niet luisteren
Ik woon in Duitsland.quote:
In mijn hoofd was 'ie leukerquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland.
Dat betekend niet dat ik ook automagisch iets met jodenvervolging te maken heb.
Dus het lag niet aan mij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij klinkt leuker als je m zegt ja
Huh? Die staat er toch in?!?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh? Die staat er toch in?!?!
Nu wel jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh? Die staat er toch in?!?!
Mjah.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef Leandra het volgende:
Maar vertel eens even...... hier (of als dat niet mag: elders) waar is Kutvocht. gebleven??
Ik dacht ff dat ik gek werd, ik had z'n ava in de OP gedaan en wilde die ook in wiki doen, stond ie er al. Dacht ik dat OP automatisch werd aangepast, maar jij had het dus al gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
Herstel, Ian staat naast Juud.... in midden onderin, in de zonnestraal![]()
Alhoewel... het is misschien leuker als Juud in het zonnetje onder Dementor komt eigenlijk... kom je toch naast Gert
Die staat droogquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef Leandra het volgende:
Maar vertel eens even...... hier (of als dat niet mag: elders) waar is Kutvocht. gebleven??
Opgedroogd.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef Leandra het volgende:
Je moet tegenwoordig ook al een OP-diploma hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders LS... waarom hebben we een regel tussen de onderste avatars en het plaatje daaronder, en waarom is [verslag] in de wiki verdwenen?
Nu moet een volgende TS het hele verslag verwijderen, en dan heb je kans dat het vorige "verslag" blijft staan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik gek werd, ik had z'n ava in de OP gedaan en wilde die ook in wiki doen, stond ie er al. Dacht ik dat OP automatisch werd aangepast, maar jij had het dus al gedaan
KUTFOK!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig ook al een OP-diploma hebben.
Zonde, ze maakte geniale paintsquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah.
Remlof heeft haar eerst misbruikt en toen vastgebonden in zijn vieze bierkelder.
Ban, weet niet waarom.
Waar ze hoortquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En overigens 3 minuten later weer gewijzigd, want ik heb Juud en Ian omgedraaid... nu staat Juud in het zonnetje onder Dementor
Juist daarom die vraagquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig ook al een OP-diploma hebben.
Ik durf nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM dat even aan die kontpukkel van een remlof die haar zou unbannen!
Ik weet niet wie die lege regel er neer heeft gezet. Vond ik ook al raar, maar ik beslis niet alleen over de OP, dus ik heb het maar laten staan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders LS... waarom hebben we een regel tussen de onderste avatars en het plaatje daaronder, en waarom is [verslag] in de wiki verdwenen?
Nu moet een volgende TS het hele verslag verwijderen, en dan heb je kans dat het vorige "verslag" blijft staan?
Darn... nou wilde ik heel bijdehand doen, ben ik weer kwijt hoe de Duitse belastingdienst heetquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*rent naar kantoor en tieft ongeveer 3 ordners vol documenten door de shredder
Hm?
Belastungsdienst?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn... nou wilde ik heel bijdehand doen, ben ik weer kwijt hoe de Duitse belastingdienst heet![]()
Topquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die lege regel er neer heeft gezet. Vond ik ook al raar, maar ik beslis niet alleen over de OP, dus ik heb het maar laten staan.
Heb het weer aangepast, ook [verslag] teruggezet.
Waar ze hoort die geile...quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Juud tussen Gert en Ian in
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top![]()
Jij en ik zijn overigens de enigen die aanpassingen gedaan hebben in de wikipagina, dus die regel ertussen zal wel een keer een ongelukje tijdens een aanpassing zijn geweest
We gaan maar geen voorkeursplekjes toekennen lijkt mij, dan blijf je bezig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bij mij staat Ian onder Dementor
Dat is in de OP, maar die wijzigt niet automagisch als er in de wikipagina wat gewijzigd wordt, dat heeft LS gedaan.... en mijn aanpassing op de wikipagina is van net iets daarna, dus de volgende SC wordt dat duidelijk, dan wordt het zo:quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bij mij staat Ian onder Dementor
Weet je hoe lang die lijst gaat worden als je élke vorige SC er in zet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lach mij niet uit om m'n pixelneukerij
Ouwe was mooier hè?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Sug4r het volgende:
He, dat doet me aan de goede oude tijden denken die OP
GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
Whahahahahahaha LOL![]()
![]()
Blijf van m'n wikipagina af Ian
Hey Sugar, hoe issie in het Brabantse landquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Sug4r het volgende:
He, dat doet me aan de goede oude tijden denken die OP
Met mij prima, heb net tig verjaardagfeesten achter de rug nog eentje te gaan en dan op naar de Kerstquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Sugar, hoe issie in het Brabantse land
Als je kan lezen, lees je dat het gaat om de laatste 10 SC's. Kwestie van de laatste weghalen en het vorige topic bovenaan zetten. LekkerSimpel he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe lang die lijst gaat worden als je élke vorige SC er in zet?
Dat heeft toch niets te maken met hoe lang die lijst zou worden als je élke SC er in zou zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je kan lezen, lees je dat het gaat om de laatste 10 SC's. Kwestie van de laatste weghalen en het vorige topic bovenaan zetten. LekkerSimpel he?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met hoe lang die lijst zou worden als je élke SC er in zou zetten?
Oh je geeft toe dat ze lelijk zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu op de meest onverwachte momenten lelijke ian-paints in die OP proppen
dat geeft in ieder geval wat leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu op de meest onverwachte momenten lelijke ian-paints in die OP proppen
Scheiding hier, verneukte OP daar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat geeft in ieder geval wat leven in de brouwerij
Als jij je daar gelukkiger bij voelt, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
doe die scheiding es in het midden, staat je een stuk beterquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scheiding hier, verneukte OP daar.
Altijd gesjellug.
Ik ben de lollerpietquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij je daar gelukkiger bij voelt, moet je dat vooral doen.
Ik heb geen scheiding.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
doe die scheiding es in het midden, staat je een stuk beter
Er wil gewoon niemand met je trouwen.... dan is het makkelijk om geen scheiding te hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen scheiding.
Ik ben recht door zee.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er wil gewoon niemand met je trouwen.... dan is het makkelijk om geen scheiding te hebben
Omdat ik er te lang mee bezig was die wikipagina weer aan te passen... kennelijk is het lastig om 2 aanpassingen ongedaan te makenquote:
Ik wil wel met Ian trouwenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er wil gewoon niemand met je trouwen.... dan is het makkelijk om geen scheiding te hebben
Omfg, en ik heb het echt @ random overal tussen zitten prakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik er te lang mee bezig was die wikipagina weer aan te passen... kennelijk is het lastig om 2 aanpassingen ongedaan te maken![]()
Moet ik me daar verdomme ook nog in verdiepen
En nee, dat wil ik nu niet meer gaan doen
Ik vond dat van Lea een gemene kutopmerking.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel met Ian trouwen![]()
Joh, het is alweer helemaal opgelost.... het probleem kwam doordat er na jouw wijziging een wijziging was gedaan (sugar erbij) zonder dat jouw wijziging ongedaan was gemaakt....quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, en ik heb het echt @ random overal tussen zitten prakken
Misschien kan je zoeken op tinypic?
De rest kwam van photobucket zag ik?
Lea is hardvochtig, ze kon een zusje van je gebande kloon zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond dat van Lea een gemene kutopmerking.
Wat jij?
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij tien jaar ouder was en ik tien jaar jonger....![]()
![]()
![]()
Hi Sugar
Zelfde laken en pakquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel met Ian trouwen![]()
Dus als ik drie keer achter elkaar wijzig ben je de lul?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het is alweer helemaal opgelost.... het probleem kwam doordat er na jouw wijziging een wijziging was gedaan (sugar erbij) zonder dat jouw wijziging ongedaan was gemaakt....
Maar inmiddels is ie weer helemaal goed
Dat zegt iedereen godverdomme.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij tien jaar ouder was en ik tien jaar jonger....![]()
![]()
![]()
Tssssquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lea is hardvochtig, ze kon een zusje van je gebande kloon zijn
En jij ook, want dan vind ik je niet meer liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus als ik drie keer achter elkaar wijzig ben je de lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |