quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top![]()
Jij en ik zijn overigens de enigen die aanpassingen gedaan hebben in de wikipagina, dus die regel ertussen zal wel een keer een ongelukje tijdens een aanpassing zijn geweest
We gaan maar geen voorkeursplekjes toekennen lijkt mij, dan blijf je bezig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bij mij staat Ian onder Dementor
Dat is in de OP, maar die wijzigt niet automagisch als er in de wikipagina wat gewijzigd wordt, dat heeft LS gedaan.... en mijn aanpassing op de wikipagina is van net iets daarna, dus de volgende SC wordt dat duidelijk, dan wordt het zo:quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bij mij staat Ian onder Dementor
Weet je hoe lang die lijst gaat worden als je élke vorige SC er in zet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lach mij niet uit om m'n pixelneukerij
Ouwe was mooier hè?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Sug4r het volgende:
He, dat doet me aan de goede oude tijden denken die OP
GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
Whahahahahahaha LOL![]()
![]()
Blijf van m'n wikipagina af Ian
Hey Sugar, hoe issie in het Brabantse landquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Sug4r het volgende:
He, dat doet me aan de goede oude tijden denken die OP
Met mij prima, heb net tig verjaardagfeesten achter de rug nog eentje te gaan en dan op naar de Kerstquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Sugar, hoe issie in het Brabantse land
Als je kan lezen, lees je dat het gaat om de laatste 10 SC's. Kwestie van de laatste weghalen en het vorige topic bovenaan zetten. LekkerSimpel he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe lang die lijst gaat worden als je élke vorige SC er in zet?
Dat heeft toch niets te maken met hoe lang die lijst zou worden als je élke SC er in zou zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je kan lezen, lees je dat het gaat om de laatste 10 SC's. Kwestie van de laatste weghalen en het vorige topic bovenaan zetten. LekkerSimpel he?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met hoe lang die lijst zou worden als je élke SC er in zou zetten?
Oh je geeft toe dat ze lelijk zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu op de meest onverwachte momenten lelijke ian-paints in die OP proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |