quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top![]()
Jij en ik zijn overigens de enigen die aanpassingen gedaan hebben in de wikipagina, dus die regel ertussen zal wel een keer een ongelukje tijdens een aanpassing zijn geweest
We gaan maar geen voorkeursplekjes toekennen lijkt mij, dan blijf je bezig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bij mij staat Ian onder Dementor
Dat is in de OP, maar die wijzigt niet automagisch als er in de wikipagina wat gewijzigd wordt, dat heeft LS gedaan.... en mijn aanpassing op de wikipagina is van net iets daarna, dus de volgende SC wordt dat duidelijk, dan wordt het zo:quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bij mij staat Ian onder Dementor
Weet je hoe lang die lijst gaat worden als je élke vorige SC er in zet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lach mij niet uit om m'n pixelneukerij
Ouwe was mooier hè?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Sug4r het volgende:
He, dat doet me aan de goede oude tijden denken die OP
GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
Whahahahahahaha LOL![]()
![]()
Blijf van m'n wikipagina af Ian
Hey Sugar, hoe issie in het Brabantse landquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Sug4r het volgende:
He, dat doet me aan de goede oude tijden denken die OP
Met mij prima, heb net tig verjaardagfeesten achter de rug nog eentje te gaan en dan op naar de Kerstquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Sugar, hoe issie in het Brabantse land
Als je kan lezen, lees je dat het gaat om de laatste 10 SC's. Kwestie van de laatste weghalen en het vorige topic bovenaan zetten. LekkerSimpel he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe lang die lijst gaat worden als je élke vorige SC er in zet?
Dat heeft toch niets te maken met hoe lang die lijst zou worden als je élke SC er in zou zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je kan lezen, lees je dat het gaat om de laatste 10 SC's. Kwestie van de laatste weghalen en het vorige topic bovenaan zetten. LekkerSimpel he?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met hoe lang die lijst zou worden als je élke SC er in zou zetten?
Oh je geeft toe dat ze lelijk zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu op de meest onverwachte momenten lelijke ian-paints in die OP proppen
dat geeft in ieder geval wat leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu op de meest onverwachte momenten lelijke ian-paints in die OP proppen
Scheiding hier, verneukte OP daar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat geeft in ieder geval wat leven in de brouwerij
Als jij je daar gelukkiger bij voelt, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
doe die scheiding es in het midden, staat je een stuk beterquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scheiding hier, verneukte OP daar.
Altijd gesjellug.
Ik ben de lollerpietquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij je daar gelukkiger bij voelt, moet je dat vooral doen.
Ik heb geen scheiding.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
doe die scheiding es in het midden, staat je een stuk beter
Er wil gewoon niemand met je trouwen.... dan is het makkelijk om geen scheiding te hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen scheiding.
Ik ben recht door zee.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er wil gewoon niemand met je trouwen.... dan is het makkelijk om geen scheiding te hebben
Omdat ik er te lang mee bezig was die wikipagina weer aan te passen... kennelijk is het lastig om 2 aanpassingen ongedaan te makenquote:
Ik wil wel met Ian trouwenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er wil gewoon niemand met je trouwen.... dan is het makkelijk om geen scheiding te hebben
Omfg, en ik heb het echt @ random overal tussen zitten prakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik er te lang mee bezig was die wikipagina weer aan te passen... kennelijk is het lastig om 2 aanpassingen ongedaan te maken![]()
Moet ik me daar verdomme ook nog in verdiepen
En nee, dat wil ik nu niet meer gaan doen
Ik vond dat van Lea een gemene kutopmerking.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel met Ian trouwen![]()
Joh, het is alweer helemaal opgelost.... het probleem kwam doordat er na jouw wijziging een wijziging was gedaan (sugar erbij) zonder dat jouw wijziging ongedaan was gemaakt....quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, en ik heb het echt @ random overal tussen zitten prakken
Misschien kan je zoeken op tinypic?
De rest kwam van photobucket zag ik?
Lea is hardvochtig, ze kon een zusje van je gebande kloon zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond dat van Lea een gemene kutopmerking.
Wat jij?
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij tien jaar ouder was en ik tien jaar jonger....![]()
![]()
![]()
Hi Sugar
Zelfde laken en pakquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel met Ian trouwen![]()
Dus als ik drie keer achter elkaar wijzig ben je de lul?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het is alweer helemaal opgelost.... het probleem kwam doordat er na jouw wijziging een wijziging was gedaan (sugar erbij) zonder dat jouw wijziging ongedaan was gemaakt....
Maar inmiddels is ie weer helemaal goed
Dat zegt iedereen godverdomme.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij tien jaar ouder was en ik tien jaar jonger....![]()
![]()
![]()
Tssssquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lea is hardvochtig, ze kon een zusje van je gebande kloon zijn
En jij ook, want dan vind ik je niet meer liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus als ik drie keer achter elkaar wijzig ben je de lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |