Dus er staat nu een groot rood kruis op je kalender?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De derde maand, de derde keer een fikse matpartij (verbaal) En nee, nix goedgemaakt, vind het wel even ok zo......ik kan er niet mee uit de voeten
In principe klopt dat wel.....Gelukkig is Fok! een medium wat je meestal niet te serieus moet nemen......quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mij
Neuh, als je geheimen voor de ander hebt dan moet je ze niet op een forum posten iigquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mij
Een ex die meeleestquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze leest sinds vorige week alles mee![]()
Maar joh, volgende week is ze weer lief
Ja duh, jij was er voor CBML ook vaker niet dan wel, dus dat kan al snelquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit eens gehad. Die wist me soms meer te vertellen wat er in een topic was gezegd, dan ikzelf.
Owja, is ook zo, dat was Blond en Lekker. Die ene die niet kan koken en dat NMNS altijd zegt dat het heerlijk was, om de lieve vrede te bewaren en die ene waarbij hij altijd zegt dat ze geen dikke kont heeft, maar waarvan hij vindt dat er wel wat pondjes af mogen. Dat was die toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze meeposten?![]()
* Leandra groet Blond & Lekker
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, als je geheimen voor de ander hebt dan moet je ze niet op een forum posten iig
Moet je weer een kloon aanmaken die de ander niet kent
Was tijdens BB5quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, jij was er voor CBML ook vaker niet dan wel, dus dat kan al snel
Nah, ik heb 2 klonen, de een is vrij algemeen bekend, en de ander is m'n eigen naam.... dus die wordt ook wel herkend lijkt mequote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, is ook zo, dat was Blond en Lekker. Die ene die niet kan koken en dat NMNS altijd zegt dat het heerlijk was, om de lieve vrede te bewaren en die ene waarbij hij altijd zegt dat ze geen dikke kont heeft, maar waarvan hij vindt dat er wel wat pondjes af mogen. Dat was die toch?
Kijk, blijkt maar weer dat ik niet goed genoeg teruggelezen heb, ik lees dingen die ik nog helemaal niet wistquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, is ook zo, dat was Blond en Lekker. Die ene die niet kan koken en dat NMNS altijd zegt dat het heerlijk was, om de lieve vrede te bewaren en die ene waarbij hij altijd zegt dat ze geen dikke kont heeft, maar waarvan hij vindt dat er wel wat pondjes af mogen. Dat was die toch?
Je eigen naam is toch een kloon van deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb 2 klonen, de een is vrij algemeen bekend, en de ander is m'n eigen naam.... dus die wordt ook wel herkend lijkt me![]()
Ehm nee... m'n eigen naam was nog vrij op FOK! dus die heb ik op een gegeven moment maar eens geregistreerd, en dat was een hele tijd na deze account.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je eigen naam is toch een kloon van deze?![]()
Dus 1 kloon
Hai Leannemaisquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... m'n eigen naam was nog vrij op FOK! dus die heb ik op een gegeven moment maar eens geregistreerd, en dat was een hele tijd na deze account.
En verder is er nog 1 die ik wel eens gebruik.... zo af en toe![]()
Dit is m'n originele FOK! account
Gelukkig zijn ze wel alledrie onder de 200.000![]()
Ik geloof dat mijn eigen naam al bezet is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... m'n eigen naam was nog vrij op FOK! dus die heb ik op een gegeven moment maar eens geregistreerd, en dat was een hele tijd na deze account.
En verder is er nog 1 die ik wel eens gebruik.... zo af en toe![]()
Dit is m'n originele FOK! account
Gelukkig zijn ze wel alledrie onder de 200.000![]()
Dat was ik eigenlijk niet van plan....."bizarre uitlatingen" moet je sowieso met een knipoog nemen. Ik ga er vanuit dat ze die knipoog wel herkennen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
mmm, misschien ga je toch anders posten als je weet dat je liefje meeleest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |