Kun je wel alvast jezelf lekker voorbereiden op iets. Tegen de tijd dat je klaar bent ga je er vol in!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor mezelf beginnen mag ik niet, want ik mag me niet bij KvK laten inschrijven.
En om het illegaal te doen, begin ik niet aan, want ik hoef nog maar een half jaartje in de WSNP, dus ik ga op de eindsprint mijn vingers niet branden.
Nah, de ene ex zie ik niet in een positie komen dat hij ze kan inkijken... oh wacht, de gemiddelde overheidsinstantie heeft personeel met het IQ van een fruitvliegje, dus er zou best nog eens iemand zo stom kunnen zijn hem aan te nemenquote:
Stel je niet zo aan, dat komt best goed, wat jij nodig hebt is een banquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb trouwens binnenkort ook weer een ex denk ik, de volgende PMS overleef ik niet....
Ik kan genoeg redenen bedenken waarom iemand iets van iemand zou willen wetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar die kent je toch al redelijk goed? Anders was ze wel gebleven en was ze geen ex
Dat komt helemaal niet goed, mèn, als ze dan toch zo nodig moeten bloeden, waarom dan niet gelijk maar helemaal leeg lopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, dat komt best goed, wat jij nodig hebt is een ban![]()
Dat loopt ook al.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je wel alvast jezelf lekker voorbereiden op iets. Tegen de tijd dat je klaar bent ga je er vol in!
Eerste ruzie gehad?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb trouwens binnenkort ook weer een ex denk ik, de volgende PMS overleef ik niet....
Ja, das waar, triest genoegquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan genoeg redenen bedenken waarom iemand iets van iemand zou willen weten![]()
ik denk dat vrouwen/mannen in het blijf van mijn lijf huis niet willen dat adres gegevens beschikbaar komen bv.
De derde maand, de derde keer een fikse matpartij (verbaal) En nee, nix goedgemaakt, vind het wel even ok zo......ik kan er niet mee uit de voetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerste ruzie gehad?toch wel goedgemaakt hoop ik??
Daar hoeven mannen soms niet eens achteraan te bellen... die krijgen gewoon van de gemeente of de Postbank een bericht thuis dat er een adreswijziging isquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan genoeg redenen bedenken waarom iemand iets van iemand zou willen weten![]()
ik denk dat vrouwen/mannen in het blijf van mijn lijf huis niet willen dat adres gegevens beschikbaar komen bv.
Ze leest sinds vorige week alles meequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
Bij de weg NMNS, weet ze je nick hier en leest ze je posts wel eens??
Dan is t op z'n minst slordig als ze hier moet lezen dat ze een toekomstige ex heeft.... tenzij ze nu je het post naast je zit, dan is het weer humor![]()
En hoe zit dat eigenlijk??
Het nalezen van posts van een vriendje of vriendinnetje... valt dat onder "dat mag" of gaat dat al te ver?
Of mag het alleen als de ander gezegd heeft dat het niet erg is?
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
Bij de weg NMNS, weet ze je nick hier en leest ze je posts wel eens??
Dan is t op z'n minst slordig als ze hier moet lezen dat ze een toekomstige ex heeft.... tenzij ze nu je het post naast je zit, dan is het weer humor![]()
En hoe zit dat eigenlijk??
Het nalezen van posts van een vriendje of vriendinnetje... valt dat onder "dat mag" of gaat dat al te ver?
Of mag het alleen als de ander gezegd heeft dat het niet erg is?
Wanneer gaat ze meeposten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze leest sinds vorige week alles mee![]()
Maar joh, volgende week is ze weer lief
Dus er staat nu een groot rood kruis op je kalender?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De derde maand, de derde keer een fikse matpartij (verbaal) En nee, nix goedgemaakt, vind het wel even ok zo......ik kan er niet mee uit de voeten
In principe klopt dat wel.....Gelukkig is Fok! een medium wat je meestal niet te serieus moet nemen......quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mij
Neuh, als je geheimen voor de ander hebt dan moet je ze niet op een forum posten iigquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geheimen voor elkaar hebben. Werkt niet volgens mij
Een ex die meeleestquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze leest sinds vorige week alles mee![]()
Maar joh, volgende week is ze weer lief
Ja duh, jij was er voor CBML ook vaker niet dan wel, dus dat kan al snelquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit eens gehad. Die wist me soms meer te vertellen wat er in een topic was gezegd, dan ikzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |