Stadswachten zijn eikels. Je mag op de dijk geen hond los laten lopen, op bepaalde plekken na.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stadswacht lijkt me wel wat. Die lurken in de zomer in het Vondelpark en als het koud word rijden ze met auto'tjes om bekeuringen te printen.. Heerlijk
Niet klagen, je hebt de vriezer vol liggen met groen-bruine drabquote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo te zien zijn de voedselbanken in het westen beter dan hier.
Niet om gegeven paard in de bek te kijken, maar hier is het bagger.
Ik heb er zelf ook een tijdje gelopen en m'n buuf nog steeds, maar echt veel soeps is het niet vergeleken bij de beelden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
Nietus!!! Alles is al opquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet klagen, je hebt de vriezer vol liggen met groen-bruine drab
In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, die zouden ze meegeven aan iemand die van nature zo handig is!![]()
Automatisering-techniek, 't paard van Trojequote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.
Doet me denken aan een verhaal op de FP, waar een Engelsman een muppetpop op de bijrijdersstoel had gezet en zo konden ze hem niets makenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.
En voor de verandering gaat ze dit jaar niet ook naar een andere stadquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, de koningin komt op 30 april naar Apeldoorn.
Dat wordt dus weer de hele dag binnen zitten, en in de weken ervoor net doen of het leuk is.
Ik las het, moest gelijk aan je denkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt dus weer de hele dag binnen zitten, en in de weken ervoor net doen of het leuk is.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal op de FP, waar een Engelsman een muppetpop op de bijrijdersstoel had gezet en zo konden ze hem niets maken
Bewaar wat vuurwerkquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
dus gaat iedereen denken..he, wat is loos....aftreden somsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En voor de verandering gaat ze dit jaar niet ook naar een andere stad
Of je komt gezellig met 2 tuinstoeltjes en 2 vlaggetjes naar Apeldoorn, en dan gaan we de avond van te voren al klaar zitten voor goede plaatsen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las het, moest gelijk aan je denken![]()
Misschien kun je d'r opvrolijken met wat kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |