abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63944127
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien begrijp ik geen ruk van al die ontslagen. Als de economie in 2009 maar met 0,8 procent daalt, dan zit je nog boven het niveau van 2007, volgens mij was er toen werk genoeg.

Efficiënter worden kan banen kosten, maar er lijkt iets anders aan de hand te zijn
Mmmmm wat dan?? Ik merk dat er gezweet word door managers en co's en vet binnenhalende gasten die willen scoren en als ze dat gedaan hebben oprotten naar de volgende patient. De puinhopenn achterlaten plus bergen met geld binnen halen. (vriendjes)
Laat ik foute investeringen maar ff buiten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63944138
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Meer tijd besteden aan mij zelf dan aan werk.
Als je dat op een relatief goedkope manier kunt invullen is dat mooi.
  donderdag 11 december 2008 @ 21:32:13 #253
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63944282
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef dieenebart het volgende:
Eh,help?

Ben op zoek naar de muziek onder de rtl-promo voor series (dus niet voor films).
Kan helaas niet een stukje neuriën...
Iemand?

Misschien dat ze je hier op weg kunnen helpen?

Muziek
pi_63944309
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Hondjes in het programma "Ik Vertrek " Nederland 1, een man die zijn zaak failliet
zag gaan en met zijn vrouw en drie kinderen uit Nederland vertrok naar een andere plek ,
het werd Spanje, badplaats Palamos, met financiele hulp kocht hij een makelaarskantoor.
er lopen zoveel makelaars rond in Spanje...ben bang dat die man geen succes heeft, daarbij de huizenmarkt is totaal ingestort.

Wij kunnen er heen, omdat we gewoon de leeftijd hebben bereikt, om te stoppen,,de zaak proberen te verkopen, , alhoewel we geen haast hebben,.en met ons geld daar te leven.
Anders zou ik nooit naar spanje , of waar ook heen gaan.
dus voor ons geldt meer, of in Nederland met pensioen(nou ja,,een eigenaar van een bedrijf heeft geen pensioen) daar moet je zelf voor zorgen...of gewoon elders wonen
pi_63944403
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Mmmmm wat dan?? Ik merk dat er gezweet word door managers en co's en vet binnenhalende gasten die willen scoren en als ze dat gedaan hebben oprotten naar de volgende patient. De puinhopenn achterlaten plus bergen met geld binnen halen. (vriendjes)
Laat ik foute investeringen maar ff buiten
Ik heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar grijpt, maar dat er mensen, veel mensen belazerd worden is een feit. Als je alleen al de verhalen (begin dit jaar) over olieschaarste neemt, de enorme prijzen per vat en nu de enorme lage prijs per vat terwijl er nog echt geen auto minder rijdt, dan is dat verhaal over die schaarste gewoon kul, list en bedrog. Gebakken lucht (speculanten) zijn er nu tussenuit en de olieprijs is weer normaal (iets te laag zelfs)

Een feit is ook dat (sommige) banken met ons belastingeld hun eigen tekorten? aan het aanzuiveren zijn, moeilijk doen over kriedieten en hypotheken en daarmee een hoop bedrijvigheid stil zetten.
  donderdag 11 december 2008 @ 21:35:41 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63944409
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:

Misschien dat ze je hier op weg kunnen helpen?

Muziek
Specifieker: Help, ik zoek....#253
Voordat er dadelijk weer een duurbetaald topic wordt geopend .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63944418
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Meer tijd besteden aan mij zelf dan aan werk.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63944503
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar grijpt, maar dat er mensen, veel mensen belazerd worden is een feit. Als je alleen al de verhalen (begin dit jaar) over olieschaarste neemt, de enorme prijzen per vat en nu de enorme lage prijs per vat terwijl er nog echt geen auto minder rijdt, dan is dat verhaal over die schaarste gewoon kul, list en bedrog. Gebakken lucht (speculanten) zijn er nu tussenuit en de olieprijs is weer normaal (iets te laag zelfs)

Een feit is ook dat (sommige) banken met ons belastingeld hun eigen tekorten? aan het aanzuiveren zijn, moeilijk doen over kriedieten en hypotheken en daarmee een hoop bedrijvigheid stil zetten.
het is zo complex ..die kredietcrisis..

je moet eens lezen op fok,,topic ..kredietcrisis.echt interessant
pi_63944531
En nog een feit is dat de overheid banken over aan het nemen is en nu de belastingdienst komt met het verhaal dat men "te innen gelden" van burgers (eerst wanbetalers, maar van wie straks nog meer?) rechtstreeks van de (Staats)banken af gaat halen. Dat kan nu dan ook handig geregeld worden. Het lijkt wel of er tegelijkertijd een staatsgreep door de overheid zelf wordt gepleegd. Nog meer macht en controle.
pi_63944563
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef hondjes het volgende:

[..]

het is zo complex ..die kredietcrisis..

je moet eens lezen op fok,,topic ..kredietcrisis.echt interessant
Volg het daar een beetje....
pi_63944709
[quote]Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nog een feit is dat de overheid banken over aan het nemen is en nu de belastingdienst komt met het verhaal dat men "te innen gelden" van burgers (eerst wanbetalers, maar van wie straks nog meer?) rechtstreeks van de (Staats)banken af gaat halen. Dat kan nu dan ook handig geregeld worden. Het lijkt wel of er tegelijkertijd een staatsgreep door de overheid zelf wordt gepleegd. Nog meer macht en controle.

/quote]

Dit vindt ik ergens ook wel een angstige gedachte...
Maar als de staat niet had ingegrepen, dan lag nu al het betalingsverkeer stil,,,en dan..
pi_63944752
Ik volg het niet.. Snap er ook niks van . Ben een egoist
pi_63944763
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

/quote]

Dit vindt ik ergens ook wel een angstige gedachte...
Maar als de staat niet had ingegrepen, dan lag nu al het betalingsverkeer stil,,,en dan..
Daarom heb ik aandelen van de knijpkat gekocht, voor de mensen die worden afgesloten.
pi_63944798
wat dacht je van deurwaarder.
  One tough cookie donderdag 11 december 2008 @ 21:47:58 #265
169210 liesje1979
pi_63944844
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ik volg het niet.. Snap er ook niks van . Ben een egoist
Mja zoiets heb ik ook, ik merk er nu nog niets van, dus dan is het er niet! Ben ik heel goed in overigens!
pi_63944859
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Daarom heb ik aandelen van de knijpkat gekocht, voor de mensen die worden afgesloten.
Lekker Slim
  One tough cookie donderdag 11 december 2008 @ 21:48:39 #267
169210 liesje1979
pi_63944863
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef hondjes het volgende:
wat dacht je van deurwaarder.
Dat lijkt mij echt een ongelovelijke rot baan!
pi_63944899
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja zoiets heb ik ook, ik merk er nu nog niets van, dus dan is het er niet! Ben ik heel goed in overigens!
Ja Yoh Zie het wel. Ligt niet in mijn handen.
pi_63944998
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Stadswacht lijkt me wel wat. Die lurken in de zomer in het Vondelpark en als het koud word rijden ze met auto'tjes om bekeuringen te printen.. Heerlijk
pi_63945075
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De belastingdienst Ik ben maar een eenvoudig administrateur/chauffeur en elke kilometer kijken ze na, zelfs een kilometer extra vanwege een ongeluk of een 'baustelle' die ik niet noteer krijg ik aan mijn reet. Waar zijn ze mee bezig?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63945121
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Cool man "Das een "Deur" Collega" ja das waar "
"Ok. Next"
  One tough cookie donderdag 11 december 2008 @ 21:56:58 #272
169210 liesje1979
pi_63945129
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Stadswacht lijkt me wel wat. Die lurken in de zomer in het Vondelpark en als het koud word rijden ze met auto'tjes om bekeuringen te printen.. Heerlijk
Ja dat is een voordeel, maar als mensen dan zo gaan kijken , ja, dan zou ik dus de bekeuring verscheuren, zouden ze gaan schreeuwen, zou ik gaan huilen.
pi_63945171
Zo te zien zijn de voedselbanken in het westen beter dan hier.
Niet om gegeven paard in de bek te kijken, maar hier is het bagger.
Ik heb er zelf ook een tijdje gelopen en m'n buuf nog steeds, maar echt veel soeps is het niet vergeleken bij de beelden.
pi_63945195
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat is een voordeel, maar als mensen dan zo gaan kijken , ja, dan zou ik dus de bekeuring verscheuren, zouden ze gaan schreeuwen, zou ik gaan huilen.
Je krijgt toch wel een wapen mee
pi_63945205
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De belastingdienst Ik ben maar een eenvoudig administrateur/chauffeur en elke kilometer kijken ze na, zelfs een kilometer extra vanwege een ongeluk of een 'baustelle' die ik niet noteer krijg ik aan mijn reet. Waar zijn ze mee bezig?
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
pi_63945227
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Stadswachten zijn eikels. Je mag op de dijk geen hond los laten lopen, op bepaalde plekken na.
Ik laat mijjne altijd los, kwamen er twee stadswachten en kreeg een flip van 50 euro.
Maar ze lieten alle vrouwen met een waarschuwing doorlopen.
pi_63945238
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo te zien zijn de voedselbanken in het westen beter dan hier.
Niet om gegeven paard in de bek te kijken, maar hier is het bagger.
Ik heb er zelf ook een tijdje gelopen en m'n buuf nog steeds, maar echt veel soeps is het niet vergeleken bij de beelden.
Niet klagen, je hebt de vriezer vol liggen met groen-bruine drab
pi_63945251
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
Moet je je maar gedragen
pi_63945286
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet je je maar gedragen
doe'k toch
pi_63945298
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Niet klagen, je hebt de vriezer vol liggen met groen-bruine drab
Nietus!!! Alles is al op
pi_63945318
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.
pi_63945322
dan komen we aardig in de richting van complot theorien.

Dit werd al in boeken vermeld,heel de wereld een grote BB.
  One tough cookie donderdag 11 december 2008 @ 22:03:15 #283
169210 liesje1979
pi_63945334
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Je krijgt toch wel een wapen mee
Ja, die zouden ze meegeven aan iemand die van nature zo handig is!
pi_63945348
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

doe'k toch
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 22:04:11 #285
128220 Peter6000
pi_63945368
Godverdomme, de koningin komt op 30 april naar Apeldoorn.
Dat wordt dus weer de hele dag binnen zitten, en in de weken ervoor net doen of het leuk is.
pi_63945373
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, die zouden ze meegeven aan iemand die van nature zo handig is!
pi_63945375
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.
Automatisering-techniek, 't paard van Troje
pi_63945397
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Doet me denken aan een verhaal op de FP, waar een Engelsman een muppetpop op de bijrijdersstoel had gezet en zo konden ze hem niets maken
pi_63945412
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt dus weer de hele dag binnen zitten, en in de weken ervoor net doen of het leuk is.
En voor de verandering gaat ze dit jaar niet ook naar een andere stad
  One tough cookie donderdag 11 december 2008 @ 22:05:19 #290
169210 liesje1979
pi_63945417
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nietus!!! Alles is al op

Dat meen je niet? Heb je echt al die soep al op?
pi_63945432
quote:
Ik las het, moest gelijk aan je denken
Misschien kun je d'r opvrolijken met wat kunst
pi_63945434
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Doet me denken aan een verhaal op de FP, waar een Engelsman een muppetpop op de bijrijdersstoel had gezet en zo konden ze hem niets maken
pi_63945446
quote:
Bewaar wat vuurwerk
pi_63945471
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Soury het volgende:

[..]

wat nou!
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 22:06:28 #295
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63945473
Iemand 'Bikkel' nog gekeken?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63945478
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dit verhaal dus...
Duitse politie flitst muppet
pi_63945480
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

En voor de verandering gaat ze dit jaar niet ook naar een andere stad
dus gaat iedereen denken..he, wat is loos....aftreden soms
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 22:06:50 #298
128220 Peter6000
pi_63945481
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik las het, moest gelijk aan je denken
Misschien kun je d'r opvrolijken met wat kunst
Of je komt gezellig met 2 tuinstoeltjes en 2 vlaggetjes naar Apeldoorn, en dan gaan we de avond van te voren al klaar zitten voor goede plaatsen.
pi_63945513
Is Dementor net op tijd verhuisd
  One tough cookie donderdag 11 december 2008 @ 22:07:53 #300
169210 liesje1979
pi_63945524
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Manu82 het volgende:
Iemand 'Bikkel' nog gekeken?
Ik niet iig!
Hoezo, wil je weten hoe het afloopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties