Nee, morgen weer werken, dus ik ga ook slapen!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Manu82 het volgende:
Ga maar weer eens liggen
Liesje zal het licht wel weer uit doen
En Kaat misschien weer aan
Dag Lies en Ruudquote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, morgen weer werken, dus ik ga ook slapen!
Slaap lekker Fok!
Toch nog een aardig karretje?quote:
Op zich is het wel grappig, we hebben jaren het communisme uitgekotst, de overheid gaat het liefst zo snel mogelijk naar een kapitalistisch systeem toe, maar dan wel zo dat ze op communistische wijze in de gaten kunnen houden wie waar wat doet.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
Ik had het gezien, en geantwoordquote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, de OP ook weer aangepast
Sorry Leandra, ik had je aantekening ff niet gelezen maar heb het verbeterd.
Wacht alleen nog op het zinnetje van Soury.
Nee hoor, Tom doet dat altijd, hij weet waar ik graag naar kijk en heeft nog nooit een film uitgezocht die ik niet leuk vond om naar te kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik moest even lachen
Kies volgens mij meestal toch samen de films uit
En wat dacht je van Mind Control door diverse overheden en instanties. Eén grote stroom desinformatie.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is het wel grappig, we hebben jaren het communisme uitgekotst, de overheid gaat het liefst zo snel mogelijk naar een kapitalistisch systeem toe, maar dan wel zo dat ze op communistische wijze in de gaten kunnen houden wie waar wat doet.
Beetje China in de VS, het lijkt leuk maar het wordt alleen maar triester
Ah... het is dus eigenlijk Dementom.... weer wat geleerdquote:Op donderdag 11 december 2008 23:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee hoor, Tom doet dat altijd, hij weet waar ik graag naar kijk en heeft nog nooit een film uitgezocht die ik niet leuk vond om naar te kijken.
Nu ga ik fijn met Tom samen in bed een film kijken. Trusten all!
Het grootste bezwaar dat ik er tegen heb is dat allerlei nitwits de informatie kunnen inzienquote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat dacht je van Mind Control door diverse overheden en instanties. Eén grote stroom desinformatie.
De argumenten om Irak binnen te vallen is er daar een van. Strak geregiseerd!![]()
Ik heb ook bezwaar aangetekend tegen het Electronisch Patiënten dossier!
Of banken en verzekeraars!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar wat ik er tegen heb is dat allerlei nitwits de informatie kunnen inzien![]()
Maandags (volgens mij) is er ook een programma op SBS6, "Drank en gevaarlijk", waarbij er in Engelse steden werkelijk op iedere hoek van de straat een camera hangt.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich is het wel grappig, we hebben jaren het communisme uitgekotst, de overheid gaat het liefst zo snel mogelijk naar een kapitalistisch systeem toe, maar dan wel zo dat ze op communistische wijze in de gaten kunnen houden wie waar wat doet.
Beetje China in de VS, het lijkt leuk maar het wordt alleen maar triester
En ondanks dat ze informatie hadden, konden ze 9/11 niet voorkomenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar dat ik er tegen heb is dat allerlei nitwits de informatie kunnen inzien![]()
Maar goed, nitwits die informatie dachten te hebben was ook al het grootste probleem met Irak....
Ook dat, maar gewoon dat het halve ziekenhuis gewoon ff kan checken hoe en wat..... ik weet niet hoor, maar ik zie daar geregeld onbemande computers aanstaan. Dus niet alleen het halve ziekenhuis kan het dan checkenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Of banken en verzekeraars!!!!
Je zal maar 30 zijn en net genezen van kanker of zo, dacht je dan dat je nog een hypotheek krijgt om een huis te bouwen of b.v. een lening om iets voor jezelf te beginnen?? Forget it!!
Dat ziet ie vanzelf want als je achterover ligt blijven je tieten staan!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: als je bij de kaakchirurg komt dan hoeft die helemaal niet te kunnen zien of dat je siliconentieten hebt.
Dat, aan de ene kant geeft het wel een veilig gevoel dat er in uitgaanscentra camera's hangen, aan de andere kant is het te zot voor woorden dat het kennelijk nodig is.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maandags (volgens mij) is er ook een programma op SBS6, "Drank en gevaarlijk", waarbij er in Engelse steden werkelijk op iedere hoek van de straat een camera hangt.
Nou ja, laten we dan een ander voorbeeld nemen: die charmante assistente van de kaakchirurg hoeft helemaal niet te weten dat je een erectiestoornis hebt.... toch?!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ziet ie vanzelf want als je achterover ligt blijven je tieten staan!
Ik moet er niet aan denken, twee buurvrouwen werken in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen zien dat ik penisverkleining heb gehad.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat, maar gewoon dat het halve ziekenhuis gewoon ff kan checken hoe en wat..... ik weet niet hoor, maar ik zie daar geregeld onbemande computers aanstaan. Dus niet alleen het halve ziekenhuis kan het dan checken
Daarbij: als je bij de kaakchirurg komt dan hoeft die helemaal niet te kunnen zien of dat je siliconentieten hebt.
Kunnen... willen, die liggen toch naast elkaar op het kerkhof?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ondanks dat ze informatie hadden, konden ze 9/11 niet voorkomen
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, twee buurvrouwen werken in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen zien dat ik penisverkleining heb gehad.
LOL, heb je een date met iemand die in t ziekenhuis werkt, controleert ze voor de tweede date al even of je besneden bent of nietquote:Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, twee buurvrouwen werken in het ziekenhuis, dan kunnen ze meteen zien dat ik penisverkleining heb gehad.
Dat is er al lang hoor. Hier op het Prins Clausplein aan de ingang van Den Haag sterft het van de camera's waarvan vele z.g. "intelligente camera's".. Die herkennen nummerborden en gezichten. Verdachte kentekens en verdachte gezichten worden in de pjuter ingevoerd en passert er een de camera dan gaat er alarm af. Allemaal tegen het terrorisme!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het idd nog wachten op de identificatie-software. Maar als je daarmee wilt bewijzen dat je ergens niet was (omdat je bewezen ergens anders was) dan zal het wel weer niet beschikbaar zijn
En meteen ff checke of je een SOA test hebt gehad en zo ja wat de uitslag wasquote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, heb je een date met iemand die in t ziekenhuis werkt, controleert ze voor de tweede date al even of je besneden bent of niet![]()
En zo ja, of het om medische redenen of uit geloofsovertuiging was
Oeh, gelukkig rij ik daar vrijwel nooit in m'n eigen autoquote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is er al lang hoor. Hier op het Prins Clausplein aan de ingang van Den Haag sterft het van de camera's waarvan vele z.g. "intelligente camera's".. Die herkennen nummerborden en gezichten. Verdachte kentekens en verdachte gezichten worden in de pjuter ingevoerd en passert er een de camera dan gaat er alarm af. Allemaal tegen het terrorisme!!![]()
En bij die gristenfascisten zit het knechten in de genen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |