Ik reis niet per treinquote:
Ik moest even lachenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja want ik zoek alle films uit voor ons.
Er zijn mannen die dat wel graag doen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik reis niet per trein![]()
En zeker niet vanuit Apeldoorn. Dan moet je kunnen vluchten wanneer jij wil en niet wanneer de NS wil.
Koopie voor een wrak tochquote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Coos het volgende:
en morgen ook nog 200 aftikken bij de garage
voor een waterpompje!quote:
Oh dacht een nieuwe autoquote:
Ik hoor al weken vuurwerk en om 7 uur of zo zelfs een hele vuurwerkshow leek het wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Even om te bepalen hoe dicht we precies bij elkaar wonen Coos, hoorde jij net ook vuurwerk?
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor al weken vuurwerk en om 7 uur of zo zelfs een hele vuurwerkshow leek het wel.
Je gaat me toch niet vertellen dat je een buurvrouw ben hè??quote:
Haha! Maar nee, bij ons komt de vuilniswagen op woensdag!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een buurvrouw ben hè??![]()
LekkerSimpel kom er maar in......
Gister chili concarne vandaag tussen de middag bruine bonen soepquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor al weken vuurwerk en om 7 uur of zo zelfs een hele vuurwerkshow leek het wel.
Laten we LS niet op gedachten brengen!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister chili concarne vandaag tussen de middag bruine bonen soep![]()
(sorry)
Joh, als het rond Den Haag maar niet stinkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we LS niet op gedachten brengen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal.........
Muis ik lees het net..... sterkte........ ik zal voor je duimen...
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, als het rond Den Haag maar niet stinkt.
Welke zender?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Coos het volgende:
Zometeen de laatste aflevering van The last enemy.
Goeie serie was dat!! Ook TOTALE controle van overheid en particuliere bureaus.
Je zou er bang van worden. Ik ben toch al een beetje para voor camera's en afluister dingen. Het schijnt dat ze op de een of andere manier kunnen afluisteren als je mobieltje gewoon stand by staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |