Aids natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je maandag......
Als ze leest wat je mening is over deze politie staat, dumpt ze je meteenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan....."bizarre uitlatingen" moet je sowieso met een knipoog nemen. Ik ga er vanuit dat ze die knipoog wel herkennen...
Joh.... je verwacht het niet hèquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn eigen naam al bezet is.
Je was nog niet langsgekomen, anders had ik dat wel gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie hadden op z'n minst mijn ava er ook in kunnen zetten
Denk 't nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze leest wat je mening is over deze politie staat, dumpt ze je meteen
Vind ik ook en ik heb die optie ook nog aangedragen, ze wilden niet luisterenquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn achtenaam is vrij uniek, alleen familie in nederland. mja om die nou te registrerenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was nog niet langsgekomen, anders had ik dat wel gedaan![]()
Maar ik zal het direct doen, mag je lekker naast Gert
NSB'erts zijn het.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook en ik heb die optie ook nog aangedragen, ze wilden niet luisteren
Ik woon in Duitsland.quote:
In mijn hoofd was 'ie leukerquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland.
Dat betekend niet dat ik ook automagisch iets met jodenvervolging te maken heb.
Dus het lag niet aan mij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij klinkt leuker als je m zegt ja
Huh? Die staat er toch in?!?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh? Die staat er toch in?!?!
Nu wel jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh? Die staat er toch in?!?!
Mjah.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:16 schreef Leandra het volgende:
Maar vertel eens even...... hier (of als dat niet mag: elders) waar is Kutvocht. gebleven??
Ik dacht ff dat ik gek werd, ik had z'n ava in de OP gedaan en wilde die ook in wiki doen, stond ie er al. Dacht ik dat OP automatisch werd aangepast, maar jij had het dus al gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
Herstel, Ian staat naast Juud.... in midden onderin, in de zonnestraal![]()
Alhoewel... het is misschien leuker als Juud in het zonnetje onder Dementor komt eigenlijk... kom je toch naast Gert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |