Groenland is gewoon Denemarken, dus eigenlijk ook weer niet meer dan logischquote:Op donderdag 11 december 2008 09:52 schreef wyccie het volgende:
Wel leuk eigenlijk dat zelfs Groenland en de Faeroëreilanden onder Europees tarief vallen.
Maar in theorie stuur je nooit dezelfde persoon twee kaarten, dus ze kunnen niet bij elkaar gaan kijken wat er op staat. Ik schrijf vaak hetzelfde, wat over de kaart en tegenwoordig ook nog kerstgedichtjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef aivlys het volgende:
Just out of curiosity: wat schrijven jullie meestal op de kaartjes?
Ik ben sinds vorige week lid geworden bij PC en vind het erg leuk, alleen kan me voorstellen dat na een tijd kaartjes schrijven je inspiratie op raakt.
Als er iets bijzonders in het profiel staat ga ik daar op in.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef aivlys het volgende:
Just out of curiosity: wat schrijven jullie meestal op de kaartjes?
Ik ben sinds vorige week lid geworden bij PC en vind het erg leuk, alleen kan me voorstellen dat na een tijd kaartjes schrijven je inspiratie op raakt.
Weet ik. Faeröer ook. Maar toch leuk. Groenland klinkt zo uhm... exotisch.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef Susi het volgende:
Groenland is gewoon Denemarken, dus eigenlijk ook weer niet meer dan logisch![]()
Ik zat over Faeröer te twijfelen. Ze hebben nl wel een eigen team met de EK kwalificatiesquote:Op donderdag 11 december 2008 15:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik. Faeröer ook. Maar toch leuk. Groenland klinkt zo uhm... exotisch.
Ik heb Sinterklaaskaarten gestuurd. Kerstkaarten heb ik wel, maar alleen dubbele met envelop, jammergenoeg nog geen ansichtversies kunnen vinden...quote:
Indd! Kan ook geen ansichtkerstkaart vindenquote:Op zondag 14 december 2008 11:58 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik heb Sinterklaaskaarten gestuurd. Kerstkaarten heb ik wel, maar alleen dubbele met envelop, jammergenoeg nog geen ansichtversies kunnen vinden...
PM me anders even voortaanquote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef Loqi het volgende:
Zou er iemand het vorige deel ook in de kant en klare OP in de wiki kunnen zetten voor mij?![]()
Ik ben het vanmorgen in mijn haast vergeten, maar ik heb geen wiki account
das inderdaad saaiquote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef Loqi het volgende:
Dus, tja, tariefwijzigingen....![]()
Ik heb nog niet al mn postzegels op, dus ik ga zo maar eens 2 en 3 centzegels halen om bij te plakken.
Jammer ook dat de nieuwe priority zegels dezelfde plaatjes houden... erg saai
Beetje raar..... zou het niet doen als ik jou was. Andersom heb ik iemand een kaart gestuurd die niet is aangekomen. In een pm daarover antwoordde dat ze het ID wilde registreren zonder dat ik een nieuw kaartje stuur. Dat is lief, maar ik ga toch een nieuwe kaart sturen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Loqi het volgende:
Ik heb zelf ook een berichtje gekregen van iemand die mij een kaart gestuurd had die ik dus niet ontvangen heb. Ze vraagt of ik het id wil registreren en dat ze dan pas een nieuwe kaart wil sturen. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet...
Ik zou het niet doen ... Laat haar eerst maar een nieuwe sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Loqi het volgende:Ik heb zelf ook een berichtje gekregen van iemand die mij een kaart gestuurd had die ik dus niet ontvangen heb. Ze vraagt of ik het id wil registreren en dat ze dan pas een nieuwe kaart wil sturen. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet...
Hoe helpt 2 accounts daarin ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb nu 66 verzonden en 70 ontvangen (raar he)
Ik had er veel meer maar ik heb een tijd lang twee accounts gehad en die ene heb ik net opgeheven. Werd al die finland kaarten een beetje zat haha.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Tammymara het volgende:
Toen ik op één week tijd, drie dezelfde kaarten kreeg , had ik er genoeg van en heb dat acccount opgezegd
Ik stuur inderdaad weleens een berichtje als het erg lang duurt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef iFries het volgende:
Sturen jullie wel eens een PM naar iemand als het lang duurt dat een kaart aankomt? En na hoe lang reizen?
24 dagen voor 222 km is wel veel ....
*troost*quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Loqi het volgende:
Ik stuur ook wel eens een berichtje.... voor die kaart die al 21 binnen Nederland onderweg is bijvoorbeeld. Maar die user is al 9 dagen niet op de site geweest.. heb nog geen reactie![]()
Ik denk dat ik voor 472 naar Duitsland (24dagen nu) ook maar eens wat ga sturen
Tgaat niet zo lekker bij mij de laatste 2 weken
WB!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb nu 66 verzonden en 70 ontvangen (raar he)
Ik had er veel meer maar ik heb een tijd lang twee accounts gehad en die ene heb ik net opgeheven. Werd al die finland kaarten een beetje zat haha.
Had even een PC dipje maar ik wil het nu weer gaan doen, Nu we verhuisd zijn en zo.
Ik heb wel eens een kaart geregistreerd die niet aangekomen was,maar kreeg niet eens een "dank je wel"of zo, dus dat doe ik ook nooit meer.
En soms zijn ze wel eens op vakantie ofzo...die dingen gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef iFries het volgende:
Sturen jullie wel eens een PM naar iemand als het lang duurt dat een kaart aankomt? En na hoe lang reizen?
24 dagen voor 222 km is wel veel ....
Ik had vorige week een kaartje uit België, 91 dagen onderweg (naar mij)quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Loqi het volgende:
Ik stuur ook wel eens een berichtje.... voor die kaart die al 21 binnen Nederland onderweg is bijvoorbeeld. Maar die user is al 9 dagen niet op de site geweest.. heb nog geen reactie![]()
Ik denk dat ik voor 472 naar Duitsland (24dagen nu) ook maar eens wat ga sturen
Tgaat niet zo lekker bij mij de laatste 2 weken
Komt goedquote:
Thank you!!!!!!!!!!quote:
Gaaf! Wat heb je met al die kaarten gedaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef inkie1010 het volgende:
Postcrossing blijft geweldig! Ik doe al bijna 3 jaar mee!
Resultaat:
Postcards Sent: 418 Postcards Received: 413 Distance Sent: 1,503,678 Kms
Gisteren nog een mooie kaart uit Istanbul
wow! Dat is echt veel. Ik ben ook wel benieuwd wat je met je kaarten hebt gedaan. Van de rest hier ook eigenljkquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef inkie1010 het volgende:
Resultaat:
Veel plezier! Het is echt verslavendquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef AlbionToArcadia het volgende:
Heb me net aangemeld, ben reuze benieuwd
Ik bewaar het grootste deel in mappen, met fotobladen van de hema, zodat je ze er ook zo uit kunt pakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:11 schreef iFries het volgende:
[..]
Gaaf! Wat heb je met al die kaarten gedaan?
Hey inkie, das lang geleden. Lekker bezig ook nog zo te zien! Super.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef inkie1010 het volgende:
Resultaat:
Hey, das nieuw, coolquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:22 schreef Loqi het volgende:
Edit: Hey wat leuk! Ik zie net dat je nu op de site je eigen stats kunt zien![]()
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:22 schreef Loqi het volgende:
Verder heb ik 2 kaartenhangers van de expo (een soort hangende, doorzichtige mappen). 1 met mijn eigen verzameling (ik verzamel kerkkaarten) en 1 met ontvangen kaarten die ik af en toe omwissel
Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef iFries het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van?Kon ze hier in Heerenveen niet vinden bij de Expo
Cool! Zal er ook 1 bestellenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dezemaar dan even de verticaal/horizontaal versie aanklikken
Gaat echt lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb via de opvraag service eindelijk het nummer van die kaart uit hong kong waar het id niet op stond. De kaart blijkt van een user te zijn die ik zelf ook al had gevonden en al 2 berichtjes heb gestuurd... maar die niet reageerdeDoen mensen moeite om je kaart te registreren.....
En mijn kaart naar China is over 4 dagen expired, dus daar mag ik bijna een nieuwe voor sturen![]()
Die binnen Nederland is nu al 29 dagen onderweg en zij is al 17 dagen niet online geweest
Ja, staat in de OP (Wit-Rusland).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef Sonja27 het volgende:
Is Belarus nu Europa tarief?
QTPiquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hey inkie, das lang geleden. Lekker bezig ook nog zo te zien! Super.
Ik denk niet dat ik me zo goed in zou kunnen houdenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel gewoon bij 5 travelling probeer te houden, maar die drempel is nu wel een stuk lager!
Euh nou...hier zijn er constant 14 onderweg. Over 2 aangekomen kaarten mag ik er zelfs 15 onderweg hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
[knip] Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel gewoon bij 5 travelling probeer te houden, maar die drempel is nu wel een stuk lager!
Ik zou zo'n kaart alsnog op de bus doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef wyccie het volgende:
Degene die het vindt zal wel even raar opkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |