quote:
Een beetje aandacht kan geen kwaad nee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik kwam toen op zijn last.fm pagina, van elk nummer op dat album waren dacht ik maar 20 scrobbles per week. Nu zit die al ruim op 100. Goed dat mensen het ontdekken.
Ik zal eens een poging wagen. Intrigerende naam + hoes in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje aandacht kan geen kwaad nee.
http://www.last.fm/music/Yussuf+Jerusalem/+listeners
Ik vind de nieuwe flink minder dan de eerste. Hij had leuk op dezelfde toer door moeten gaan en niet de intentie moeten hebben om een dansbare plaat te maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:53 schreef emokid het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Alaska In Winter gehoord? Holiday heet die, en hij is weer goed.
Erg fijn inderdaad. Damien Rice hoor ik er echter niet zo in, wel Ryan Adams bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 december 2008 22:24 schreef Moody het volgende:
Zijn we al bekend met deze cd:
Mick Flannery - White Lies
[ afbeelding ]
Goed te vergelijken met Tom Waits en Damien Rice. Prima cd.
*noteert*quote:Op maandag 8 december 2008 19:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Erg fijn inderdaad. Damien Rice hoor ik er echter niet zo in, wel Ryan Adams bijvoorbeeld.
Stephen Fretwell hoor ik er ook in trouwens. Echt een prachtig albumquote:
quote:The artist who did this also designs GeoCities pages for people in 1996.
quote:Easiest Rubik's Cube ever.
ahh, we staan in jullie OP! Wat lief!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:56 schreef pfaf het volgende:
Voor specifieke vragen over indie-uitgaansgelegenheden, of voor slowchat over populaire Britse indiebands kun je terecht in ons zustertopic:
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #38
Idd een fraaie sound, maar behoorlijk gehyped zie ook recensie in Paste die daaraan refereert.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef -Dries- het volgende:
Iemand hier bekend met Manchester Orchestra? Vind het schitterend.
De meeste zijn lelijk tot spuuglelijk inderdaad. Maar die van Elbow vind ik best mooi eigenlijk (en DCFC ook).quote:Op woensdag 10 december 2008 12:38 schreef Z het volgende:
En de 20 Worst Album Covers:
http://www.pitchforkmedia(...)album-covers-of-2008
Dat commentaar bij James Taylor.
Had ik al geprobeerd, maar was niet zo onder de indruk.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Voor de Sufjan Stevens liefhebbers!
http://www.asthmatickitty.com/music.php?releaseID=114
De teksten moet je negeren hè.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd, maar was niet zo onder de indruk.
Hmm. Aardig, maar de MySpace nummers zijn niet echt melodieus beklijvend. (quote:The Miserable Rich is ook een "Stevens kloon", maar wel eentje waar ik van onder de indruk ben. Het proberen waard!
Owquote:Op donderdag 11 december 2008 19:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
De teksten moet je negeren hè.
[..]
Op het album staan betere nummers. Boat song (van MySpace) staat trouwens op het album en is een lekker zwierig nummer.quote:Hmm. Aardig, maar de MySpace nummers zijn niet echt melodieus beklijvend. (![]()
)
Hm, d'r staan welgeteld 3 albums uit mijn top 25 in die lijst. Wat doe ik verkeerd?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Moody het volgende:
Voor mensen die 2008 nog moeten ontdekken een handige lijst: http://www.emusic.com/features/hub/best2008/index.html
De lijst staat voor mij ook vol onbekende albums. Ik heb er meteen een stuk of 10 uitgezocht om te proberen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, d'r staan welgeteld 3 albums uit mijn top 25 in die lijst. Wat doe ik verkeerd?
Tja, en de beste plaat van 2008 staat er niet eens in......quote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef Moody het volgende:
[..]
De lijst staat voor mij ook vol onbekende albums. Ik heb er meteen een stuk of 10 uitgezocht om te proberen.
De Zweedse Fredrik kende ik ook nog niet, maar die bevalt me erg goed.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Daarbij, geen enkele lijst is natuurlijk heilig en ook in deze lijst ontbreken eigenlijk essentiele albums zoals die van Cloud Cult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |