quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef xminator het volgende:
KJH 27 miljoen![]()
Lekker slim gedaan Ajax, als ze nu maar eens een goede speler voor terughalen.
Je zegt "beter", maar je bedoelt "realistischer".quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Barca het volgende:
27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
Waarvan 7 miljoen dus variabel. Heeft iemand al details daarover?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef golfer het volgende:
Ik gun het hem van harte en vooral mijn cluppie gun ik die ca. 27 miljoen.
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je zegt "beter", maar je bedoelt "realistischer".
Real Madrid! Omdat hij ondanks die beperkingen wel veel doelpunten maakt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:57 schreef SCH het volgende:
Overal lees ik dat ie traag is en technisch tekort komt. Wie geeft er dan 27 miljoen aan uit?
Ja 6 al dit seizoenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Real Madrid! Omdat hij ondanks die beperkingen wel veel doelpunten maakt.
Piet de Visser is er wat minder enthousiast over:quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:00 schreef Pritt het volgende:
Huntelaar gaat daar schitteren.
Wordt fantastisch op maat bediend, minimaal nog tien goals van hem dit seizoen.
En de vorige seizoenen?quote:
Poe he hij zal de hete adem van hem wel in zijn nek voelen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef cultheld het volgende:
Tegen jongens als Higuaín en Saviola is nou eenmaal niet gemakkelijk op te boksen.
Je hebt gelijk; Saviola zou in de Eredivisie waarschijnlijk maar 5 goals per seizoen op zijn conto kunnen schrijven.. hoe kon ik nou toch zo'n stompzinnig hersenspinsel in mijn post verwerken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Poe he hij zal de hete adem van hem wel in zijn nek voelen.
Blessure ?quote:
Itt jou in december 2005 gunnen alle Ajacieden hem deze transfer van harte. Zegt veel over jou.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef SCH het volgende:
Hij blijft wel steeds in de winterstop verkassen . Zegt veel over hem.
In december 2005? hij is er nog steeds mee bezigquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Itt jou in december 2005 gunnen alle Ajacieden hem deze transfer van harte. Zegt veel over jou.
Ja. Huntelaar heeft niet meer bereikt dan Saviola, dus hij moet zich eerst maar eens zien te bewijzen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Poe he hij zal de hete adem van hem wel in zijn nek voelen.
Die jongen komt al geruime tijd niet aan spelen toe. Niet bij Barcelona en nu niet bij Real. Dat is geen toeval lijkt me.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; Saviola zou in de Eredivisie waarschijnlijk maar 5 goals per seizoen op zijn conto kunnen schrijven.. hoe kon ik nou toch zo'n stompzinnig hersenspinsel in mijn post verwerken.
Vraag me af of dat ook zo zijn geweest als Ajax zelf niet zoveel profijt heeft gehad uit de winter transferperiode. Denk dat men dan wat cynischer zou zijn over de timing.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Itt jou in december 2005 gunnen alle Ajacieden hem deze transfer van harte. Zegt veel over jou.
Het is ook nog maar een kleuter. Toen Sulejmani geblesseerd raakte, stond hij ook al te juichen. Allemaal afgunst. Ik snap dat niet. Ik ben juist trots dat ik drie jaar voor Huntelaar heb mogen juichen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
In december 2005? hij is er nog steeds mee bezig
Mwah, het is nu iig niet zo dat er geen vervangers in huis zijn (of nog gehaald gaan worden), zoals bijvoorbeeld bij Zlatan het geval was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vraag me af of dat ook zo zijn geweest als Ajax zelf niet zoveel profijt heeft gehad uit de winter transferperiode. Denk dat men dan wat cynischer zou zijn over de timing.
Die jongen zal echt wel meer aan zijn minuten komen dan Saviola hoor. Schuster had al meerdere malen beroep op hem kunnen doen daar waar het mogelijk was, maar liet hem gewoon lekker op de bank. Bovendien was Schuster altijd vol lof over Huntelaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ja. Huntelaar heeft niet meer bereikt dan Saviola, dus hij moet zich eerst maar eens zien te bewijzen.
Denk je dat wij het niet kut vinden dat Huntelaar tussentijds vertrekt? Maar hij heeft zich altijd volledig ingezet voor Ajax en is enorm belangrijk geweest. Waarom zou ik dan nu moeten hopen dat hij zijn enkel breekt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vraag me af of dat ook zo zijn geweest als Ajax zelf niet zoveel profijt heeft gehad uit de winter transferperiode. Denk dat men dan wat cynischer zou zijn over de timing.
Beter een maand voordat de transfermarkt weer opengaat dan eind januari.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat wij het niet kut vinden dat Huntelaar tussentijds vertrekt? Maar hij heeft zich altijd volledig ingezet voor Ajax en is enorm belangrijk geweest. Waarom zou ik dan nu moeten hopen dat hij zijn enkel breekt?
Daarom. We hebben tijd genoeg om naar eventuele vervangers te kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter een maand voordat de transfermarkt weer opengaat dan eind januari.
Hij komt inderdaad niet aan spelen toe, maar dat betekent niet dat Huntelaar per definitie beter is. Huntelaar heeft zijn goals vooral tegen de Vitesse's en FC's Groningen van deze wereld gemaakt. Ook in Oranje is hij nog niet fenomenaal goed bezig, waar andere spitsen (die wel slaagden bij grote clubs) uit het rijke verleden van Oranje (Kluivert, Van Basten, Van Nistelrooy) dat wel waren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die jongen komt al geruime tijd niet aan spelen toe. Niet bij Barcelona en nu niet bij Real. Dat is geen toeval lijkt me.
Voor de eredivisie zou het in principe nog wel een versterking moeten zijn ja maar door heb ik het ook niet over volgens mij.
Natuurlijk denk ik dat niet. Alleen het lijkt me anders voor supporters die zowel de voor- als nadelen van de winter transferperiode, als voor supporters die eigenlijk alleen de nadelen ervan kennen (zoals van Groningen of Heerenveen).quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat wij het niet kut vinden dat Huntelaar tussentijds vertrekt? Maar hij heeft zich altijd volledig ingezet voor Ajax en is enorm belangrijk geweest. Waarom zou ik dan nu moeten hopen dat hij zijn enkel breekt?
Wehehe, als Barca fan zit ik een dilemmaquote:
Is misschien ook wel zo, maar ook bij Sulejmani staat hij te juichen als hij geblesseerd raakt. Daar ging het mij om. Maar goed, dat is dan een verschil tussen hem en mij. Ik ben trots op ex-Ajacieden die het bij een grote club goed doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik dat niet. Alleen het lijkt me anders voor supporters die zowel de voor- als nadelen van de winter transferperiode, als voor supporters die eigenlijk alleen de nadelen ervan kennen (zoals van Groningen of Heerenveen).
En dan wordt Schuster ontslagen ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die jongen zal echt wel meer aan zijn minuten komen dan Saviola hoor. Schuster had al meerdere malen beroep op hem kunnen doen daar waar het mogelijk was, maar liet hem gewoon lekker op de bank. Bovendien was Schuster altijd vol lof over Huntelaar.
KJH komt op voordracht van Mijatovic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
En dan wordt Schuster ontslagen ...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wehehe, als Barca fan zit ik een dilemma
Maarja ik gun Huntelaar alles, behalve het kampioenschap.
Klopt, maar die zal ook wel met Schuster gesproken hebben en als er een nieuwe coach komt die KJH niet op wil stellen dan is dat jammer voor Mijatovic denk ik ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH komt op voordracht van Mijatovic.
Een Duitse coach is ironisch en zeer grappig. Dus ik vind dat het zo mag blijven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Wat eigenlijk nog ontbreekt is een Nederlandse coach.
dat hij erg gewild isquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef SCH het volgende:
Hij blijft wel steeds in de winterstop verkassen . Zegt veel over hem.
Ajax wel. En jullie ook met die 2,5 miljoen, of niet?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:32 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een goede spits en verdediger er van kopen!
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
HA had ik het toch goed, Klaas gaat vader worden. Gefeliciteerd Klaas.
R. Koeman? (wordt z'n dood)quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Wat eigenlijk nog ontbreekt is een Nederlandse coach.
Een klein Klaasje iddquote:
Ja, jullie zijn blij dat je van hem af bent, heel logisch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ik denk dat je de grootste kandidaat vergeet, nl. frank rijkaardquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
R. Koeman? (wordt z'n dood)
Hiddink? (Return of...)
Van Gaal? (Na de 2e plaats van AZ dit seizoen)
Beenhakker?
Advocaat?
quote:Mijatovic: 'Huntelaar is een langetermijnproject'
03/12/2008 10:45
Predrag Mijatovic noemt Klaas-Jan Huntelaar een langetermijnproject voor Real Madrid. En Albert Luque twijfelt of zijn voormalig ploeggenoot het gaat redden.
'Huntelaar is een speler die we al twee jaar in de gaten hebben gehouden', vertelde technisch directeur Mijatovic tijdens een sportprogramma van Radio Nacional de España. 'Hij bevalt me heel goed. Hij is een groot goleador (doelpuntenmaker) en dat heeft hij gedemonstreerd bij zijn clubs en de nationale selectie.'
Huntelaar moet bij Real de leemte opvullen die is ontstaan door de zware kwetsuur van Ruud van Nistelrooy. 'De blessure van Ruud verplichtte ons de interesse in Huntelaar te versnellen. We hadden weinig tijd iemand met scorend vermogen te zoeken, iemand die ons kan helpen. We hadden andere mogelijkheden, maar we besloten hem te nemen omdat hij een langetermijnproject is.'
Voorzitter Ramón Calderón onderstreepte in AS die uitspraak van Mijatovic en meldde dat Huntelaar moet knokken voor een basisplaats. 'We nemen de besten. Dus degenen die komen, die hebben we genomen om ons te helpen. Máár de aanval zal bestaan uit Robben, Raúl en Higuaín.'
In Dagblad El País somde Luque de kwaliteiten van Huntelaar op. 'Hij is iemand die een wedstrijd beslist, kan schieten met beide benen en geen slechte kopper is', aldus de Spaanse aanvaller, die dit seizoen door Ajax is verhuurd aan Málaga.
Toch twijfelt Luque aan de toekomst van Huntelaar, die in Spanje al de bijnaam El Cazador heeft: de jager, oftewel The Hunter. 'Hij heeft kwaliteit, maar ik weet niet of dat voldoende is om zich snel aan te passen in Madrid. In Spanje verdedigt men steviger en is er niet zoveel ruimte en gelegenheid om een wedstrijd te beslissen. Hij is een type Filippo Inzaghi, alleen is hij technischer en is Inzaghi meer een vechter.'
Ten slotte berekende Marca dat Real Madrid na de komst van Huntelaar de club is met de meeste niet-Spaanse spele
vi
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn blij dat je van hem af bent, heel logisch.
Rijkaard ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grappenmaker, die zal dat nooit doen
Een trage en technisch niet zo sterke spits. Ik gun Ajax een veel betere spits en die hebben jullie met Sulejmani inmiddels ook alquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het fragment van Radio538 met Klaas Jan:
Klaas Jan Huntelaar gaat naar Madrid en wordt vader
Hoe is het Klaas Jan?
Klaas Jan: Ja goed, ga de cadeautjes zelf maar ophalen dit jaar he.
Wat kan jij een onzin uitkramen zegquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn blij dat je van hem af bent, heel logisch.
Maar ik ben inderdaad tegen transfers in de winterstop.
Jij vind Sulejmani een spits?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Een trage en technisch niet zo sterke spits. Ik gun Ajax een veel betere spits en die hebben jullie met Sulejmani inmiddels ook al
Hij deed het vorig seizoen meer dan uitstekend naast Sibon in een 2-spitsensysteem ja. Ik vind hem als "10" nog niet zo goed uit de verf komen bij Ajax eigenlijk.quote:
Hij is al gepresenteerd?quote:'El Cazador' será presentado mañana a las 13.00 horas en el estadio Santiago Bernabéu.
Mijn Spaans is prut zoals je ziet.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
mañana betekent morgen.
Gebruik voortaan gewoon Google Translate en vertaal het naar het engels.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn Spaans is prut zoals je ziet.
quote:'El Cazador' will be presented tomorrow at 1300 hours at the Santiago Bernabeu stadium.
Dat was een optie ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gebruik voortaan gewoon Google Translate en vertaal het naar het engels.![]()
[..]
quote:Huntelaar heeft zijn laatste duel als Ajacied gespeeld
03/12/2008 14:24
Klaas-Jan Huntelaar voetbalt niet meer voor Ajax. Real Madrid heeft tijdens de transferonderhandelingen bedongen dat de spits in Spanje zijn revalidatie voltooit.
Huntelaar is herstellende van een enkelblessure. Hij scheurde in november een band van zijn linkerenkel af. De Oranje-international is al terug op het trainingsveld en zou de laatste twee competitieduels van Ajax in 2008 nog kunnen meespelen. Op 21 december wacht de uitwedstrijd bij De Graafschap, op 28 december staat de confrontatie met ADO Den haag gepland. Maar dat gaat dus niet door.
Woensdag landde Huntelaar in Madrid, waar hij de medische keuring moet doorstaan en zijn contract zal ondertekenen. Real is van plan hem donderdag te presenteren aan de Madrileense aanhang. Vervolgens zal El Cazador bij de Spaanse club gaan meetrainen. De Koninklijke wil hem zelf klaarstomen voor het nieuwe jaar, dat op 4 januari 2009 begint met een thuiswedstrijd tegen Villarreal.
Huntelaars laatste optreden namens Ajax was het thuistreffen met Sparta Rotterdam van 9 november. De spits opende destijds de score op weg naar een 5-2 zege. Dit seizoen kwam Huntelaar tot zes treffers in de Eredivisie. Hij speelde tien duels. In totaal kwam hij namens Ajax 92 competitiewedstrijden in actie en maakte daarin 76 doelpunten.
VI
quote:Op maandag 20 september 2004 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk net als tong80 dat hij nooit echt zal doorbreken. Iedere profvoetballer heeft wel eens een mooi doelpunt gemaakt, laten we nou niet opeens op de daken springen. Voor een speler (en stadsgenoot
) als Ugur Yildirim zie ik een grotere toekomst weggelegd.
Vermakelijk. Zijn er nog meer van zulke gasten?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Ayreon84 het volgende:
Uit het eerste deel van de Klaas Jan Huntelaar topic-reeks.
[..]
Tuurlijk !quote:Op woensdag 3 december 2008 16:05 schreef neilpad het volgende:
Ik ben benieuwd of hij het gaat maken. Het zou beter voor het Nederlands elftal zijn iig.
Is dat ook spaans ?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk !
If he can make it there ( lees ajax), he can make it anyware ( lees Spain)
Edit: spaanse spelling Huntelarosio aangepast![]()
Ik hoor het alweer, een echte fan dit!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef Borga het volgende:
God wat zal ik hem missen, een fantastische Ajax voetballer, nooit meer genieten van zijn mooie passeerbewegingen gecombineerd met zijn explosieve snelheid en zijn soepele tred. Wanneer de rest van Ajax naar voren sprintte stond Klaas daar al een tijdje op hun te wachten. Nooit meer dat irritante handje van Klaas, zeurend om de bal en tegelijkertijd met zijn andere hand uitermate behendig constant lopen duwen en trekken. Ik ben blij dat hij is verdwenen, misschien gaan we nu dan eindelijk weer eens op zijn 'Ajax' voetballen. Begrijp mij niet verkeerd, Klaas kan één ding, maar dan ook echt maar één ding heel erg goed en dat is de trekker over halen. Dat is uiteraard wel heel erg belangrijk maar ik hou daar gewoon niet zo van, ik zie liever een echte Ajax spits/speler die ook zelf iets te weeg kan brengen, iemand kan passeren met een mooie snelle actie. Klaas het ga je goed, maar ik hoef je gelukkig en hopelijk nooit meer in mijn Ajax te zien.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef Borga het volgende:
God wat zal ik hem missen, een fantastische Ajax voetballer, nooit meer genieten van zijn mooie passeerbewegingen gecombineerd met zijn explosieve snelheid en zijn soepele tred. Wanneer de rest van Ajax naar voren sprintte stond Klaas daar al een tijdje op hun te wachten. Nooit meer dat irritante handje van Klaas, zeurend om de bal en tegelijkertijd met zijn andere hand uitermate behendig constant lopen duwen en trekken. Ik ben blij dat hij is verdwenen, misschien gaan we nu dan eindelijk weer eens op zijn 'Ajax' voetballen. Begrijp mij niet verkeerd, Klaas kan één ding, maar dan ook echt maar één ding heel erg goed en dat is de trekker over halen. Dat is uiteraard wel heel erg belangrijk maar ik hou daar gewoon niet zo van, ik zie liever een echte Ajax spits/speler die ook zelf iets te weeg kan brengen, iemand kan passeren met een mooie snelle actie. Klaas het ga je goed, maar ik hoef je gelukkig en hopelijk nooit meer in mijn Ajax te zien.
Dat kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:25 schreef Weaut het volgende:
[..]![]()
Zo zag ik vorig jaar ergens ook een real-madrid 'fan', die niet kon wachten tot RVN opgerot was daar.
quote:Op maandag 20 september 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Is al 2 jaar terug, Kluupkluup.
En Huntelaar is een leuke subtopper spits. Nieuwe Hoogendorp, zeg maar.
Daar baal ik ook wel heel erg van. Belachelijk dat Ajax daar mee akkoord is gegaanquote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, ook dat ie geen wedstrijd meer speelt.
Hadden ze niet akkoord moeten gaan. Had Huntelaar nog gewoon bij ons gespeeltquote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Putdeksels het volgende:
Alsof Real Madrid akkoord gaat met een transfersom van 27 miljoen en hem vervolgens nog een paar wedstrijden de tijd geeft om zijn benen te breken in de mickey-mouse competitie.
mickey-mouse competitie.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Putdeksels het volgende:
Alsof Real Madrid akkoord gaat met een transfersom van 27 miljoen en hem vervolgens nog een paar wedstrijden de tijd geeft om zijn benen te breken in de mickey-mouse competitie.
quote:Calderon vindt Huntelaar 40 miljoen waard
MADRID - Ramon Calderon is van mening dat de 27 miljoen euro om Klaas-Jan Huntelaar zijn 'witte huis' binnen te loodsen een koopje is geweest. „In werkelijkheid is hij 40 miljoen waard”, zei de voorzitter van Real woensdag in een radiouitzending van Onda Madrid.
„Dat vroeg Ajax afgelopen zomer ook voor hem tegenover verscheidene clubs. Prijs is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Je moet in ogenschouw nemen dat onze technische staf Huntelaar beschouwt als een erg goede voetballer en dat Ajax zijn spits halverwege het seizoen kwijtraakt. Bovendien dwongen de blessures, zeker die van Ruud van Nistelrooij, ons tot het besluit hem te halen.”
Calderon kon nog weinig zeggen over de tweede aanwinst die hij Real Madrid deze winter beloofde. „Ook dat moet een hele goede zijn. Namen ken ik niet, maar ik ga er wel van uit dat we hem voor 4 januari, wanneer de competitie weer begint, binnen hebben. Met het oog op de toekomst is een jonge speler de bedoeling, maar wel een die dit seizoen inzetbaar is in de Champions League.”
telegraaf
Hehe, dat gevoel heb ik ook een beetje.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ergens veel te veel voor heb betaald
Dat weet je pas achteraf.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ergens veel te veel voor heb betaald
Uiteraard. Maar 27 miljoen voor een anderhalf contract jaar is wmb voor bijna iedere speler te veel.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 27 miljoen voor een anderhalf contract jaar is wmb voor bijna iedere speler te veel.
Ja maar jij bent Huntelaar ook alleen maar gaan haten sinds hij weg is bij Heerenveen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's heel gek misschien, maar ik weet het nu al
Haten is niet het goede woord. Ik heb niks met hem. En dat had ik bij Heerenveen ook al niet hoor. Maar dat ie in de winterstop wegging heeft hem niet aangenamer gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Huntelaar ook alleen maar gaan haten sinds hij weg is bij Heerenveen.
Wat dat betreft geloof ik een cultheld eerder
Ik vind haten wel het goede woord als je het graag wil zien dat hij zijn enkels breekt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Haten is niet het goede woord. Ik heb niks met hem. En dat had ik bij Heerenveen ook al niet hoor. Maar dat ie in de winterstop wegging heeft hem niet aangenamer gemaakt.
I'd say... Dislike is more fittingquote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind haten wel het goede woord als je het graag wil zien dat hij zijn enkels breekt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind haten wel het goede woord als je het graag wil zien dat hij zijn enkels breekt.
Tuurlijk zeg ik wel eens iets in mijn boosheid maar ik ben nog nooit zo zielig geweest om iemand een blessure toe te wensen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Was maar 1 enkel toch?
Zeg jij nooit iets in je boosheid? Maar waarom zou ik iemand haten die verder helemaal niet belangrijk voor me is en die ik niet ken? Nee hoor, ik gun hem verder alle goeds maar ik vind het geen prettige speler, geen voetballer waar ik van genoot en ik vind zijn mentaliteit niet erg jofel.
U is een koene ridderquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg ik wel eens iets in mijn boosheid maar ik ben nog nooit zo zielig geweest om iemand een blessure toe te wensen.
Grappig dat AT5 het niet door hadquote:
Denk je dat ze nee zouden zeggen tegen 16 miljoen voor Huntelaar? Van nistelrooij kostte 15 miljoen. Beetje anders toch? Vind het jammer dat een club zomaar zo'n bedrag kan uittrekken en er maar mee kan doen en laten wat ze willen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef uitje4life het volgende:
Omdat Ajax waarschijnlijk met minder geen genoegen neemt?
Die speelt bij een Spaanse club en is dus sowieso niet haalbaar voor Real Madrid in de winterstop.quote:
Die transfers zijn ook niet met elkaar te vergelijken.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:12 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Denk je dat ze nee zouden zeggen tegen 16 miljoen voor Huntelaar? Van nistelrooij kostte 15 miljoen. Beetje anders toch? Vind het jammer dat een club zomaar zo'n bedrag kan uittrekken en er maar mee kan doen en laten wat ze willen.
Aquerro ken ik niet maar ik neem aan dat je Aguero bedoelt.quote:Maar waarom HUNTELAAR? Waarom niet Aquerro of Torres?
Dat CL gedeelte wist ik niks vanaf. Inderdaad niet echt slimme voorbeelden, kon even niks bedenken. Maar als ze hebben toch al genoeg spitsen daar? En als ruud dalijk weer kan voetballen, mag ie dan weer weg?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die transfers zijn ook niet met elkaar te vergelijken.
Van Nistelrooy moest weg bij Man Utd en Huntelaar hoefde niet weg.
Plus Real was nu in erge nood waardoor je altijd een slechtere onderhandelingspositie hebt,
[..]
Aquerro ken ik niet maar ik neem aan dat je Aguero bedoelt.
Speelt bij Atletico dus zal nooit aan Real verkocht worden.
Is ook niet meer inzetbaar in de CL.
Fernando Torres zal alleen voor Manchester City betaalbaar zijn en is ook het boegbeeld van Atletico Madrid.
Plus kan ook niet meer uitkomen in de CL.
Niet echt de meest slimme voorbeelden van je.
Denk tegen Den Haag. Echt jammer dat zijn laatste moment in een Ajaxshirt zijn blessure is.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
Hopelijk krijgt hij wel een mooi afscheid.
Waarom? Niet iedereen hoeft toch Huntelaar helemaal geweldig te vinden?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gozer voor deze post zouden ze je voor eeuwig moeten bannen uit de Arena.
4,5 jaar las ik toch echt hoor...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 27 miljoen voor een anderhalf contract jaar is wmb voor bijna iedere speler te veel.
Bij Ajax had hij nog maar een contract voor anderhalfjaar..quote:Op donderdag 4 december 2008 01:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
4,5 jaar las ik toch echt hoor...
Vind ik ook, in de Arena horen geen mensen thuis die technisch voetbal willen zien. Naar voren met die bal en dan hard erin beuken.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gozer voor deze post zouden ze je voor eeuwig moeten bannen uit de Arena.
ook met beugel?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef rubbereend het volgende:
best lekkere vriendin heeft hij
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef VoreG het volgende:
Waarom hij nou een badjas aan had snap ik nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nou, vind maar een gedrochtquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Doezelhaar het volgende:
Zijn vriendin is inderdaad zeer nice.
uit b e/a d gerukt?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou, vind maar een gedrocht
Jou smaakt is sowieso al apart. Jij vindt Barbara Barend lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jou smaakt is sowieso al apart. Jij vindt Barbara Barend lekker
En Arslette niet te vergeten.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Haar zusje is leukerquote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef rubbereend het volgende:
best lekkere vriendin heeft hij
Veel leuker, en ze heeft niet zo'n boksersneus. Maar wel respect voor Huntelaar dat ie niet zoals een VDV z'n jeugdliefde heeft laten vallen voor één of andere goudzoeker die in de FHM heeft gestaanquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alsof zo'n vrouw op Huntelaar zou vallenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel leuker, en ze heeft niet zo'n boksersneus. Maar wel respect voor Huntelaar dat ie niet zoals een VDV z'n jeugdliefde heeft laten vallen voor één of andere goudzoeker die in de FHM heeft gestaan.
Knijntjes zijn heel goed in bepaalde dingenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof zo'n vrouw op Huntelaar zou vallen
dat schreeuwt om een fotoquote:
Inderdaad. En nee, ik ga der niet plaatsen eendquote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel leuker, en ze heeft niet zo'n boksersneus. Maar wel respect voor Huntelaar dat ie niet zoals een VDV z'n jeugdliefde heeft laten vallen voor één of andere goudzoeker die in de FHM heeft gestaan.
quote:Klaas-Jan Huntelaar werd vandaag gepresenteerd als speler van Real Madrid. Een reportage van Joep Schreuder.
Preciesquote:Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat hij het geweldig gaat doen, maar wel tweede wordt in Spanje.
Vergeef die 2 joh, ze hebben het al moeilijk zat met de 2 clubs van ze in Europa.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anders rot je ff lekker op met die babyfoto's en konijnenclips.
Zondag zit hij trouwens bij Studio Voetbal(voor degene die het nog niet wisten)
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeef die 2 joh, ze hebben het al moeilijk zat met de 2 clubs van ze in Europa.
Echt héquote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef VoreG het volgende:
Niet alleen in Europaquote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeef die 2 joh, ze hebben het al moeilijk zat met de 2 clubs van ze in Europa.
Interessant hoor. Maar houd je nou maar lekker met je eigen clubje bezigquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:43 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou wel bibberen met zo'n trainer ja.
Ik heb dat dus echt niet. Ik ben 2 maal in Nou Camp geweest, maar nu met al die Nederland bij Real vind ik het echt leuk als Real kampioen wordt. Niet voor Real, maar voor die Nederlandse spelers.quote:
Ik ben al jaren een Barcelona supporter.I k vind het ook leuk dat al die Nederlanders in Spanje spelen maar ze doen het voor de verkeerde club.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus echt niet. Ik ben 2 maal in Nou Camp geweest, maar nu met al die Nederland bij Real vind ik het echt leuk als Real kampioen wordt. Niet voor Real, maar voor die Nederlandse spelers.
Bovendien vind ik Barcelona de afgelopen jaren een beetje te veel 'gehyped'.
Dacht dat het kwam door hun ervaringen met Van Nistelrooy. Heb het even opgezocht:quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
Toch wel een apart iets waarom ze zoveel Nederlanders hebben in Madrid. Eigenlijk zouden ze Joep Schreuder naar Mijatovic moeten sturen.
Er zijn in het verleden wel eerder Argentijnse en Braziliaanse kolonies geweest bij Real Madrid, maar die landen zijn wel vaker goed gerepresentateerd bij Zuid-Europese clubs. Barcelona viel te verklaren door met name trainer Louis van Gaal. Maar deze fascinatie voor Nederlanders lijkt wel uit het niets te komen.
http://www.sportwereld.nl(...)elt_Real_Madrid.htmlquote:Bij Real Madrid is het Ruud van Nistelrooij geweest die de deur voor zijn landgenoten heeft geopend met de doelpunten waarmee hij Real vorig jaar naar het kampioenschap leidde. Vooral de houding van de speler, bescheiden én mondig tegelijk, en diens prestaties op het veld overtuigden de leiding van de club van de waarde van de Hollandse school die ze nauwelijks kende of wilde kennen.
Lang dachten ze ook in Madrid dat alle Nederlandse voetballers het liefst naar Barcelona gingen of daar in ieder geval het best zouden gedijen . ,,Ruud bleek een heel serieuze jongen te zijn, levend voor zijn vak. De drie Nederlanders die er vorig jaar bij kwamen waren net zo: familiemensen die erg gedisciplineerd zijn en op het veld goed presteren,’’ zei voorzitter Ramón Calderon vorige week al, toen hem gevraagd werd naar de mogelijke komst van Van der Vaart.
,,Ook hij is eenzelfde soort mens en voetballer, is ons al gegarandeerd,’’ zei de president, die ook dinsdag de presentatie van Van der Vaart met een enkele Nederlandse zin weer zal opluisteren.
Supporter of fan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een Barcelona supporter.I k vind het ook leuk dat al die Nederlanders in Spanje spelen maar ze doen het voor de verkeerde club.
Barça
Kan ook toeval zijn, Sneijder, Robben, VdV en Ruud zijn nou eenmaal absolute top en Real is machtig genoeg om een groot deel van de absolute top te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
Toch wel een apart iets waarom ze zoveel Nederlanders hebben in Madrid. Eigenlijk zouden ze Joep Schreuder naar Mijatovic moeten sturen.
Er zijn in het verleden wel eerder Argentijnse en Braziliaanse kolonies geweest bij Real Madrid, maar die landen zijn wel vaker goed gerepresentateerd bij Zuid-Europese clubs. Barcelona viel te verklaren door met name trainer Louis van Gaal. Maar deze fascinatie voor Nederlanders lijkt wel uit het niets te komen.
Training?quote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch 3 keer gescoord gister
quote:
Ja maar Huntelaar mist eigenlijk zoveel kwaliteiten dat ik de kans van slagen bijzonder klein acht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een loze opmerking, Huntelaar is al een gearriveerde speler.
Nee hoor. Al deze facetten beheerst van Nistelrooy wel degelijk, uiteraard in mindere mate als een Bergkamp of een Johan Servaes, maar hij werkt altijd hard voor de ploeg, hij heeft wel degelijk techniek (zie zijn eerste aanname) en is heel erg slim.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef BB-boy het volgende:
- Techniek
- Snelheid
- Werklust
Mist van Nistelrooy ook allemaal, en doet het toch niet onaardig.
Onderschat de snelheid en techniek van Van Nistelrooy niet hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef BB-boy het volgende:
- Techniek
- Snelheid
- Werklust
Over z'n kookkunst kan ik niet oordelen.
quote:'The Hunter' zwaait Ajax-publiek tegen ADO uit
Klaas-Jan Huntelaar zal op zondag 28 december afscheid nemen van de Ajax-supporters. De nieuwste aanwinst van het Spaanse Real Madrid zal voor de laatste keer voor lange tijd de grasmat in de Amsterdamse ArenA betreden. Na afloop van het duel tussen Ajax en ADO zal 'The Hunter' een huldiging krijgen en bedankt worden voor zijn diensten.
Huntelaar was de afgelopen seizoen belangrijk voor de Noord-Hollandse formatie. Hij scoorde in 136 wedstrijden 105 doelpunten en was door vele Eredivisie-verdedigingen een gevaarlijk doelwit. De Gelderse spits begon bij PSV Eindhoven, waarna hij via AGOVV Apeldoorn, De Graafschap en sc Heerenveen in Amsterdamse dienst terechtkwam. Vervolgens lonkte na enkele goede productieve seizoenen een vertrek naar het buitenland.
Real Madrid bleek het meest doortastend, waardoor de goaltjesdief de geblesseerde Ruud van Nistelrooij zal gaan vervangen. Maar niet voor hij is hersteld van zijn enkelblessure en afscheid heeft genomen van de trouwe Ajax-aanhang op 28 december.
Ik blijft zitten, al verliezen we met 1-4.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:25 schreef Breach het volgende:
Wat een achterlijk plan van Ajax weer. Kijk dat je het niet vooraf doet snap ik (ArenA is pas op het laatste moment gevuld met mensen), maar doe het dan in de rust. Als je nu punten verliest dan mag ie voor een praktisch lege ArenA afscheid nemen. En als we winnen is het nog niet veel beter.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Barca het volgende:
KJH net zo goed als RvN?! RvN is enorm overschat!
Heineken weet dat meestal wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand die weet of er nog speciale dingen zijn geplanned. Spandoeken of iets dergelijks. Vuurwerk misschien![]()
![]()
Nistelrooy geen techniek en snelheid?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef BB-boy het volgende:
- Techniek
- Snelheid
- Werklust
Over z'n kookkunst kan ik niet oordelen.
Ben het met je eens maar youtube zegt niets.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nistelrooy geen techniek en snelheid?
Kijk maar een paar youtube compilaties zou ik zeggen.
quote:Real Madrid moet kiezen tussen Huntelaar en Diarra
Klaas-Jan Huntelaar speelt dit seizoen mogelijk niet in de Champions League. Real Madrid mag in januari slechts één speler inschrijven die al in het UEFA Cup-toernooi actief is geweest.
De Koninklijke moet kiezen tussen Huntelaar en Lassana Diarra. Beide spelers maakten deze maand de overstap naar Real Madrid en kwamen namens respectievelijk Ajax en Portsmouth in het UEFA Cup-toernooi uit.
De reglementen van de UEFA schrijven in artikel 17.18 voor dat clubs maximaal één nieuwe speler mogen toevoegen die dit seizoen al uitkwam in de strijd om de UEFA Cup.
Het één sluit het ander niet uit. Beide zijn zwaar overschat, maar zoals Koeman al zei, Huntelaar zal in Spanje een stap moeten maken in handelingssnelheid. Van Nistelrooy kan dat al wel aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Barca het volgende:
KJH net zo goed als RvN?! RvN is enorm overschat!
Lijkt me toch dat ze voor Huntelaar kiezen. Dat is een doelpunten maker, dat werk van Diarra kan een ander ook wel.quote:
Beste spits ooit beter dan Huntelaar? Even nadenkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:37 schreef TheGeneral het volgende:
Van Nistelrooy is toch wel een stukkie beter dan Huntelaar hoor. Kom op zeg..
ach vanuit Ajax was hij toch al wel gewend om CL te missenquote:
die stap in handelingssnelheid heeft hij van AGOVV bij elke transfer moeten maken en hij is steeds gegroeid qua niveau dus dikke kans dat het nu ook goed komt, alleen is de vraag of hij die tijd krijgt bij Madridquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Beide zijn zwaar overschat, maar zoals Koeman al zei, Huntelaar zal in Spanje een stap moeten maken in handelingssnelheid. Van Nistelrooy kan dat al wel aan.
quote:Debuut Huntelaar is aanstaande’
Klaas-Jan Huntelaar kan mogelijk al over iets meer dan een week voor het eerst zijn opwachting maken in het shirt van Real Madrid. De spits, die aan het begin van de maand werd overgenomen van Ajax, zou inmiddels voldoende hersteld zijn van de enkelkwetsuur die hem de voorbije weken buitenspel zette.
Coach Juande Ramos gaat er volgens diverse Spaanse media vanuit dat de Nederlandse goalgetter komende week aan kan sluiten bij de groepstraining. Mocht hij daarbij geen hinder van het gekwetst geraakte gewricht ondervinden, dan lijkt het zeer waarschijnlijk dat Huntelaar in de selectie zal worden opgenomen voor het duel met Villarreal, komende week zondag.
Waarom is die kans dik?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:21 schreef rubbereend het volgende:
die stap in handelingssnelheid heeft hij van AGOVV bij elke transfer moeten maken en hij is steeds gegroeid qua niveau dus dikke kans dat het nu ook goed komt, alleen is de vraag of hij die tijd krijgt bij Madrid
Schitterend moment inderdaad. Na afloop van de wedstrijd vloeiden de tranen rijkelijk...quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef BB-boy het volgende:
De o zo nuchter Klaassie was bijna in tranen
quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
'Knallend' interview met meneer Kumshot.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19866
Interview met KJH en afscheid.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19868
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19867
Van jongs af aan is Klaas Jan al Ajacied.quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
"Mooiste club van Nederland." En toen die bij PSV speelde was PSV de mooiste club van Nederland. Wat een onzin-geslijm zeg, en die pruimlip, alsof ie geslagen is.²
Dit geloof je zelf toch allerminst? Iedereen weet toch dat hij altijd voor PSV heeft gespeeld, het heeft alleen anders gelopen, anders stond hij nu daar in de spits. Hij had destijds pech dat wielrenner Kezman/VoH in de spits stond. En die deed het aardig (tajmahal).quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van jongs af aan is Klaas Jan al Ajacied.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef BB-boy het volgende:
Ze moesten een Ajax vaantje van z'n kamer weghalen toen psv hem als jeugdspeler wilde interviewen.
Echt waar, ja? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef BB-boy het volgende:
Ze moesten een Ajax vaantje van z'n kamer weghalen toen psv hem als jeugdspeler wilde interviewen.
quote:Harry van Raaij depte zijn mondhoeken en draaide zich in de richting van Tonnie en André Jorna, die aan de andere kant van de tafel zaten. Tegenover de voormalige gastouders van Klaas Jan Huntelaar durfde de afgetreden voorzitter het best toe te geven.
,,Van Raaij vertelde dat ze het met Klaas Jan niet goed gezien hadden,'' zegt André. ,,Hij was daar heel eerlijk in tijdens een diner dat we hadden bij PSV. Ze hadden Klaas nooit zo makkelijk mogen laten gaan.''
Verbitterd zijn Tonnie en André er ook weer niet om. Natuurlijk, het was prachtig geweest als 'hun' Klaas Jan was geslaagd in het Philips Stadion. De spits woonde tweeënhalf jaar bij de familie in Veldhoven, van zijn vijftiende tot zijn achttiende. ,,Maar van oorsprong zijn we echte Amsterdammers,'' zegt Tonnie, zelf moeder van twee kinderen.
,,Eigenlijk ben ik zelfs stiekem voor Ajax. Dat Klaas daar zijn contract tekende, vonden we daarom ook wel weer mooi. Bovendien was dat ook zíjn favoriete club, jaren geleden al. Op zijn kamertje hier thuis, had hij twee voetbalsjaaltjes hangen: één van Chelsea en één van Ajax. Die had hij zelf meegenomen.''
Dat heb ik inderdaad ook al eerder gehoord, weet alleen niet of het waar is.quote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik had dus wel gelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf toch allerminst? Iedereen weet toch dat hij altijd voor PSV heeft gespeeld, het heeft alleen anders gelopen, anders stond hij nu daar in de spits. Hij had destijds pech dat wielrenner Kezman/VoH in de spits stond. En die deed het aardig (tajmahal).²
't is een Ajaxfamilie.quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf toch allerminst? Iedereen weet toch dat hij altijd voor PSV heeft gespeeld, het heeft alleen anders gelopen, anders stond hij nu daar in de spits. Hij had destijds pech dat wielrenner Kezman/VoH in de spits stond. En die deed het aardig (tajmahal).²
Hij had wel bijna voor Feyenoord gespeeld in de zomer van 2005. Hij wou dolgraag naar Feyenoord, maar Feyenoord moest de verkoop van Kuyt afwachten. Daar wou Huntelaar niet op wachten. En 3 maanden later was hij van Ajax.quote:
Elke speler komt toch opeens uit een familie waar iedereen voor de club is die interesse voor hem heeft, Kuyt zou altijd al fan van Feyenoord zijn geweest etcquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij had wel bijna voor Feyenoord gespeeld in de zomer van 2005. Hij wou dolgraag naar Feyenoord, maar Feyenoord moest de verkoop van Kuyt afwachten. Daar wou Huntelaar niet op wachten. En 3 maanden later was hij van Ajax.
Dus dat Ajaxfamilie moet je een beetje in perspectief zien.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het Ajax-shirt stond hem toch mooier
Inderdaad. Beetje loze opmerking van Heineken want iedereen staat zo'n shirt mooier.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje loze opmerking van Heineken want iedereen staat zo'n shirt mooier.
Niet voor niets door de Nederlandse voetballers tot het mooiste shirt uitgeroepen.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet voor niets door de Nederlandse voetballers tot het mooiste shirt uitgeroepen.
Nu al DE post van 2009quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje loze opmerking van Heineken want iedereen staat zo'n shirt mooier.
Daarom juist.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel
je clubliefde mag al helemaal ver gaan, vind ik prachtig maar je kunt toch onmogelijk objectief volhouden dat er met het ajaxshirt iets bijzonder is, is toch totaal geen bijzondere shirtje, aparte vormgeving, of kleuren, nee sorry, je moet niet overal een punt van willen maken
Wie rood wit zegt, zegt toch eerder Feyenoord als het om een shirt gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daarom juist.
De eenvoud maakt het Ajax-shirt tot het ongekende symbool dat het al jaren is. Wie Ajax zegt, zegt wit-rood-wit zonder moeilijk gedoe en weet ik het wat. Snap dat dan.
Daarom zegt ie ook wit rood witquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie rood wit zegt, zegt toch eerder Feyenoord als het om een shirt gaat.
Er staat wit-rood-witquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel
je clubliefde mag al helemaal ver gaan, vind ik prachtig maar je kunt toch onmogelijk objectief volhouden dat er met het ajaxshirt iets bijzonder is, is toch totaal geen bijzondere shirtje, aparte vormgeving, of kleuren, nee sorry, je moet niet overal een punt van willen maken
Je staat nog niet bepaald afgesteld op 2009.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Nu hier maar weer verder over Klaasje ok ?
vi.nlquote:'Spelers Real willen Diarra, fans kiezen Huntelaar'
31/12/2008 13:05
Lassana Diarra of Klaas-Jan Huntelaar? Het is een vraag die coach Juande Ramos zal moeten beantwoorden als Real Madrid er niet in slaagt clementie te krijgen van de UEFA. Slechts één van de twee aanwinsten mag meespelen in de Champions League. De aanhangers en hun ploeggenoten hebben al een keuze gemaakt.
Huntelaar zal moeten toekijken als Real het avontuur in de Champions League vervolgt met de achtste finale tegen Liverpool. Althans, dat is volgens Marca de mening van de spelers van de Madrileense club. Los Merengues prefereren Diarra omdat ze meer defensieve zekerheid willen en het aantal kansen van tegenstanders flink willen verminderen.
Aanvallend moet Real ook succes kunnen hebben met de nog aanwezige offensieve krachten zoals Raúl, Gonzalo Higuaín, Arjen Robben, Javier Saviola en Royston Drenthe. Defensief kan het middenveld versterking gebruiken, aangezien Fernando Gago de enige fitte controlerende middenvelder is. 'In de thuiswedstrijd tegen Liverpool moeten we de nul houden', motiveerden de spelers hun keuze volgens Marca.
Als het aan de supporters ligt, dan schrijft Real Huntelaar in voor de Champions League. Volgens een poll op de website van AS stemde een overweldigende meerderheid van de fans voor de Nederlandse spits, die liefst 82 procent van de 11.573 stemmen kreeg toebedeeld.
Chris Woerts gelezen in de VI deze week? Vond het wel een opvallende uitspraak trouwens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij had wel bijna voor Feyenoord gespeeld in de zomer van 2005. Hij wou dolgraag naar Feyenoord, maar Feyenoord moest de verkoop van Kuyt afwachten. Daar wou Huntelaar niet op wachten. En 3 maanden later was hij van Ajax.
Dus dat Ajaxfamilie moet je een beetje in perspectief zien.
Heb het net ook gelezen, vond het ook wel opvallend. Dat is verder nooit naar buiten gekomen. Nu zet ik Huntelaars clubliefde voor Ajax toch wel in een ander perspectief, hij wilde oorspronkelijk naar Feyenoord. Enige waar dat op is afgeketst is dat Feyenoord geen geld direct op tafel wilde leggen, en Ajax wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Chris Woerts gelezen in de VI deze week? Vond het wel een opvallende uitspraak trouwens.
Alsof dit iets nieuws is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Heb het net ook gelezen, vond het ook wel opvallend. Dat is verder nooit naar buiten gekomen. Nu zet ik Huntelaars clubliefde voor Ajax toch wel in een ander perspectief, hij wilde oorspronkelijk naar Feyenoord. Enige waar dat op is afgeketst is dat Feyenoord geen geld direct op tafel wilde leggen, en Ajax wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |