Wat een onzin zeg (ik was het trouwens). En ja, ik zie elke wedstrijd van Ajax in z'n geheel trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Bananenman het volgende:
Ik zag in het vorige topic ook iemand posten dat Oleguer steeds beter werd (ik weet niet meer wie het zei). Heeft diegene andere wedstrijden gezien dan ik ofzo? Ik bedoel, het iets beter doen dan de finale blunders die je elke keer maakt is niet zo lastig, maar dat deze gast Ajax-onwaardig is moge duidelijk zijn.
En oja, v. Wolfswinkel mag ook wegblijven.
Hoe bedoel je weer?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:47 schreef Painted_Horse het volgende:
Ze zullen wel weer gaan shoppen bij AZ
Afschrijven is idd wat snel en zou nergens op slaan. Wel is het zo dat Olequer nu niet echt een zekere factor achterin is. En ja, zoals die de laatste tijd staat te voetballen hou ik me hart weer vast elke keer als die aan de bal is. Dat heb ik ook met Silva. Zie ze liever allebei op de bank/tribune. Silva zie ik liever vertrekken.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg (ik was het trouwens). En ja, ik zie elke wedstrijd van Ajax in z'n geheel trouwens.
In het begin zag je dat ie niet lekker in z'n vel zat, maar hij zit er vaak genoeg prima tussen. Het is slaat nergens op hem nu al af te schrijven.
En al helemaal niet naar Ajax.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
Die flapdrol Scheringa zal niemand laten vertrekken in de winterstop.
Vandaar dat oleguer mocht vertrekken.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef Silaz het volgende:
Hmm, Verdiende transfer, maar toch weet ik niet of die het wel zou redden in Spanje, waar de verdedigers toch wel een klasse beter zijn dan hier denk ik.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat oleguer mocht vertrekken.
Pelle ook denk ik..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazovic is te koop.
Het zou wel gaaf zijn als hij bij Ajax slaagt en dan voor 30 mil naar man uni gaat oidquote:
Lekker danquote:Mijatovic: 'Huntelaar is een langetermijnproject'
Predrag Mijatovic noemt Klaas-Jan Huntelaar een langetermijnproject voor Real Madrid. En Albert Luque twijfelt of zijn voormalig ploeggenoot het gaat redden.
'Huntelaar is een speler die we al twee jaar in de gaten hebben gehouden', vertelde technisch directeur Mijatovic tijdens een sportprogramma van Radio Nacional de Espańa. 'Hij bevalt me heel goed. Hij is een groot goleador (doelpuntenmaker) en dat heeft hij gedemonstreerd bij zijn clubs en de nationale selectie.'
Huntelaar moet bij Real de leemte opvullen die is ontstaan door de zware kwetsuur van Ruud van Nistelrooy. 'De blessure van Ruud verplichtte ons de interesse in Huntelaar te versnellen. We hadden weinig tijd iemand met scorend vermogen te zoeken, iemand die ons kan helpen. We hadden andere mogelijkheden, maar we besloten hem te nemen omdat hij een langetermijnproject is.'
Voorzitter Ramón Calderón onderstreepte in AS die uitspraak van Mijatovic en meldde dat Huntelaar moet knokken voor een basisplaats. 'We nemen de besten. Dus degenen die komen, die hebben we genomen om ons te helpen. Mįįr de aanval zal bestaan uit Robben, Raśl en Higuaķn.'
In dagblad El Paķs somde Luque de kwaliteiten van Huntelaar op. 'Hij is iemand die een wedstrijd beslist, kan schieten met beide benen en geen slechte kopper is', aldus de Spaanse aanvaller, die dit seizoen door Ajax is verhuurd aan Mįlaga.
Toch twijfelt Luque aan de toekomst van Huntelaar, die in Spanje al de bijnaam El Cazador heeft: de jager, oftewel The Hunter. 'Hij heeft kwaliteit, maar ik weet niet of dat voldoende is om zich snel aan te passen in Madrid. In Spanje verdedigt men steviger en is er niet zoveel ruimte en gelegenheid om een wedstrijd te beslissen. Hij is een type Filippo Inzaghi, alleen is hij technischer en is Inzaghi meer een vechter.'
Ten slotte berekende Marca dat Real Madrid na de komst van Huntelaar de club is met de meeste niet-Spaanse spelers in de Primera División. De Koninklijke heeft tien Spanjaarden en vijftien buitenlanders. Met Huntelaar worden dat er zestien.
Beetje jammer ik post net iets later pesies t zelfde.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat oleguer mocht vertrekken.
Ze kijken naar een aanvallend ingestelde speler. Helaas niet naar een verdediger.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Riro het volgende:
Ik vraag me af of er uberhaupt wel iemand aangetrokken gaat worden. De opvolger van Klaas hebben ze naar eigen zeggen al in huis. En als er dan een speler komt is het een aanvallend ingestelde, dus op een verdediger hoeven we al helemaal niet te hopen denk ik. Tenzij ze natuurlijk sowieso al van plan waren nog een verdediger aan te trekken, maar dat idee heb ik niet echt.
Tja, je weet alleen niet wat ze echt gaan doen. Blind gaat natuurlijk niet zeggen: "We zoeken nog een ervaren verdediger, zoals Robbie Wielaert. Nu we vanuit Madrid een zak met geld hebben gekregen kunnen we makkelijk voldoen aan iedere vraagprijs van Twente."quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze kijken naar een aanvallend ingestelde speler. Helaas niet naar een verdediger. Hoewel misschien een aanvallende linker vleugel verdediger.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:
Heb wel vertrouwen in de leiding van Ajax trouwens. Coronel, Blind en Van Basten. [ afbeelding ]
Ik verwacht dat het hele principe van linker, rechter en centrale spitsen bij Ajax wel eens snel over kan zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom iemand halen voor links?
Urby doet het daar prima, Aissati speelde er maandag (met een vrije rol) en ook Suįrez deed het er prima.
Waarom geen rechtsbuiten?
Rommedahl en Kennedy hoeven wat mij betreft niet meer te spelen.
Goede speler die op meerdere posities moeiteloos uit de voeten kan, dus ook op de 10 positie. Hij scoort enorm makkelijk, maar heeft ook goed oog voor zijn medespelers. Hij weet altijd goed waar de ruimtes liggen en zeurt niet als hij op verschillende posities moet spelen. Bovendien ook nog een maatje van Sulejmani. Het is een speler die er direct zal staan, dat moet ik bijvoorbeeld van Aissati nog maar zien.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef BoNi het volgende:
Pranjic
Ze hebben al 3 miljoen mogen vangen voor Klaas Jan dus Pranjic mogen we daar dan ook voor een prikje wegkapen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef BoNi het volgende:
Pranjic
quote:'Als Ajax in UEFA Cup-verband een tour maakt langs de buitenlandse velden, staat elke stad op zijn kop' De Pers
Hij is te oud v. Basten houd van jonge talenten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede speler die op meerdere posities moeiteloos uit de voeten kan, dus ook op de 10 positie. Hij scoort enorm makkelijk, maar heeft ook goed oog voor zijn medespelers. Hij weet altijd goed waar de ruimtes liggen en zeurt niet als hij op verschillende posities moet spelen. Bovendien ook nog een maatje van Sulejmani. Het is een speler die er direct zal staan, dat moet ik bijvoorbeeld van Aissati nog maar zien.
Zou me niets verbazen als Ajax gaat proberen Pranjic te halen deze winter.
quote:Cvitanich is gelukkig in Amsterdam
Amsterdam, 03 dec 2008
Dario Cvitanich heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam. De 24-jarige Argentijn verruilde deze zomer zijn vaderland voor de hoofdstad en heeft naar eigen zeggen weinig aanpassingsproblemen.
,,Ik woon samen met een goede vriend die kok is", zegt de oud-speler van Banfield. ,,Wat me vooral opvalt is dat de mensen hier heel vriendelijk zijn. In Argentiniė is de bevolking ook aardig. Alleen is daar op dit moment de welvaart minder. De mensen werken vaak twaalf tot vijftien uur per dag voor een heel bescheiden loon."
Ook op het veld begon Cvitanich steeds beter zijn draai te vinden. In de thuiswedstrijd tegen NEC, ruim vijf weken geleden, werd hij door trainer Marco van Basten voor de tweede keer dit seizoen beloond met een basisplaats. Helaas moest de Zuid-Amerikaan al na dertien minuten naar de kant vanwege een hamstringblessure. ,,Ik heb in Argentiniė precies dezelfde blessure gehad", zegt Cvitanich. ,,In voetbal zijn zulke blessures normaal. Het moment was wel vervelend. Vooral omdat nu ook Klaas Jan Huntelaar geblesseerd is. Luis Suarez doet het echter goed in de punt van de aanval. Die positie is mijn favoriete plek, misschien dat ik daar tegen Volendam kan spelen of invallen", kijkt de inmiddels herstelde aanvaller vooruit naar het competitieduel van zondag.
Dario Cvitanich: ,,Tegen Volendam wil ik winnen én scoren."
In eerste instantie leek Cvitanich zes tot acht weken aan de kant te moeten blijven. Het herstel van de spits verliep echter sneller dan verwacht. ,,Ik heb goed gerevalideerd op de Toekomst", verklaart hij. ,,Ik heb daar veel krachttraining gedaan, wat goed is voor mijn lichaam."
Of de Ajacied fit genoeg is om tegen de Volendammers zijn rentree te maken, is afwachten. Er leven bij hem in elk geval revanchegevoelens voor de verloren bekerwedstrijd van vorige maand. ,,Dat was een rare wedstrijd die we in de verlenging verloren", zegt de speler die toen al in de lappenmand verbleef. ,,Ik denk dat we toen niet goed voetbalden. In de verlenging misten we misschien wat concentratie."
Ondanks dat de Argentijn staat te popelen om weer in actie te komen, is hij niet happig op het Volendamse kunstgrasveld. ,,Ik houd er niet van op kunstgras te spelen", klinkt hij duidelijk. ,,Het is slecht voor je hamstrings en voor je benen. Maar ook de bal maakt rare capriolen. Toch verwacht ik dat we gaan winnen. Ik wil winnen én scoren", toont Cvitanich nogmaals zijn gretigheid.
Als de topschutter straks ook op het veld zijn draai vindt, wacht hem mogelijk een telefoontje van de kersverse Argentijnse bondscoach Diego Maradona. Hoewel Cvitanich - die behalve een Argentijns ook een Kroatisch paspoort heeft - zich onlangs beschikbaar stelde voor het Kroatische elftal is hij tot nu toe nimmer opgeroepen. ,,Ik weet niet wat ik zou doen als Maradona zou bellen", zegt hij over de Argentijnse legende. ,,Er speelt nu niets, dus het is geen issue. Alles is mogelijk. Ik weet wel dat hij de juiste man is voor deze klus. Ik denk zelfs dat Argentiniė Maradona nodig heeft. Hij is de beste motivator voor de jongens."
Alle respect voor Urby maar hij is geen verdediger en dat zal hij ook nooit worden ook. Hij heeft zich naar die rol geschikt de laatste seizoenen maar hij hoort op t middenveld thuis of zoals de laatste tijd links in de aanval. All1 zijn er voor die laatste positie ook nog andere die er leuk kunnen spelen. Maar hij is toch opgeleid als linker middenvelder dus laat m daar dan ook spelen. Er is geld zat om een leuke verdediger te halen. evt zelfs 2 dan kan Oleguer nog snel boeken op vliegtickets.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom iemand halen voor links?
Urby doet het daar prima, Aissati speelde er maandag (met een vrije rol) en ook Suįrez deed het er prima.
Waarom geen rechtsbuiten?
Rommedahl en Kennedy hoeven wat mij betreft niet meer te spelen.
Over het algemeen wel, maar dit klinkt toch meer als de Kazen Doder ofzo.. al klinkt dat natuurlijk ook niet slechtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Doezelhaar het volgende:
El Cazador
Alles klinkt in het Spaans beter..
En nog 8 andere eerste-elftal spelersquote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef versteegrob het volgende:
Op Ajax TV zijn de beelden te zien van jong ajax - jong graafschap
Hierin is aissati te zien.
Ze hebben gewoon niets om te schrijven.quote:
Was gister in DWDD en heeft hier ook al gestaanquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef sagagiuh het volgende:
De reactie van de vader van Klaas Jan Huntelaar op AT5. Alleen weet de AT5 verslaggever dat niet:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Klaas heeft die droge humor van hem niet van een vreemde.
Het is de zoon van Aguero nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Pritt het volgende:
De jonge Huntelaar ook meteen een contract geven.
volgens mij wisten ze het allang, die pa heeft vorige week nog een nieuwe xc90 van klaas gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef sagagiuh het volgende:
De reactie van de vader van Klaas Jan Huntelaar op AT5. Alleen weet de AT5 verslaggever dat niet:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Klaas heeft die droge humor van hem niet van een vreemde.
Oh ok, ik dacht dat ik alles wel gelezen had, maar ze gaan ook zo snel die topics deze dagen...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:50 schreef Reeve het volgende:
[..]
Was gister in DWDD en heeft hier ook al gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |