abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30708033

Klaas Jan Huntelaar groeide op met De Graafschap, maar verkaste in 2000 naar de jeugdopleiding van PSV. Ruim twee jaar later keerde hij voor een half seizoen terug om zijn oude club in de degradatiestrijd bij te staan. Het mocht niet baten: in negen duels wist de jonge spits niet te scoren. Het jaar erop werd hij weer verhuurd, nu aan AGOVV Apeldoorn. Daar maakte hij wél naam door met 26 doelpunten topscorer van de eerste divisie te worden. PSV bood hem een contractverlenging aan, maar maakte wel duidelijk hem nog een jaar te willen verhuren, nu in de eredivisie. Dat stond Huntelaar niet aan - jong als hij was verweet hij de Eindhovense club een gebrek aan visie. Vervolgens keek hij om zich heen, flirtte eerst met RBC Roosendaal maar zag in Friesland zijn kans schoon toen Gerald Sibon uitgerekend naar PSV vertrok.
pi_30708071
Goeie aktie vanmiddag!
pi_30708168
Vandaag volwassen geworden. Bosschaart had geel moeten krijgen maar Huntelaar kreeg uiteindelijk rood door een reflex waar hij volgens mij weinig aan kon doen. Hij reageerde er laconiek op en terecht.
pi_30708234
Wat een eikel vandaag
pi_30708260
Het was niet slim, maar er was weinig aan de hand. Een wedstrijd schorsing lijkt me voldoende.

Klaas Jan verdient zeker een eigen topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 20-09-2005 12:12:54 ]
That's all folks!
pi_30708388
Netjes die actie van vandaag. Tenminste een echte Ajacied .
pi_30708462
K-J Huntelaar in ORANJE!
pi_30708629
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef CheizXL het volgende:
K-J Huntelaar in ORANJE!
Nou liever nog maar even niet. In Jong Oranje doet hij het goed genoeg en dat mag nog wel even blijven.

Ik hoop dat hij dit seizoen weer wat meer tot bloei komt. Hij functioneert nu een stuk minder dan vorig seizoen omdat hij als ultra diepe spits erg afhankelijk is van het middenveld. En Heerenveen heeft momenteel even geen middenveld
pi_30708702
Nee Huntelaar speelt achter Samaras, die de diepste spits is.
pi_30708855
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef MaxPower het volgende:
Nee Huntelaar speelt achter Samaras, die de diepste spits is.
Oh wijsneus, ga me een beetje verbeteren.
Samaras speelde de afgelopen 2 wedstrijden niet in de basis.
Bovendien speelt Huntelaar veel meer als diepe spits. Samaras trekt het spel nog wel naar zich toe en gaat achter de bal aan.
  zondag 18 september 2005 @ 21:31:08 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30708945
Hij kan zeker voetballen maar z'n actie van vanmiddag was een "beetje dom". Hij dupeert z'n ploeg en het was een behoorlijk onnodige actie op een moment dat Heerenveen nog in de wedstrijd zat...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 18 september 2005 @ 21:34:01 #12
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30709065
Is dat iets typisch Fries? Meteen naar andermans kruis grijpen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30709282
Sorry SCH maar als Huntelaar dichtbij de goal speelt is ie veel gevaarlijker. Nu speelt ie als een soort aanvallende middenvelder en dat ligt hem gewoon een stuk minder. En de afgelopen 2 wedstrijden was hij vanwege de blessure van Samaras inderdaad weer diepste spits, maar als je dan een falende Bruggink naast je hebt, kan je alsnog niks.
pi_30709412
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Is dat iets typisch Fries? Meteen naar andermans kruis grijpen?
Wij gaan altijd voor de bal
pi_30710312
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Vandaag volwassen geworden. Bosschaart had geel moeten krijgen maar Huntelaar kreeg uiteindelijk rood door een reflex waar hij volgens mij weinig aan kon doen. Hij reageerde er laconiek op en terecht.
Je spoort echt niet. Iedereen ziet dat hij Bosschaart een trap tussen z'n benen geeft, en dat is rood.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30710388
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh wijsneus, ga me een beetje verbeteren.
Samaras speelde de afgelopen 2 wedstrijden niet in de basis.
Bovendien speelt Huntelaar veel meer als diepe spits. Samaras trekt het spel nog wel naar zich toe en gaat achter de bal aan.
Samaras is geblesseerd.
pi_30710622
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je spoort echt niet. Iedereen ziet dat hij Bosschaart een trap tussen z'n benen geeft, en dat is rood.
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.
pi_30710643
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Samaras is geblesseerd.
Oh......goh...
  zondag 18 september 2005 @ 22:56:15 #19
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30711783
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.
De beweging naar boven ging in 2x. Een reflex is een enkele beweging. En dan nog, je lichaam reageert niet op die manier op een prikkel op je tenen. Het hele reflex-verhaal is dus verzonnen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_30714454

Dat was niet zo slim van Klaas
pi_30714649
Als we geen Nistelrooij, Makaay en Kuyt hadden gehad speelde K-J nu al in Oranje .
pi_30716829
quote:

[..]

Natuurlijk vind jij dat beter omdat je voor Heerenveen bent.
quote:
re·flex (de ~ (m.), ~en)
1 onwillekeurige reactie op een zenuwprikkel => reflexbeweging
2 weerschijn
Dat was het niet, het was een trap. En op natrappen staat rood, ook al raak je de tegenstander niet in z'n kruis, of zelfs helemaal niet.
quote:

[..]

Oh......goh...
Stellen dat hij 'niet in de basis staat' om te beargumenteren dat degene waarop je reageerde de opstelling niet juist had, is daarom onzin. Moet ik alles voorkauwen?
pi_30719526
quote:
Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk vind jij dat beter omdat je voor Heerenveen bent.
Ik kan heus wel beoordelen of een rode kaart terecht is.
quote:
Dat was het niet, het was een trap. En op natrappen staat rood, ook al raak je de tegenstander niet in z'n kruis, of zelfs helemaal niet.
Daarover blijven we dan van mening verschillen. Ik versta echt wat anders onder een trap.
quote:
Stellen dat hij 'niet in de basis staat' om te beargumenteren dat degene waarop je reageerde de opstelling niet juist had, is daarom onzin. Moet ik alles voorkauwen?
Je hebt het niet helemaal goed gelezen, ik zei helemaal niet dat degene waarop ik reageerde de opstelling onjuist had.
pi_30720982
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kan heus wel beoordelen of een rode kaart terecht is.
[..]

Daarover blijven we dan van mening verschillen. Ik versta echt wat anders onder een trap.
[..]

Je hebt het niet helemaal goed gelezen, ik zei helemaal niet dat degene waarop ik reageerde de opstelling onjuist had.
ben je nou echt zo naief? Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij met zijn onderbeen een kleine beweging maakt die verre van natuurlijk was. Of het hard of zacht was, maakt niet uit. Het blijft natrappen.
pi_30721062
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef Kaap het volgende:

[..]

ben je nou echt zo naief? Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij met zijn onderbeen een kleine beweging maakt die verre van natuurlijk was. Of het hard of zacht was, maakt niet uit. Het blijft natrappen.
Dan is het toch wel vreemd dat Bosschaart geen kaart kreeg, ben je dat met me eens? Of mag je bewust op iemand zijn voet gaan staan?

Maar je ziet toch echt andere dingen - natrappen is iets heel anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')