Nou liever nog maar even niet. In Jong Oranje doet hij het goed genoeg en dat mag nog wel even blijven.quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef CheizXL het volgende:
K-J Huntelaar in ORANJE!
Oh wijsneus, ga me een beetje verbeteren.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef MaxPower het volgende:
Nee Huntelaar speelt achter Samaras, die de diepste spits is.
Wij gaan altijd voor de balquote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Is dat iets typisch Fries? Meteen naar andermans kruis grijpen?
Je spoort echt niet. Iedereen ziet dat hij Bosschaart een trap tussen z'n benen geeft, en dat is rood.quote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Vandaag volwassen geworden. Bosschaart had geel moeten krijgen maar Huntelaar kreeg uiteindelijk rood door een reflex waar hij volgens mij weinig aan kon doen. Hij reageerde er laconiek op en terecht.
Samaras is geblesseerd.quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh wijsneus, ga me een beetje verbeteren.![]()
Samaras speelde de afgelopen 2 wedstrijden niet in de basis.
Bovendien speelt Huntelaar veel meer als diepe spits. Samaras trekt het spel nog wel naar zich toe en gaat achter de bal aan.
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je spoort echt niet. Iedereen ziet dat hij Bosschaart een trap tussen z'n benen geeft, en dat is rood.
De beweging naar boven ging in 2x. Een reflex is een enkele beweging. En dan nog, je lichaam reageert niet op die manier op een prikkel op je tenen. Het hele reflex-verhaal is dus verzonnenquote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.
Natuurlijk vind jij dat beter omdat je voor Heerenveen bent.quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.
Dat was het niet, het was een trap. En op natrappen staat rood, ook al raak je de tegenstander niet in z'n kruis, of zelfs helemaal niet.quote:re·flex (de ~ (m.), ~en)
1 onwillekeurige reactie op een zenuwprikkel => reflexbeweging
2 weerschijn
Stellen dat hij 'niet in de basis staat' om te beargumenteren dat degene waarop je reageerde de opstelling niet juist had, is daarom onzin. Moet ik alles voorkauwen?quote:
Ik kan heus wel beoordelen of een rode kaart terecht is.quote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk vind jij dat beter omdat je voor Heerenveen bent.
Daarover blijven we dan van mening verschillen. Ik versta echt wat anders onder een trap.quote:Dat was het niet, het was een trap. En op natrappen staat rood, ook al raak je de tegenstander niet in z'n kruis, of zelfs helemaal niet.
Je hebt het niet helemaal goed gelezen, ik zei helemaal niet dat degene waarop ik reageerde de opstelling onjuist had.quote:Stellen dat hij 'niet in de basis staat' om te beargumenteren dat degene waarop je reageerde de opstelling niet juist had, is daarom onzin. Moet ik alles voorkauwen?
ben je nou echt zo naief? Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij met zijn onderbeen een kleine beweging maakt die verre van natuurlijk was. Of het hard of zacht was, maakt niet uit. Het blijft natrappen.quote:Op maandag 19 september 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan heus wel beoordelen of een rode kaart terecht is.
[..]
Daarover blijven we dan van mening verschillen. Ik versta echt wat anders onder een trap.
[..]
Je hebt het niet helemaal goed gelezen, ik zei helemaal niet dat degene waarop ik reageerde de opstelling onjuist had.
Dan is het toch wel vreemd dat Bosschaart geen kaart kreeg, ben je dat met me eens? Of mag je bewust op iemand zijn voet gaan staan?quote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef Kaap het volgende:
[..]
ben je nou echt zo naief? Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij met zijn onderbeen een kleine beweging maakt die verre van natuurlijk was. Of het hard of zacht was, maakt niet uit. Het blijft natrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |