Is dat ook spaans ?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk !
If he can make it there ( lees ajax), he can make it anyware ( lees Spain)
Edit: spaanse spelling Huntelarosio aangepast![]()
Ik hoor het alweer, een echte fan dit!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef Borga het volgende:
God wat zal ik hem missen, een fantastische Ajax voetballer, nooit meer genieten van zijn mooie passeerbewegingen gecombineerd met zijn explosieve snelheid en zijn soepele tred. Wanneer de rest van Ajax naar voren sprintte stond Klaas daar al een tijdje op hun te wachten. Nooit meer dat irritante handje van Klaas, zeurend om de bal en tegelijkertijd met zijn andere hand uitermate behendig constant lopen duwen en trekken. Ik ben blij dat hij is verdwenen, misschien gaan we nu dan eindelijk weer eens op zijn 'Ajax' voetballen. Begrijp mij niet verkeerd, Klaas kan één ding, maar dan ook echt maar één ding heel erg goed en dat is de trekker over halen. Dat is uiteraard wel heel erg belangrijk maar ik hou daar gewoon niet zo van, ik zie liever een echte Ajax spits/speler die ook zelf iets te weeg kan brengen, iemand kan passeren met een mooie snelle actie. Klaas het ga je goed, maar ik hoef je gelukkig en hopelijk nooit meer in mijn Ajax te zien.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef Borga het volgende:
God wat zal ik hem missen, een fantastische Ajax voetballer, nooit meer genieten van zijn mooie passeerbewegingen gecombineerd met zijn explosieve snelheid en zijn soepele tred. Wanneer de rest van Ajax naar voren sprintte stond Klaas daar al een tijdje op hun te wachten. Nooit meer dat irritante handje van Klaas, zeurend om de bal en tegelijkertijd met zijn andere hand uitermate behendig constant lopen duwen en trekken. Ik ben blij dat hij is verdwenen, misschien gaan we nu dan eindelijk weer eens op zijn 'Ajax' voetballen. Begrijp mij niet verkeerd, Klaas kan één ding, maar dan ook echt maar één ding heel erg goed en dat is de trekker over halen. Dat is uiteraard wel heel erg belangrijk maar ik hou daar gewoon niet zo van, ik zie liever een echte Ajax spits/speler die ook zelf iets te weeg kan brengen, iemand kan passeren met een mooie snelle actie. Klaas het ga je goed, maar ik hoef je gelukkig en hopelijk nooit meer in mijn Ajax te zien.
Dat kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:25 schreef Weaut het volgende:
[..]![]()
Zo zag ik vorig jaar ergens ook een real-madrid 'fan', die niet kon wachten tot RVN opgerot was daar.
quote:Op maandag 20 september 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Is al 2 jaar terug, Kluupkluup.
En Huntelaar is een leuke subtopper spits. Nieuwe Hoogendorp, zeg maar.
Daar baal ik ook wel heel erg van. Belachelijk dat Ajax daar mee akkoord is gegaanquote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, ook dat ie geen wedstrijd meer speelt.
Hadden ze niet akkoord moeten gaan. Had Huntelaar nog gewoon bij ons gespeeltquote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Putdeksels het volgende:
Alsof Real Madrid akkoord gaat met een transfersom van 27 miljoen en hem vervolgens nog een paar wedstrijden de tijd geeft om zijn benen te breken in de mickey-mouse competitie.
mickey-mouse competitie.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Putdeksels het volgende:
Alsof Real Madrid akkoord gaat met een transfersom van 27 miljoen en hem vervolgens nog een paar wedstrijden de tijd geeft om zijn benen te breken in de mickey-mouse competitie.
quote:Calderon vindt Huntelaar 40 miljoen waard
MADRID - Ramon Calderon is van mening dat de 27 miljoen euro om Klaas-Jan Huntelaar zijn 'witte huis' binnen te loodsen een koopje is geweest. „In werkelijkheid is hij 40 miljoen waard”, zei de voorzitter van Real woensdag in een radiouitzending van Onda Madrid.
„Dat vroeg Ajax afgelopen zomer ook voor hem tegenover verscheidene clubs. Prijs is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Je moet in ogenschouw nemen dat onze technische staf Huntelaar beschouwt als een erg goede voetballer en dat Ajax zijn spits halverwege het seizoen kwijtraakt. Bovendien dwongen de blessures, zeker die van Ruud van Nistelrooij, ons tot het besluit hem te halen.”
Calderon kon nog weinig zeggen over de tweede aanwinst die hij Real Madrid deze winter beloofde. „Ook dat moet een hele goede zijn. Namen ken ik niet, maar ik ga er wel van uit dat we hem voor 4 januari, wanneer de competitie weer begint, binnen hebben. Met het oog op de toekomst is een jonge speler de bedoeling, maar wel een die dit seizoen inzetbaar is in de Champions League.”
telegraaf
Hehe, dat gevoel heb ik ook een beetje.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ergens veel te veel voor heb betaald
Dat weet je pas achteraf.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ergens veel te veel voor heb betaald
Uiteraard. Maar 27 miljoen voor een anderhalf contract jaar is wmb voor bijna iedere speler te veel.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 27 miljoen voor een anderhalf contract jaar is wmb voor bijna iedere speler te veel.
Ja maar jij bent Huntelaar ook alleen maar gaan haten sinds hij weg is bij Heerenveen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's heel gek misschien, maar ik weet het nu al
Haten is niet het goede woord. Ik heb niks met hem. En dat had ik bij Heerenveen ook al niet hoor. Maar dat ie in de winterstop wegging heeft hem niet aangenamer gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Huntelaar ook alleen maar gaan haten sinds hij weg is bij Heerenveen.
Wat dat betreft geloof ik een cultheld eerder
Ik vind haten wel het goede woord als je het graag wil zien dat hij zijn enkels breekt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Haten is niet het goede woord. Ik heb niks met hem. En dat had ik bij Heerenveen ook al niet hoor. Maar dat ie in de winterstop wegging heeft hem niet aangenamer gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |