abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 12:00:55 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64527737
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64532627
Het Ajax-shirt stond hem toch mooier
  donderdag 1 januari 2009 @ 04:50:14 #278
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64549842
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

't is een Ajaxfamilie.
Hij had wel bijna voor Feyenoord gespeeld in de zomer van 2005. Hij wou dolgraag naar Feyenoord, maar Feyenoord moest de verkoop van Kuyt afwachten. Daar wou Huntelaar niet op wachten. En 3 maanden later was hij van Ajax.

Dus dat Ajaxfamilie moet je een beetje in perspectief zien.
pi_64552300
Alsof je nee gaat zeggen tegen het Feyenoord van toen als je op dat moment bij Heerenveen speelt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64552387
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 04:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hij had wel bijna voor Feyenoord gespeeld in de zomer van 2005. Hij wou dolgraag naar Feyenoord, maar Feyenoord moest de verkoop van Kuyt afwachten. Daar wou Huntelaar niet op wachten. En 3 maanden later was hij van Ajax.

Elke speler komt toch opeens uit een familie waar iedereen voor de club is die interesse voor hem heeft, Kuyt zou altijd al fan van Feyenoord zijn geweest etc
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64552865
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het Ajax-shirt stond hem toch mooier
pi_64553362
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Inderdaad. Beetje loze opmerking van Heineken want iedereen staat zo'n shirt mooier.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64553452
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Inderdaad. Beetje loze opmerking van Heineken want iedereen staat zo'n shirt mooier.
pi_64553788
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet voor niets door de Nederlandse voetballers tot het mooiste shirt uitgeroepen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64553911
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Niet voor niets door de Nederlandse voetballers tot het mooiste shirt uitgeroepen.
Zal wel je clubliefde mag al helemaal ver gaan, vind ik prachtig maar je kunt toch onmogelijk objectief volhouden dat er met het ajaxshirt iets bijzonder is, is toch totaal geen bijzondere shirtje, aparte vormgeving, of kleuren, nee sorry, je moet niet overal een punt van willen maken
pi_64554735
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nu al DE post van 2009
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_64554794
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Zal wel je clubliefde mag al helemaal ver gaan, vind ik prachtig maar je kunt toch onmogelijk objectief volhouden dat er met het ajaxshirt iets bijzonder is, is toch totaal geen bijzondere shirtje, aparte vormgeving, of kleuren, nee sorry, je moet niet overal een punt van willen maken
Daarom juist.

De eenvoud maakt het Ajax-shirt tot het ongekende symbool dat het al jaren is. Wie Ajax zegt, zegt wit-rood-wit zonder moeilijk gedoe en weet ik het wat. Snap dat dan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64554809
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Daarom juist.

De eenvoud maakt het Ajax-shirt tot het ongekende symbool dat het al jaren is. Wie Ajax zegt, zegt wit-rood-wit zonder moeilijk gedoe en weet ik het wat. Snap dat dan.
Wie rood wit zegt, zegt toch eerder Feyenoord als het om een shirt gaat.
pi_64554863
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom zegt ie ook wit rood wit .
pi_64554885
Nu hier maar weer verder over Klaasje ok ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_64554969
quote:

[..]

Er staat wit-rood-wit
pi_64555122
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan geloof je het toch niet

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 01-01-2009 15:16:56 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64555127
quote:

[..]

Je staat nog niet bepaald afgesteld op 2009.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64555186
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Nu hier maar weer verder over Klaasje ok ?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64556271
quote:
'Spelers Real willen Diarra, fans kiezen Huntelaar'

31/12/2008 13:05

Lassana Diarra of Klaas-Jan Huntelaar? Het is een vraag die coach Juande Ramos zal moeten beantwoorden als Real Madrid er niet in slaagt clementie te krijgen van de UEFA. Slechts één van de twee aanwinsten mag meespelen in de Champions League. De aanhangers en hun ploeggenoten hebben al een keuze gemaakt.

Huntelaar zal moeten toekijken als Real het avontuur in de Champions League vervolgt met de achtste finale tegen Liverpool. Althans, dat is volgens Marca de mening van de spelers van de Madrileense club. Los Merengues prefereren Diarra omdat ze meer defensieve zekerheid willen en het aantal kansen van tegenstanders flink willen verminderen.

Aanvallend moet Real ook succes kunnen hebben met de nog aanwezige offensieve krachten zoals Raúl, Gonzalo Higuaín, Arjen Robben, Javier Saviola en Royston Drenthe. Defensief kan het middenveld versterking gebruiken, aangezien Fernando Gago de enige fitte controlerende middenvelder is. 'In de thuiswedstrijd tegen Liverpool moeten we de nul houden', motiveerden de spelers hun keuze volgens Marca.

Als het aan de supporters ligt, dan schrijft Real Huntelaar in voor de Champions League. Volgens een poll op de website van AS stemde een overweldigende meerderheid van de fans voor de Nederlandse spits, die liefst 82 procent van de 11.573 stemmen kreeg toebedeeld.
vi.nl

Ligt al goed bij de supporters iig, al krijgen spitsen natuurlijk al snel de voorkeur van het publiek.
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:20:30 #296
15600 BB-King
Long live the King!
pi_64556598
Grote kans dat Huntelaar al de volgende wedstrijd tegen Villareal in de basis staat.

Higuain is geblesseerd.

Zou mooi zijn dat hij in z'n debuutwedstrijd een doelpuntje kan meepikken.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_64557388
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 04:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Chris Woerts gelezen in de VI deze week? Vond het wel een opvallende uitspraak trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64558355
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Chris Woerts gelezen in de VI deze week? Vond het wel een opvallende uitspraak trouwens.
Heb het net ook gelezen, vond het ook wel opvallend. Dat is verder nooit naar buiten gekomen. Nu zet ik Huntelaars clubliefde voor Ajax toch wel in een ander perspectief, hij wilde oorspronkelijk naar Feyenoord. Enige waar dat op is afgeketst is dat Feyenoord geen geld direct op tafel wilde leggen, en Ajax wel.
pi_64558460
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Heb het net ook gelezen, vond het ook wel opvallend. Dat is verder nooit naar buiten gekomen. Nu zet ik Huntelaars clubliefde voor Ajax toch wel in een ander perspectief, hij wilde oorspronkelijk naar Feyenoord. Enige waar dat op is afgeketst is dat Feyenoord geen geld direct op tafel wilde leggen, en Ajax wel.
Alsof dit iets nieuws is.
Het gaat toch alleen maar om het geld.
Maakt die jongens toch niet uit in welk shirt of stadion ze spelen maar waar ze het meest verdienen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:36:56 #300
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_64558479
Alsof er bij de huidige generatie voetballers nog zoiets als clubliefde bestaat. Werd altijd een beetje moe van dat gezeur dat Huntelaar al van jongs af aan voor Ajax zou zijn, beetje geslijm richting het publiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')