quote:Op zondag 16 maart 2008 18:22 schreef Dos37 het volgende:
Staat ie nou nog steeds op scherp?
Maar wel eerder dan jouw topicquote:Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fout nummer, stomme OP, stomme titel.
Ik hoop met je mee (en dat ie niet zo stom is om te verlengen).quote:Op zondag 16 maart 2008 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als Huntelaar vertrekt heeft Ajax niet zomaar een opvolger, dus ik hoop dat ie nog een seizoen blijft
En jij denkt dat Farfan wel dé aanvalsleider van een van deze clubs gaat worden? Of worden clubs als portsmouth ook al tot Europese topclubs gerekend?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Nistelrooij sinds z'n Man U tijd wel. Maar Ruud oogt tegenover een verdediger nooit als een verdwaalde peuter in de ballenbak en dat was bij Huntelaar tegen Penders wel het geval. Maar misschien verbaast ie me nog positief. Huntelaar lijkt mij een prima spits voor een grotere competitie, maar hij zal geen wereldspits worden, wat overigens niet betekent dat hij niet zou kunnen slagen bij Juventus of Manchester United. Dat kan ie namelijk wel, maar m.i. niet als aanvalsleider. Hij zal nooit zo belangrijk voor een topclub worden als bijv. Ibrahimovic, Van Nistelrooij of Drogba.
Als je in de halve finale van de FA Cup staat ben je wel een topclub hoor!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En jij denkt dat Farfan wel dé aanvalsleider van een van deze clubs gaat worden? Of worden clubs als portsmouth ook al tot Europese topclubs gerekend?
wromquote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan je een toepasselijke TT plaatsen Ray?
Het nummer was fout. Het is #19, geen #20.quote:
Die gaat hij aan het einde van het seizoen ook hopelijk innen.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klaas Jan verdient gewoon een titel.
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die gaat hij aan het einde van het seizoen ook hopelijk innen.
Verzin er maar en geef het maar aan hoor. Het maakt me niet uitquote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klaas Jan verdient gewoon een titel.
Als godenzoon Farfan in de zomer verkast naar een topclubquote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
wanneer ontdekt DAM dit topic weer?![]()
Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |