abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57413553
+1.
pi_57413604
Alleen nog scoren tegen PSV en Heerenveen en dan in één seizoen tegen alle clubs gescoord. Is dat eigenlijk wel eens voorgekomen? Nu op 15 clubs dus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:34:30 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57413609
weer een mooie goal, en die op de lat was ook mooi

alleen triestig dat die weer zo elleboog nodig heeft
pi_57413744
quote:
16/03/2008 Ajax Willem II 1 0 2-1
02/03/2008 Ajax Excelsior 2 0 4-0
24/02/2008 NAC Breda Ajax 1 0 2-3
15/02/2008 Ajax Sparta Rotterdam 1 0 6-2
10/02/2008 Roda JC Ajax 1 0 2-1
06/02/2008 Kroatië Nederland 1 0 0-3
03/02/2008 Ajax Feyenoord 2 0 3-0
30/01/2008 Ajax PSV 0 0 0-2
27/01/2008 Vitesse Ajax 0 0 2-2
23/01/2008 Ajax FC Utrecht 1 0 2-0
20/01/2008 NEC Ajax 1 0 1-1
16/01/2008 NAC Breda Ajax 0 0 4-2
13/01/2008 Ajax AZ 2 0 6-1
13 goals in 13 wedstrijden. Dat is Huntelaar in 2008.
Erg knap
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 16 maart 2008 @ 16:09:12 #260
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_57414315
Weer eentje erbij Toppertje hoor
pi_57414837
Wat een fenomeen

Waar moeten we nou zonder hem staan volgend seizoen
pi_57414877
Geen gele kaart te pakken en goal
AFC AJAX
  zondag 16 maart 2008 @ 16:34:03 #263
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_57414977
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fenomeen

Waar moeten we nou zonder hem staan volgend seizoen
Bassie gaat wel met Huntelaar praten ( Als je nog 1 seizoen blijft, zorg ik dat je daarna in de basis staat bij Milan)

pi_57415247
Fucking held!
pi_57415434
Ook nog twee assists op Suárez trouwens.
pi_57415501
De spits in de Eredivisie op dit moment!
  zondag 16 maart 2008 @ 17:04:30 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57415632
Is ie ooit wel eens geblesseerd geweest?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57415637
Marcus Berg topic #1 : De reuzendoder
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef The_Verve het volgende:
De beste spits in de Eredivisie...
Grappig
pi_57415644
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef BonJovi het volgende:
Geen gele kaart te pakken en goal
Dikke debiel bij Baelum, maargoed dat ie daar geen geel voor kreeg

Verder goal gemaakt en niet echt opvallend.
pi_57415669
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Is ie ooit wel eens geblesseerd geweest?
Dat is nou het meest opmerkelijk aan hem . Volgens mij (?) heeft hij geen één wedstrijd in het Ajax shirt aan zich voorbij moeten laten gaan.
pi_57415765
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef sjimz het volgende:
De spits in de Eredivisie op dit moment!
Dat is Farfán.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57415830
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is Farfán.

Alleen omdat hij de laatste weken weer wat van z'n oude vorm laat zien?
pi_57415910
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat is nou het meest opmerkelijk aan hem . Volgens mij (?) heeft hij geen één wedstrijd in het Ajax shirt aan zich voorbij moeten laten gaan.
Miste ie niet een wedstrijd tegen Utrecht door een enkelblessure? Was weliswaar vorig jaar, maar die heeft ie dan toch echt gemist
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57415920
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alleen omdat hij de laatste weken weer wat van z'n oude vorm laat zien?
Nee. Het heeft er meer mee te maken dat je die spitsen individueel kunt beoordelen of niet. Ik kan dat wel en jij kunt dat duidelijk niet.

De massa kijkt enkel naar het aantal doelpunten en concludeert op basis van dat gegeven dat de topscorer een topspits is. Zlatan maakte er maximaal 16 in de Eredivisie en Kezman maakte er meer dan 30. Toch mag Kezman de schoenen van Zlatan nog niet poetsen.

Huntelaar is een betere kopper dan Farfán en als hij de ruimte krijgt (heel belangrijk voor hem, want tegen topverdedigers kan hij niets forceren), dan zal hij er ook wel meer inschieten.
Voor de rest is Farfán in elk onderdeel superieur aan Huntelaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57415952
Gelukkig geen Geel gepakt en een doelpunt+2 assists! wel Nkufo voorblijven he!
pi_57415979
Vandaag was ie ook weer ijzersterk aanwezig.
pi_57416036
Ach, waarom zou je Huntelaar en Farfán elke keer vergelijken? Er hóeft geen beste te zijn. Farfán vind ik niet constant genoeg (vooral dit seizoen niet), maar is de laatste tijd wel weer op de goede weg terug.

Huntelaar is ontzettend belangrijk voor Ajax, zijn aantal goals en assists geven dat aan, maar ook in de wedstrijd is hij een uitstekend aanspeelpunt en gaat-ie altijd tot het uiterste.

Verder vind ik Farfán meer een aanvaller en Huntelaar een pure spits. En die posities kún je geen eens vergelijken. En als je dat dan doet wordt het toch een standaard PSV vs Ajax oordeel.
pi_57416062
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee. Het heeft er meer mee te maken dat je die spitsen individueel kunt beoordelen of niet. Ik kan dat wel en jij kunt dat duidelijk niet.

De massa kijkt enkel naar het aantal doelpunten en concludeert op basis van dat gegeven dat de topscorer een topspits is. Zlatan maakte er maximaal 16 in de Eredivisie en Kezman maakte er meer dan 30. Toch mag Kezman de schoenen van Zlatan nog niet poetsen.

Huntelaar is een betere kopper dan Farfán en als hij de ruimte krijgt (heel belangrijk voor hem, want tegen topverdedigers kan hij niets forceren), dan zal hij er ook wel meer inschieten.
Voor de rest is Farfán in elk onderdeel superieur aan Huntelaar.
En hoe verklaar je zijn enorme dip dit seizoen?

Iedereen ziet gewoon in dat hij dit seizoen zwaar ondermaats presteert alleen heb jij blijkbaar weer een andere Farfan voor je. De media keek met vol verbazing naar zijn optreden uit bij de Spurs. En terecht want dit seizoen is hij geen enkele keer daar maar ook even in de buurt gekomen.

Maar goed ik denk er volledig anders over. Evenals dat dit het seizoen van Elia moest gaan worden

En nu weer over naar KJH
pi_57416118
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En hoe verklaar je zijn enorme dip dit seizoen?

Iedereen ziet gewoon in dat hij dit seizoen zwaar ondermaats presteert alleen heb jij blijkbaar weer een andere Farfan voor je. De media keek met vol verbazing naar zijn optreden uit bij de Spurs. En terecht want dit seizoen is hij geen enkele keer daar maar ook even in de buurt gekomen.

Maar goed ik denk er volledig anders over. Evenals dat dit het seizoen van Elia moest gaan worden

En nu weer over naar KJH
Vind je Huntelaar ook beter dan Adriano? Dat zou het verder wel verklaren . Elia doet het overigens gewoon goed bij Twente.

KJH is de beste spits van Nederland na Farfán .
pi_57416137
Farfan speelt dit seizoen inderdaad in een totaal andere rol dan Huntelaar, dus waarom vergelijken?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 16 maart 2008 @ 17:31:10 #281
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57416148
Mja, ook internationaal scoort Huntelaar z'n doelpunten wel hoor.
pi_57416159
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
Farfan speelt dit seizoen inderdaad in een totaal andere rol dan Huntelaar, dus waarom vergelijken?
Ik weet wat ie kan. Als Farfán i.p.v. Huntelaar bij Ajax had gespeeld, dan was Ajax kampioen geworden.
pi_57416195
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik weet wat ie kan. Als Farfán i.p.v. Huntelaar bij Ajax had gespeeld, dan was Ajax kampioen geworden.
Je hebt weer een klein beetje van die DAM-trekjes die je ook altijd in het begin had.
pi_57416238
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:31 schreef Messenga het volgende:
Mja, ook internationaal scoort Huntelaar z'n doelpunten wel hoor.
Klopt, maar hij ontbeert pure klasse om een wereldspits te worden. Hij zit er denk ik net onder.

Farfán kan wel degelijk een wereldspits (of aanvaller, hoe je het ook wilt benoemen) worden. Omdat ie ondanks z'n geringe lengte van 1.75, 85 kg aan explosiviteit met zich meedraagt. Een klein slippertje van z'n directe tegenstander is genoeg voor Farfán om toe te slaan. En tegen wie hij ook speelt (of dat nou Keller of King is): hij is 90 minuten lang gevaarlijk en kan overal doorheen breken.
pi_57416239
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vind je Huntelaar ook beter dan Adriano?
In ieder geval beter dan wat de Adriano de laatste 2 jaar heeft laten zien
pi_57416253
quote:

[..]

pi_57416267
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan wat de Adriano de laatste 2 jaar heeft laten zien
Vorm en klasse zijn niet hetzelfde .
pi_57416278
PSV en Ajax spelen regelmatig gelijktijdig en ik neem aan dat een PSV-er niet een hele wedstrijd van Ajax gaat terugkijken, net zoals een Ajacied niet een hele wedstrijd van PSV gaat terugkijken. Dus er kan überhaupt geen eens een goede vergelijking gemaakt worden tussen Huntelaar en Farfán, qua spel gezien.
pi_57416288
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je hebt weer een klein beetje van die DAM-trekjes die je ook altijd in het begin had.
Hoezo? Dat is gewoon een hele reële aanname. Juist omdat ze Farfán bij Ajax niet zouden hebben verkracht, maar gewoon aanvalsleider hadden gemaakt en dan had ie 20 belangrijke doelpunten gemaakt.
pi_57416343
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
PSV en Ajax spelen regelmatig gelijktijdig en ik neem aan dat een PSV-er niet een hele wedstrijd van Ajax gaat terugkijken, net zoals een Ajacied niet een hele wedstrijd van PSV gaat terugkijken. Dus er kan überhaupt geen eens een goede vergelijking gemaakt worden tussen Huntelaar en Farfán, qua spel gezien.
De Europese beelden van beide spelers vind ik betrouwbaarder dan potjes tegen VVV en De Graafschap.
pi_57416353
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vorm en klasse zijn niet hetzelfde .
Beide aspecten zijn er bij hem voorlopig uit.

Maar ik stel voor om het maar weer over deze fenomeen te hebben. Ik verwacht toch net als Heitinga snel duidelijk over z'n toekomst. Roma, Man U, Juve....waar zien jullie hem graag?
pi_57416366
Cultheld, vind je vNistelrooij dan een wereldspits? Dat is toch een vergelijkbaar type.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57416379
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

De Europese beelden van beide spelers vind ik betrouwbaarder dan potjes tegen VVV en De Graafschap.
Je wordt kampioen tegen de kleintjes!
pi_57416403
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Beide aspecten zijn er bij hem voorlopig uit.

Maar ik stel voor om het maar weer over deze fenomeen te hebben. Ik verwacht toch net als Heitinga snel duidelijk over z'n toekomst. Roma, Man U, Juve....waar zien jullie hem graag?
Ik zie hem graag bij AC Milan
Ik denk dat het Italiaanse spel hem goed zal liggen.
Anders moet hij naar Duitsland gaan!
pi_57416433
quote:

[..]

Dan had ie er namelijk 50 gemaakt
pi_57416446
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Helaas heeft Huntelaar het in Europa weinig kunnen laten zien, maar dat komt ook door een wanprestatie van het team om hem heen. Voorbeeld; tegen Werder Bremen uit werd kansloos verloren, waardoor een verder Europees avontuur er eigenlijk al niet in zat. Ajax speelde toen zonder Huntelaar. In de return liet Huntelaar zich wel zien en scoorde twee keer, maar omdat het dus eerder werd verpest, was Huntelaar de dupe en kon hij zich niet meer in de picture spelen.

Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Zagreb thuis. Al die fouten in de verdediging zorgden ervoor dat Ajax, en dus Huntelaar eruit lagen, toch wist Huntelaar nog twee keer te scoren in de slotfase. Puur door klasse, de rest van het team was bagger.

De keren dat hij Europees kón spelen, heeft hij het wel redelijk gedaan.
pi_57416493
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan had ie er namelijk 50 gemaakt
En dat allemaal met de punt waarop hij ''superieur'' is aan Huntelaar: z'n hoofd
pi_57416697
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cultheld, vind je vNistelrooij dan een wereldspits? Dat is toch een vergelijkbaar type.
Van Nistelrooij sinds z'n Man U tijd wel. Maar Ruud oogt tegenover een verdediger nooit als een verdwaalde peuter in de ballenbak en dat was bij Huntelaar tegen Penders wel het geval. Maar misschien verbaast ie me nog positief. Huntelaar lijkt mij een prima spits voor een grotere competitie, maar hij zal geen wereldspits worden, wat overigens niet betekent dat hij niet zou kunnen slagen bij Juventus of Manchester United. Dat kan ie namelijk wel, maar m.i. niet als aanvalsleider. Hij zal nooit zo belangrijk voor een topclub worden als bijv. Ibrahimovic, Van Nistelrooij of Drogba.
pi_57416776
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Helaas heeft Huntelaar het in Europa weinig kunnen laten zien, maar dat komt ook door een wanprestatie van het team om hem heen. Voorbeeld; tegen Werder Bremen uit werd kansloos verloren, waardoor een verder Europees avontuur er eigenlijk al niet in zat. Ajax speelde toen zonder Huntelaar. In de return liet Huntelaar zich wel zien en scoorde twee keer, maar omdat het dus eerder werd verpest, was Huntelaar de dupe en kon hij zich niet meer in de picture spelen.

Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Zagreb thuis. Al die fouten in de verdediging zorgden ervoor dat Ajax, en dus Huntelaar eruit lagen, toch wist Huntelaar nog twee keer te scoren in de slotfase. Puur door klasse, de rest van het team was bagger.

De keren dat hij Europees kón spelen, heeft hij het wel redelijk gedaan.
Maar blijkbaar ontbrak die klasse even in Zagreb.
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 18:17:16 #300
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57416914
cultheld je doet gomes cocu en alex veel te kort door te stellen dat ajax kampioen war geworden met farfam
  zondag 16 maart 2008 @ 18:22:57 #301
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57416994
Staat ie nou nog steeds op scherp?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: