quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef xminator het volgende:
KJH 27 miljoen![]()
Lekker slim gedaan Ajax, als ze nu maar eens een goede speler voor terughalen.
Je zegt "beter", maar je bedoelt "realistischer".quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Barca het volgende:
27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
Waarvan 7 miljoen dus variabel. Heeft iemand al details daarover?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef golfer het volgende:
Ik gun het hem van harte en vooral mijn cluppie gun ik die ca. 27 miljoen.
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je zegt "beter", maar je bedoelt "realistischer".
Real Madrid! Omdat hij ondanks die beperkingen wel veel doelpunten maakt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:57 schreef SCH het volgende:
Overal lees ik dat ie traag is en technisch tekort komt. Wie geeft er dan 27 miljoen aan uit?
Ja 6 al dit seizoenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Real Madrid! Omdat hij ondanks die beperkingen wel veel doelpunten maakt.
Piet de Visser is er wat minder enthousiast over:quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:00 schreef Pritt het volgende:
Huntelaar gaat daar schitteren.
Wordt fantastisch op maat bediend, minimaal nog tien goals van hem dit seizoen.
En de vorige seizoenen?quote:
Poe he hij zal de hete adem van hem wel in zijn nek voelen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef cultheld het volgende:
Tegen jongens als Higuaín en Saviola is nou eenmaal niet gemakkelijk op te boksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |