Hij bedoelde een gelimiteerde transfersom, die wat hem betreft minimaal 15 miljoen euro moet bedragen. Niet dat 15 miljoen de ondergrens is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is er toch juist sprake van een maximaal gelimiteerde transfersom van 15 miljoen euro?
Googlen is weer teveel gevraagd?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef okee6 het volgende:
Hoeveelste seizoen Champions League speelt Huntelaar komend jaar ook alweer, weet men wel zeker dat hij daadwerkelijk voor Manchester I wordt genoemd?
Wat niet bestaat kun je ook niet vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezocht op "Huntelaar+elleboog", dat bood geen steun.
Het gerucht gaat dat de scouts van Kozakken boys al enige tijd op de tribune zitten bij Ajax. Maar ze zijn niet overtuigd van zijn kwaliteiten en durven de gok waarschijnlijk niet te nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef okee6 het volgende:
weet men wel zeker dat hij daadwerkelijk voor Manchester I wordt genoemd?
Ajax zaterdag wellicht? In de Engelse First division kunnen ze zo'n afmakende zwoeger ook gebruikenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat de scouts van Kozakken boys al enige tijd op de tribune zitten bij Ajax. Maar ze zijn niet overtuigd van zijn kwaliteiten en durven de gok waarschijnlijk niet te nemen.
Genoeg getuigenverslagen anders, maar geen veroordelingen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat niet bestaat kun je ook niet vinden.
Ik snap niet dat jij vooral de negatieve kanten probeert te belichten van Klaas-Jan en zijn goede eigenschappen niet wilt erkennen. Maar dat komt waarschijnlijk door het kortzichtige analystisch vermogen van je of uit jaloezie of frustratie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Genoeg getuigenverslagen anders, maar geen veroordelingen.
Eigenlijk zou jij gewoon de Jaap Stam-award moeten winnen, want als er iemand wegloopt bij een discussie ben jij het wel. Dingen beweren, maar geen enkele keer ondersteunen. "Ja, staat in de livescoretopics. Kijk zelf maar". Vanaf toen neem ik jou al helemaal niet meer serieus, je komt meer over als een frusti PSV-er die het niet kan hebben dat een product uit de jeugdopleiding van PSV (sinds jaren) in de Eredivisie in ieder geval ruim geslaagd is. Bij Ajax.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Genoeg getuigenverslagen anders, maar geen veroordelingen.
en wordt weer geen kampioenquote:
Analystisch haha. okee6 is gewoon altijd en overal kritisch. Ook al slaat het vaak nergens op, het heeft niet zoveel te maken met jaloezie, of frustratie. Hij stookt gewoon graagquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij vooral de negatieve kanten probeert te belichten van Klaas-Jan en zijn goede eigenschappen niet wilt erkennen. Maar dat komt waarschijnlijk door het kortzichtige analystisch vermogen van je of uit jaloezie of frustratie.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Analystisch haha. okee6 is gewoon altijd en overal kritisch. Ook al slaat het vaak nergens op, het heeft niet zoveel te maken met jaloezie, of frustratie. Hij stookt gewoon graag.
Ik geef tegenwicht voor de overdreven mediaaandacht. Als er iemand op de velden rondloopt die er iets bovenuit steekt, de eredivisie notabene, dan wordt die in alles opgehemeld. Terwijl Ajax hem zelf had mogen schorsen, voldoende bewijs, maar dat is geen optie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij vooral de negatieve kanten probeert te belichten van Klaas-Jan en zijn goede eigenschappen niet wilt erkennen. Maar dat komt waarschijnlijk door het kortzichtige analystisch vermogen van je of uit jaloezie of frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |