W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.quote:Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat heb ik dan ff gemist. Helaas dat was een goede optie. Voor genoeg geld mag iedere speler weg trouwens.
Alex is echt totaal niet realistisch. Als hij komt, dan bedruk ik mijn nieuwe Ajax shirtje met de naam Oleguer.quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.
+ mooie reacties uit Eindhoven waarschijnlijk.
En Gabri?quote:
Dan idd liever niet. Waarom halen ze Wielaard niet of is daar niets over bekend? (Ik ben een tijdje van de wereld geweest vandaar.) Ok die kan in Europa ook niet mee doen maar liever dat dan een onervaren broekie achter in. Ik zie ze helaas niet veel verder komen als ze zo slecht spelen als ze tegen Slavia deden. Hij zou dan puur voor de competitie gehaald moeten worden. Wat imo niet echt onbelangrijk is. Weer een keertje kampioen wordt wel weer eens tijd denken jullie ook niet?quote:
Al geven ze er 20 mil voor vind ik t nog goed!quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.
+ mooie reacties uit Eindhoven waarschijnlijk.
Die link die verwijst naar waar de OP te vinden is, linkt nog door naar die server in plaats van de Wiki!, denk ik.quote:
Het is inderdaad onrealistisch. Zo onrealistisch dat ik te lui ben dit te quoten voor het Schoen-opetentopic.quote:Op zondag 28 december 2008 17:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Alex is echt totaal niet realistisch. Als hij komt, dan bedruk ik mijn nieuwe Ajax shirtje met de naam Oleguer.
Mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.quote:Op zondag 28 december 2008 17:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Alex is echt totaal niet realistisch. Als hij komt, dan bedruk ik mijn nieuwe Ajax shirtje met de naam Oleguer.
Evander Sno in het centrum van de defensie zetten. Omdat het kan.quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.²
Daar heb ik wel een keer serieus over nagedachtquote:Op zondag 28 december 2008 17:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Evander Sno in het centrum van de defensie zetten. Omdat het kan.
Dat is bij iedereen die dat vest aan trekt!quote:Op zondag 28 december 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
"Hooligan, hooligan", toen KJH dat shirt aantrok.
Voor de wedstrijd was het waarschijnlijk te vroeg, ik snapte ook niet waarom het niet in de rust werd gedaan.. Waarschijnlijk te weinig tijd..quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil niet bitchen, maar kan je zo'n afscheid niet beter in de rust doen?
Afscheid in een halfvol stadion staat zo triest.
Granqvist van Groningen is wel een goeie. Ben alleen bang dat je dan direct weer veel moet betalen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.²
Douglas is 10 keer zo goed.quote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Granqvist van Groningen is wel een goeie. Ben alleen bang dat je dan direct weer veel moet betalen.
Ik zie Twente nooit voetballen. Heb van Groningen aardig wat wedstrijden helemaal gezien en ik denk dat Granqvist het niveau wel aankan.quote:
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.quote:Desgevraagd blikte de trainer van Ajax terug op de eerste seizoenshelft, die het als tweede op de ranglijst ingaat. ,,Op zich ben ik wel tevreden. Al kan en moet het natuurlijk altijd beter. Het blijkt dat deze jonge selectie nog heel grillig is. En dan gaat het erom dat zij verstandig samenspelen. Ze moeten nóg meer in dienst van het team gaan acteren. Voetballen kunnen ze allemaal, maar het moet een team worden. Daar werken we aan door veel met elkaar bezig te zijn, veel te trainen en veel beelden terug te kijken."
Mee eens. Het is vooral een mentaliteitskwestie en bij jonge spelers is dat vaak nogal grillig ja. Als ze wat meer zelfvertrouwen en vertrouwen in elkaar krijgen dan komt dat wel goedquote:Op zondag 28 december 2008 18:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.
Vermaelen was vandaag ook weer geweldig, is een goede verschuiving geweest van Marco.quote:Als Vertonghen, Vermaelen en Emanuelson zo doorgaan heb je ook een kans dat ze nogal gewild gaan worden bij buitenlandse topclubs. Gelukkig zit het qua contracten wel goed en qua mentaliteit ook wel (vooral die twee Belgen achterin)
quote:Op zondag 28 december 2008 18:47 schreef Silaz het volgende:
Kan iemand mss dat Vamos Dario plaatje uit de OP posten?
Ik blijf bij Goian. Ben iig al blij dat Marco Oleguer er na 30 min. uithaalde. Die gast staat niet eens z'n mannetje tegenover spelers van Ado.quote:
Als je elke week roept dat je Elia wilt wordt hij alleen maar duurder. Dus zal wel tactiek achterzitten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Marco zo hoorde hoeven we niet meer te rekenen op Elia?
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen, als het maar geen nieuwe Perez wordt die de sfeer gaat verzieken ofzo.
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 december 2008 19:04 schreef Pritt het volgende:
[..]
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.
Dan gaat 'ie weer iets schrijven denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen![]()
thx toma.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Haal dan van der Meyde terugquote:"Ajax, ach ja, ik moest daar weg", zegt de achttienjarige Voorburger laconiek. "Ik was te gemakzuchtig, zeiden ze. Maar een eerlijke kans heb ik daar niet echt gehad. Anderen werden duidelijk voorgetrokken. Ik speelde daar op een verkeerde positie. Natuurlijk was ik best makkelijk. Ik heb daar best spijt van, maar dat besef je pas achteraf. Toen ik eenmaal weg moest, realiseerde ik pas wat voor een kans ik had laten liggen. Daarop ging er een knop om: ik kon mijn ouders niet teleurstellen en wilde zelf gewoon slagen. Bij ADO Den Haag ging ik er alles aan doen om dat te bewerkstelligen.
Wat deden ze?quote:
Niets van Klaas laten zienquote:
NOS neem ik totaal niet meer serieus met de Eredivisie. Het is dat je ervan afhankelijk bent omdat ze nu nog de enige met beelden zijn, maar Talpa en RTL deden het toch een stuk beter. Lieten tenminste nog eens wat sfeerbeelden op en rond de tribunes zien.quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets van Klaas laten zien. Ja nou ja op die ene 30 seconden na
.
vd Meijdenquote:
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets van Klaas laten zien. Ja nou ja op die ene 30 seconden na
.
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
NOS neem ik totaal niet meer serieus met de Eredivisie. Het is dat je ervan afhankelijk bent omdat ze nu nog de enige met beelden zijn, maar Talpa en RTL deden het toch een stuk beter. Lieten tenminste nog eens wat sfeerbeelden op en rond de tribunes zien.
Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
Was tijdens de rust van 1 van de andere wedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Na FCG en SCH werd er een uitgebreid filmpje gestart.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Ik ook, maar ze lieten het een uur geleden zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zien.
Die moesten door naar de wedstrijd van 14.30, AZ-NEC dus.quote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.
Als alternatief voor Elia natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef toma het volgende:
[..]
vd Meijden
Verdedigers please! Oleguer heeft weer laten zien niet Ajax-waardig te zijn. Al denk ik dat je met vd Wiel en Silva ook een goede achterhoede hebt. Maar er is te weinig achter de hand.
Hij kwam nog ff buurten op 410.quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
Hij is ook in beeld geweestquote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja voor de camera's van NOS hield ie de deur voor een transfer weer op een kier.
quote:
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef koemleit het volgende:
gejank dat de NOS geen sfeerbeelden laat zien.
ik kijk voor het voetbal niet voor de sfeerbeelden.
als talpa het weldeed kreeg je: "daar kijk ik niet voor ik wil het voetbal zien"
wanogmeerdan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Inderdaad, die sfeerbeelden zijn maar een van de vele zaken die niet deugen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.quote:
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef koningdavid het volgende:
De NOS brengt het voetbal afgeraffeld en saai. Ik kon het bij Talpa en RTL beter waarderen.
quote:Huntelaar: 'Ooit keer ik hier terug'
zondag 28 december, door SR, Amsterdam, 20:13u, Sportweek
Nieuwsfoto Na het prachtige afscheid van Klaas-Jan Huntelaar in de Amsterdam ArenA verscheen de emotionele spits voor de camera's. Nog overdonderd van het vuurwerk, de mooie speaches en het publiek deed de aanvaller zijn verhaal.
'Het was mooi en ook emotioneel, ik heb wel een brok in de keel moet ik zeggen. Het was heel indrukwekkend. Het is apart en niet makkelijk om afscheid te nemen. Ik houd daar zowieso niet erg van, maar het hoort erbij', aldus Huntelaar.
De goaltjesdief maakte nog een mooie onthulling: 'Ik hoop hier ooit weer een keer terug te komen, en kampioen te worden, dit is de mooiste club van Nederland.'
Das waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |