Evander Sno in het centrum van de defensie zetten. Omdat het kan.quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.²
Daar heb ik wel een keer serieus over nagedachtquote:Op zondag 28 december 2008 17:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Evander Sno in het centrum van de defensie zetten. Omdat het kan.
Dat is bij iedereen die dat vest aan trekt!quote:Op zondag 28 december 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
"Hooligan, hooligan", toen KJH dat shirt aantrok.
Voor de wedstrijd was het waarschijnlijk te vroeg, ik snapte ook niet waarom het niet in de rust werd gedaan.. Waarschijnlijk te weinig tijd..quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil niet bitchen, maar kan je zo'n afscheid niet beter in de rust doen?
Afscheid in een halfvol stadion staat zo triest.
Granqvist van Groningen is wel een goeie. Ben alleen bang dat je dan direct weer veel moet betalen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.²
Douglas is 10 keer zo goed.quote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Granqvist van Groningen is wel een goeie. Ben alleen bang dat je dan direct weer veel moet betalen.
Ik zie Twente nooit voetballen. Heb van Groningen aardig wat wedstrijden helemaal gezien en ik denk dat Granqvist het niveau wel aankan.quote:
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.quote:Desgevraagd blikte de trainer van Ajax terug op de eerste seizoenshelft, die het als tweede op de ranglijst ingaat. ,,Op zich ben ik wel tevreden. Al kan en moet het natuurlijk altijd beter. Het blijkt dat deze jonge selectie nog heel grillig is. En dan gaat het erom dat zij verstandig samenspelen. Ze moeten nóg meer in dienst van het team gaan acteren. Voetballen kunnen ze allemaal, maar het moet een team worden. Daar werken we aan door veel met elkaar bezig te zijn, veel te trainen en veel beelden terug te kijken."
Mee eens. Het is vooral een mentaliteitskwestie en bij jonge spelers is dat vaak nogal grillig ja. Als ze wat meer zelfvertrouwen en vertrouwen in elkaar krijgen dan komt dat wel goedquote:Op zondag 28 december 2008 18:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.
Vermaelen was vandaag ook weer geweldig, is een goede verschuiving geweest van Marco.quote:Als Vertonghen, Vermaelen en Emanuelson zo doorgaan heb je ook een kans dat ze nogal gewild gaan worden bij buitenlandse topclubs. Gelukkig zit het qua contracten wel goed en qua mentaliteit ook wel (vooral die twee Belgen achterin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |