Ik begreep eerst niet waarom ze het nou zongen, maar daarna kwam Heitinga op het schermquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef Jasza het volgende:
Heitinga wat een held, stond ineens op 410 en Zuid vandaag
Dario was lekker, liep zich goed vrij etc.
Mooi toch dat we dan de moeilijke wedstrijden hebben. Komt de druk daarna alleen nog maar meer bij AZ te liggen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef Dvm86 het volgende:
Januari wordt een zware maand, fingers crossed dat we geen punten laten liggen, dat heb je gelijk de hele subtop gehad (op Twente na)
Ajax
NEC - Ajax
Groningen - Ajax
Ajax - Heerenveen
PSV
Roda JC - PSV
PSV - NAC
De Graafschap - PSV
AZ
Volendam - AZ
AZ - De Graafschap
Sparta - AZ
Twente
Twente - Vitesse
Heracles - Twente
Twente - Utrecht
In ieder geval 8 punten voorsprong op PSV.
Hij was gewoon in het stadion, maar hij ging ff langs bij de supportersquote:Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Serieus? Was hij daar met wat vrienden of uitgenodigd ofzo?
Ik had sowieso niet op puntverlies van hun gerekend, dus dat scheeltquote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef S-Two het volgende:
AZ trouwens 1-0 voor, helaas.
Ik op zich ook niet, maar het bleef lang 0-0 en nec heeft toch best wat kwaliteit dus hoopte stiekem wel op een gelijkspelletje.quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik had sowieso niet op puntverlies van hun gerekend, dus dat scheelt
Volendam uit is gewoon lastig met dat veld. EN AZ is niet in een wereld vorm.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef RayMania het volgende:
AZ dus sowieso negen punten na de winterstop als er geen gekke dingen gebeuren. Zaak voor Ajax om weer goed uit het trainingskamp te komen.
Kun je dat ergens nazien?quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef Jasza het volgende:
Dat interview van KJH, hij trilt helemaal
Ja man heerlijkquote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Die knallen waren echt té hard, niet normaal. Schrok me de pleuris.
Precies. Op eigen kracht doen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Jammer dat AZ gewonnen heeft.
Ach, na de winterstop onze kans maar grijpen dan.
Helaas zie ik Ajax ook nog wel wat nederlagen lijden, vooral uit.quote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie AZ echt nog wel verliezen hoorZowiezo in de Arena
Nu even uitzoeken waar ze ze vandaan hebben, hoe je ze mee naar uitwedstrijden kan smokkelen en voila!quote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Twente, Heerenveen en Feyenoord hebben we in ieder geval gehad.quote:Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Helaas zie ik Ajax ook nog wel wat nederlagen lijden, vooral uit.
AZ krijgen we thuis nog hoorquote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twente, Heerenveen en Feyenoord hebben we in ieder geval gehad.
Maar inderdaad, het uitprogramma is zwaar met NEC, PSV, AZ en Groningen nog.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef Jodelaar het volgende:
AZ Uit is toch al geweest?
@ Raymania
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
In FM 2007 is Oleguer echt een TOP verdediger! Ik snap niet waar het fout is gegaanquote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef Jodelaar het volgende:
Oleguer hopelijk nu definitief uit de basis, Silva & Alderweireld kunnen dit wel beter.
Dat de scouting van Ajax dat spel ook hebben gespeeld.quote:Op zondag 28 december 2008 16:36 schreef DurQ het volgende:
[..]
In FM 2007 is Oleguer echt een TOP verdediger! Ik snap niet waar het fout is gegaan
Heldquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Silenus het volgende:
Denthemen, als je voor een volle Arena in beeld komt moet je niet naar het scherm gaan wijzen maar gewoon uitermate cool blijven kijken.
Laten we t hopen. Ook op de Eredivisie site hebben ze t r inm over.quote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef Jodelaar het volgende:
Oleguer hopelijk nu definitief uit de basis, Silva & Alderweireld kunnen dit wel beter.
Hopelijk gaan ze nu echt eens een goede degelijke en sterke verdediger halen. Het liefst met enig ervaring. Maar dat laatste is mijn persoonlijke mening. Wie? tja daar ben ik niet in thuis. Is Alex al weg bij Chelsea? Anders zou ik t toch proberen als ik t voor t zeggen had. Niet geschoten is altijd mis.quote:
Alex mag niet weg bij Chelsea, was laatst nog in het nieuws. PSV had het ook geprobeerd.quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
Is Alex al weg bij Chelsea? Anders zou ik t toch proberen als ik t voor t zeggen had. Niet geschoten is altijd mis.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Silenus het volgende:
Denthemen, als je voor een volle Arena in beeld komt moet je niet naar het scherm gaan wijzen maar gewoon uitermate cool blijven kijken.
Ik wees jou aanquote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Silenus het volgende:
Zag het volgens mij ook jaquote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Silenus het volgende:
Ik ook... van dat stuk vuurwerk dat tussen mn poten ontploftequote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Ok dat heb ik dan ff gemist. Helaas dat was een goede optie. Voor genoeg geld mag iedere speler weg trouwens.quote:Op zondag 28 december 2008 17:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alex mag niet weg bij Chelsea, was laatst nog in het nieuws. PSV had het ook geprobeerd.
Misschien dan maar weer flink betalen voor Douglasquote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laten we t hopen. Ook op de Eredivisie site hebben ze t r inm over.
[..]
Hopelijk gaan ze nu echt eens een goede degelijke en sterke verdediger halen. Het liefst met enig ervaring. Maar dat laatste is mijn persoonlijke mening. Wie? tja daar ben ik niet in thuis. Is Alex al weg bij Chelsea? Anders zou ik t toch proberen als ik t voor t zeggen had. Niet geschoten is altijd mis.
Ik heb geen idee hoe en of hij zal kunnen presteren bij Ajax. En veel geld uit geven voor de volgende falende verdediger zie ik niet zitten.quote:Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien dan maar weer flink betalen voor Douglas
Te jong en te onervaren.quote:Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien dan maar weer flink betalen voor Douglas
W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.quote:Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat heb ik dan ff gemist. Helaas dat was een goede optie. Voor genoeg geld mag iedere speler weg trouwens.
Ja laten we iemand een 2de Oleguer kopen, oud en ervaring zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |