abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63706743
Scoren in Madrid!
pi_63706790
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef xminator het volgende:
KJH 27 miljoen

Lekker slim gedaan Ajax , als ze nu maar eens een goede speler voor terughalen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:36:57 #4
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63706810
Dat zijn flink wat duiten.

pi_63706863
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:38:35 #6
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63706881
27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63706909
Het ga je goed KJH!
Real Madrid moet maar oranje uittenues aanschaffen
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:40:10 #8
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63706950
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Barca het volgende:
27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
Je zegt "beter", maar je bedoelt "realistischer".
pi_63706952
Nummer 26 voor hem?

Of gaat hij mee in de Milan-trend met nummer 83?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63706976
Veel succes bij Real Kl
pi_63707019

Held.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:43:53 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63707097
Ik gun het hem van harte en vooral mijn cluppie gun ik die ca. 27 miljoen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:45:06 #13
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63707140
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef golfer het volgende:
Ik gun het hem van harte en vooral mijn cluppie gun ik die ca. 27 miljoen.
Waarvan 7 miljoen dus variabel. Heeft iemand al details daarover?
pi_63707427
Beter komt hij over een paar jaartjes nog eens buurten in Amsterdam met z'n Madrileense matties.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:54:54 #15
30220 Barca
pi_63707444
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Je zegt "beter", maar je bedoelt "realistischer".
Ja.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:57:05 #16
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63707505
Prima.
pi_63707524
Overal lees ik dat ie traag is en technisch tekort komt. Wie geeft er dan 27 miljoen aan uit?
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:59:06 #18
30220 Barca
pi_63707593
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:57 schreef SCH het volgende:
Overal lees ik dat ie traag is en technisch tekort komt. Wie geeft er dan 27 miljoen aan uit?
Real Madrid! Omdat hij ondanks die beperkingen wel veel doelpunten maakt.
pi_63707632
Huntelaar gaat daar schitteren.
Wordt fantastisch op maat bediend, minimaal nog tien goals van hem dit seizoen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63707654
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Real Madrid! Omdat hij ondanks die beperkingen wel veel doelpunten maakt.
Ja 6 al dit seizoen
pi_63707679
Interessante transfer. Voor hem persoonlijk natuurlijk heel mooi en ik hoop dat hij slaagt, maar bij dat laatste heb ik wel mijn twijfels.

Ik heb het idee dat Mijatovic denkt een kopie van Van Nistelrooy te hebben aangetrokken en dat is beslist niet het geval. Huntelaar krijgt het, zeker in het begin, moeilijk genoeg op de trainingen. Tegen jongens als Higuaín en Saviola is nou eenmaal niet gemakkelijk op te boksen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:02:46 #22
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63707707
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:00 schreef Pritt het volgende:
Huntelaar gaat daar schitteren.
Wordt fantastisch op maat bediend, minimaal nog tien goals van hem dit seizoen.
Piet de Visser is er wat minder enthousiast over:

http://voetbal.nos.nl/vid(...)isser-over-huntelaar
pi_63707754
Hij blijft wel steeds in de winterstop verkassen . Zegt veel over hem.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:05:39 #24
30220 Barca
pi_63707795
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja 6 al dit seizoen
En de vorige seizoenen?
pi_63707835
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef cultheld het volgende:
Tegen jongens als Higuaín en Saviola is nou eenmaal niet gemakkelijk op te boksen.
Poe he hij zal de hete adem van hem wel in zijn nek voelen.
pi_63707904
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk; Saviola zou in de Eredivisie waarschijnlijk maar 5 goals per seizoen op zijn conto kunnen schrijven.. hoe kon ik nou toch zo'n stompzinnig hersenspinsel in mijn post verwerken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63707910
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja 6 al dit seizoen
Blessure ?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63707941
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef SCH het volgende:
Hij blijft wel steeds in de winterstop verkassen . Zegt veel over hem.
Itt jou in december 2005 gunnen alle Ajacieden hem deze transfer van harte. Zegt veel over jou.
pi_63707984
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Itt jou in december 2005 gunnen alle Ajacieden hem deze transfer van harte. Zegt veel over jou.
In december 2005? hij is er nog steeds mee bezig
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63707989
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja. Huntelaar heeft niet meer bereikt dan Saviola, dus hij moet zich eerst maar eens zien te bewijzen.
pi_63708011
Het is eigenlijk van de zotte dat een club 27 miljoen uitgeeft omdat een speler een half jaar geblesseerd is.

Niettemin is dit Huntelaar van hart gegund. Succes Klaas-Jan!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63708032
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt gelijk; Saviola zou in de Eredivisie waarschijnlijk maar 5 goals per seizoen op zijn conto kunnen schrijven.. hoe kon ik nou toch zo'n stompzinnig hersenspinsel in mijn post verwerken.
Die jongen komt al geruime tijd niet aan spelen toe. Niet bij Barcelona en nu niet bij Real. Dat is geen toeval lijkt me.

Voor de eredivisie zou het in principe nog wel een versterking moeten zijn ja maar door heb ik het ook niet over volgens mij.
pi_63708033
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Vraag me af of dat ook zo zijn geweest als Ajax zelf niet zoveel profijt heeft gehad uit de winter transferperiode. Denk dat men dan wat cynischer zou zijn over de timing.
pi_63708087
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

In december 2005? hij is er nog steeds mee bezig
Het is ook nog maar een kleuter. Toen Sulejmani geblesseerd raakte, stond hij ook al te juichen. Allemaal afgunst. Ik snap dat niet. Ik ben juist trots dat ik drie jaar voor Huntelaar heb mogen juichen.
pi_63708098
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vraag me af of dat ook zo zijn geweest als Ajax zelf niet zoveel profijt heeft gehad uit de winter transferperiode. Denk dat men dan wat cynischer zou zijn over de timing.
Mwah, het is nu iig niet zo dat er geen vervangers in huis zijn (of nog gehaald gaan worden), zoals bijvoorbeeld bij Zlatan het geval was.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63708201
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Ja. Huntelaar heeft niet meer bereikt dan Saviola, dus hij moet zich eerst maar eens zien te bewijzen.
Die jongen zal echt wel meer aan zijn minuten komen dan Saviola hoor. Schuster had al meerdere malen beroep op hem kunnen doen daar waar het mogelijk was, maar liet hem gewoon lekker op de bank. Bovendien was Schuster altijd vol lof over Huntelaar.
pi_63708206
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Denk je dat wij het niet kut vinden dat Huntelaar tussentijds vertrekt? Maar hij heeft zich altijd volledig ingezet voor Ajax en is enorm belangrijk geweest. Waarom zou ik dan nu moeten hopen dat hij zijn enkel breekt?
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:21:02 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63708254
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Denk je dat wij het niet kut vinden dat Huntelaar tussentijds vertrekt? Maar hij heeft zich altijd volledig ingezet voor Ajax en is enorm belangrijk geweest. Waarom zou ik dan nu moeten hopen dat hij zijn enkel breekt?
Beter een maand voordat de transfermarkt weer opengaat dan eind januari.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63708323
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter een maand voordat de transfermarkt weer opengaat dan eind januari.
Daarom. We hebben tijd genoeg om naar eventuele vervangers te kijken.
pi_63708402
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die jongen komt al geruime tijd niet aan spelen toe. Niet bij Barcelona en nu niet bij Real. Dat is geen toeval lijkt me.

Voor de eredivisie zou het in principe nog wel een versterking moeten zijn ja maar door heb ik het ook niet over volgens mij.
Hij komt inderdaad niet aan spelen toe, maar dat betekent niet dat Huntelaar per definitie beter is. Huntelaar heeft zijn goals vooral tegen de Vitesse's en FC's Groningen van deze wereld gemaakt. Ook in Oranje is hij nog niet fenomenaal goed bezig, waar andere spitsen (die wel slaagden bij grote clubs) uit het rijke verleden van Oranje (Kluivert, Van Basten, Van Nistelrooy) dat wel waren.

Ik hoop voor hem dat hij het redt in Madrid, maar ik ben nog wat sceptisch over zijn slagingskansen. Aan zijn mentaliteit mankeert niets, maar aan zijn talent wel.

Van jongens als Zlatan, Ruud en Kalou wist je dat ze het zouden gaan redden toen ze vertrokken; juist omdat ze zelfs de beste verdedigers van de competitie al voordat het eerste fluitsignaal afgegeven werd met knikkende knieën op het veld stonden. Huntelaar zou ik eerder met spitsen als Kezman en Mido willen vergelijken: uitstekend in de clownscompetitie die de onze is, maar niet goed genoeg voor de absolute top.
pi_63708482
cultheld, ik vind het doelpunten gemiddelde van Huntelaar bij Oranje niet mis hoor.

Ben het voor de rest wel met je eens.
pi_63708502
Ben benieuwd hoe dit uitpakt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63708565
Hopelijk gaat hij daar floppen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63708570
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Natuurlijk denk ik dat niet. Alleen het lijkt me anders voor supporters die zowel de voor- als nadelen van de winter transferperiode, als voor supporters die eigenlijk alleen de nadelen ervan kennen (zoals van Groningen of Heerenveen).
pi_63708618
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Hopelijk gaat hij daar floppen.
Wehehe, als Barca fan zit ik een dilemma

Maarja ik gun Huntelaar alles, behalve het kampioenschap.
pi_63708640
Klaas, het ga je goed .
pi_63708705
Een net bedrag, nu nog van de bank blijven.
pi_63708849
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Natuurlijk denk ik dat niet. Alleen het lijkt me anders voor supporters die zowel de voor- als nadelen van de winter transferperiode, als voor supporters die eigenlijk alleen de nadelen ervan kennen (zoals van Groningen of Heerenveen).
Is misschien ook wel zo, maar ook bij Sulejmani staat hij te juichen als hij geblesseerd raakt. Daar ging het mij om. Maar goed, dat is dan een verschil tussen hem en mij. Ik ben trots op ex-Ajacieden die het bij een grote club goed doen.
pi_63708912
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die jongen zal echt wel meer aan zijn minuten komen dan Saviola hoor. Schuster had al meerdere malen beroep op hem kunnen doen daar waar het mogelijk was, maar liet hem gewoon lekker op de bank. Bovendien was Schuster altijd vol lof over Huntelaar.
En dan wordt Schuster ontslagen ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2008 @ 21:42:28 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63708924
Ik weet niet of dit een heel verstandige move is. Aan de ene kant is het leuk voor 'm dat hij veel bekende tegen gaat komen, maar vroeg of laat gaat het tegen zo'n kolonie spelers uit een land keren. Als de resultaten sleht blijven moeten "al die Hollanders" er uit. Eerst gaat natuurlijk de trainer er uit - maar ook dat is niet echt gunstig: wanneer er een andere trainer bij komt moet je maar hopen dat hij het in je ziet zitten. Al met al is de druk om direct te presteren groot. En dat kan best lastig zijn - vooral als je net terugkeert van een blessure ...

Kortom, hij heeft aardig wat punten die deze overgang best tricky voor 'm maken.

Uiteraard hoeft het niet in een deceptie uit te monden, maar dan moet-ie dus al in komend halfjaar succesvol zijn. Hij zou't nog kunnen flikken ook! Ik gun 't 'm van harte. Ik heb goede herinneringen aan wat hij bij Ajax gedaan heeft, met name bij de bekerwedstrijden - al is de beker natuurlijk geen echte prijs - en jammer dat hij nooit kampioen bij Ajax geworden is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:45:14 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63708994
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:42 schreef Smeich het volgende:

[..]

En dan wordt Schuster ontslagen ...
KJH komt op voordracht van Mijatovic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')