quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wehehe, als Barca fan zit ik een dilemma
Maarja ik gun Huntelaar alles, behalve het kampioenschap.
Klopt, maar die zal ook wel met Schuster gesproken hebben en als er een nieuwe coach komt die KJH niet op wil stellen dan is dat jammer voor Mijatovic denk ik ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH komt op voordracht van Mijatovic.
Een Duitse coach is ironisch en zeer grappig. Dus ik vind dat het zo mag blijven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Wat eigenlijk nog ontbreekt is een Nederlandse coach.
dat hij erg gewild isquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef SCH het volgende:
Hij blijft wel steeds in de winterstop verkassen . Zegt veel over hem.
Ajax wel. En jullie ook met die 2,5 miljoen, of niet?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:32 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een goede spits en verdediger er van kopen!
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
HA had ik het toch goed, Klaas gaat vader worden. Gefeliciteerd Klaas.
R. Koeman? (wordt z'n dood)quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Wat eigenlijk nog ontbreekt is een Nederlandse coach.
Een klein Klaasje iddquote:
Ja, jullie zijn blij dat je van hem af bent, heel logisch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Itt jou in december 2005 gunnen alle Ajacieden hem deze transfer van harte. Zegt veel over jou.
ik denk dat je de grootste kandidaat vergeet, nl. frank rijkaardquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
R. Koeman? (wordt z'n dood)
Hiddink? (Return of...)
Van Gaal? (Na de 2e plaats van AZ dit seizoen)
Beenhakker?
Advocaat?
quote:Mijatovic: 'Huntelaar is een langetermijnproject'
03/12/2008 10:45
Predrag Mijatovic noemt Klaas-Jan Huntelaar een langetermijnproject voor Real Madrid. En Albert Luque twijfelt of zijn voormalig ploeggenoot het gaat redden.
'Huntelaar is een speler die we al twee jaar in de gaten hebben gehouden', vertelde technisch directeur Mijatovic tijdens een sportprogramma van Radio Nacional de España. 'Hij bevalt me heel goed. Hij is een groot goleador (doelpuntenmaker) en dat heeft hij gedemonstreerd bij zijn clubs en de nationale selectie.'
Huntelaar moet bij Real de leemte opvullen die is ontstaan door de zware kwetsuur van Ruud van Nistelrooy. 'De blessure van Ruud verplichtte ons de interesse in Huntelaar te versnellen. We hadden weinig tijd iemand met scorend vermogen te zoeken, iemand die ons kan helpen. We hadden andere mogelijkheden, maar we besloten hem te nemen omdat hij een langetermijnproject is.'
Voorzitter Ramón Calderón onderstreepte in AS die uitspraak van Mijatovic en meldde dat Huntelaar moet knokken voor een basisplaats. 'We nemen de besten. Dus degenen die komen, die hebben we genomen om ons te helpen. Máár de aanval zal bestaan uit Robben, Raúl en Higuaín.'
In Dagblad El País somde Luque de kwaliteiten van Huntelaar op. 'Hij is iemand die een wedstrijd beslist, kan schieten met beide benen en geen slechte kopper is', aldus de Spaanse aanvaller, die dit seizoen door Ajax is verhuurd aan Málaga.
Toch twijfelt Luque aan de toekomst van Huntelaar, die in Spanje al de bijnaam El Cazador heeft: de jager, oftewel The Hunter. 'Hij heeft kwaliteit, maar ik weet niet of dat voldoende is om zich snel aan te passen in Madrid. In Spanje verdedigt men steviger en is er niet zoveel ruimte en gelegenheid om een wedstrijd te beslissen. Hij is een type Filippo Inzaghi, alleen is hij technischer en is Inzaghi meer een vechter.'
Ten slotte berekende Marca dat Real Madrid na de komst van Huntelaar de club is met de meeste niet-Spaanse spele
vi
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn blij dat je van hem af bent, heel logisch.
Rijkaard ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grappenmaker, die zal dat nooit doen
Een trage en technisch niet zo sterke spits. Ik gun Ajax een veel betere spits en die hebben jullie met Sulejmani inmiddels ook alquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het fragment van Radio538 met Klaas Jan:
Klaas Jan Huntelaar gaat naar Madrid en wordt vader
Hoe is het Klaas Jan?
Klaas Jan: Ja goed, ga de cadeautjes zelf maar ophalen dit jaar he.
Wat kan jij een onzin uitkramen zegquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn blij dat je van hem af bent, heel logisch.
Maar ik ben inderdaad tegen transfers in de winterstop.
Jij vind Sulejmani een spits?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Een trage en technisch niet zo sterke spits. Ik gun Ajax een veel betere spits en die hebben jullie met Sulejmani inmiddels ook al
Hij deed het vorig seizoen meer dan uitstekend naast Sibon in een 2-spitsensysteem ja. Ik vind hem als "10" nog niet zo goed uit de verf komen bij Ajax eigenlijk.quote:
Hij is al gepresenteerd?quote:'El Cazador' será presentado mañana a las 13.00 horas en el estadio Santiago Bernabéu.
Mijn Spaans is prut zoals je ziet.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
mañana betekent morgen.
Gebruik voortaan gewoon Google Translate en vertaal het naar het engels.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn Spaans is prut zoals je ziet.
quote:'El Cazador' will be presented tomorrow at 1300 hours at the Santiago Bernabeu stadium.
Dat was een optie ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gebruik voortaan gewoon Google Translate en vertaal het naar het engels.![]()
[..]
quote:Huntelaar heeft zijn laatste duel als Ajacied gespeeld
03/12/2008 14:24
Klaas-Jan Huntelaar voetbalt niet meer voor Ajax. Real Madrid heeft tijdens de transferonderhandelingen bedongen dat de spits in Spanje zijn revalidatie voltooit.
Huntelaar is herstellende van een enkelblessure. Hij scheurde in november een band van zijn linkerenkel af. De Oranje-international is al terug op het trainingsveld en zou de laatste twee competitieduels van Ajax in 2008 nog kunnen meespelen. Op 21 december wacht de uitwedstrijd bij De Graafschap, op 28 december staat de confrontatie met ADO Den haag gepland. Maar dat gaat dus niet door.
Woensdag landde Huntelaar in Madrid, waar hij de medische keuring moet doorstaan en zijn contract zal ondertekenen. Real is van plan hem donderdag te presenteren aan de Madrileense aanhang. Vervolgens zal El Cazador bij de Spaanse club gaan meetrainen. De Koninklijke wil hem zelf klaarstomen voor het nieuwe jaar, dat op 4 januari 2009 begint met een thuiswedstrijd tegen Villarreal.
Huntelaars laatste optreden namens Ajax was het thuistreffen met Sparta Rotterdam van 9 november. De spits opende destijds de score op weg naar een 5-2 zege. Dit seizoen kwam Huntelaar tot zes treffers in de Eredivisie. Hij speelde tien duels. In totaal kwam hij namens Ajax 92 competitiewedstrijden in actie en maakte daarin 76 doelpunten.
VI
quote:Op maandag 20 september 2004 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk net als tong80 dat hij nooit echt zal doorbreken. Iedere profvoetballer heeft wel eens een mooi doelpunt gemaakt, laten we nou niet opeens op de daken springen. Voor een speler (en stadsgenoot
) als Ugur Yildirim zie ik een grotere toekomst weggelegd.
Vermakelijk. Zijn er nog meer van zulke gasten?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Ayreon84 het volgende:
Uit het eerste deel van de Klaas Jan Huntelaar topic-reeks.
[..]
Tuurlijk !quote:Op woensdag 3 december 2008 16:05 schreef neilpad het volgende:
Ik ben benieuwd of hij het gaat maken. Het zou beter voor het Nederlands elftal zijn iig.
Is dat ook spaans ?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk !
If he can make it there ( lees ajax), he can make it anyware ( lees Spain)
Edit: spaanse spelling Huntelarosio aangepast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |