I'd say... Dislike is more fittingquote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind haten wel het goede woord als je het graag wil zien dat hij zijn enkels breekt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind haten wel het goede woord als je het graag wil zien dat hij zijn enkels breekt.
Tuurlijk zeg ik wel eens iets in mijn boosheid maar ik ben nog nooit zo zielig geweest om iemand een blessure toe te wensen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Was maar 1 enkel toch?
Zeg jij nooit iets in je boosheid? Maar waarom zou ik iemand haten die verder helemaal niet belangrijk voor me is en die ik niet ken? Nee hoor, ik gun hem verder alle goeds maar ik vind het geen prettige speler, geen voetballer waar ik van genoot en ik vind zijn mentaliteit niet erg jofel.
U is een koene ridderquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg ik wel eens iets in mijn boosheid maar ik ben nog nooit zo zielig geweest om iemand een blessure toe te wensen.
Grappig dat AT5 het niet door hadquote:
Denk je dat ze nee zouden zeggen tegen 16 miljoen voor Huntelaar? Van nistelrooij kostte 15 miljoen. Beetje anders toch? Vind het jammer dat een club zomaar zo'n bedrag kan uittrekken en er maar mee kan doen en laten wat ze willen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:02 schreef uitje4life het volgende:
Omdat Ajax waarschijnlijk met minder geen genoegen neemt?
Die speelt bij een Spaanse club en is dus sowieso niet haalbaar voor Real Madrid in de winterstop.quote:
Die transfers zijn ook niet met elkaar te vergelijken.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:12 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Denk je dat ze nee zouden zeggen tegen 16 miljoen voor Huntelaar? Van nistelrooij kostte 15 miljoen. Beetje anders toch? Vind het jammer dat een club zomaar zo'n bedrag kan uittrekken en er maar mee kan doen en laten wat ze willen.
Aquerro ken ik niet maar ik neem aan dat je Aguero bedoelt.quote:Maar waarom HUNTELAAR? Waarom niet Aquerro of Torres?
Dat CL gedeelte wist ik niks vanaf. Inderdaad niet echt slimme voorbeelden, kon even niks bedenken. Maar als ze hebben toch al genoeg spitsen daar? En als ruud dalijk weer kan voetballen, mag ie dan weer weg?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die transfers zijn ook niet met elkaar te vergelijken.
Van Nistelrooy moest weg bij Man Utd en Huntelaar hoefde niet weg.
Plus Real was nu in erge nood waardoor je altijd een slechtere onderhandelingspositie hebt,
[..]
Aquerro ken ik niet maar ik neem aan dat je Aguero bedoelt.
Speelt bij Atletico dus zal nooit aan Real verkocht worden.
Is ook niet meer inzetbaar in de CL.
Fernando Torres zal alleen voor Manchester City betaalbaar zijn en is ook het boegbeeld van Atletico Madrid.
Plus kan ook niet meer uitkomen in de CL.
Niet echt de meest slimme voorbeelden van je.
Denk tegen Den Haag. Echt jammer dat zijn laatste moment in een Ajaxshirt zijn blessure is.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
Hopelijk krijgt hij wel een mooi afscheid.
Waarom? Niet iedereen hoeft toch Huntelaar helemaal geweldig te vinden?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gozer voor deze post zouden ze je voor eeuwig moeten bannen uit de Arena.
4,5 jaar las ik toch echt hoor...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 27 miljoen voor een anderhalf contract jaar is wmb voor bijna iedere speler te veel.
Bij Ajax had hij nog maar een contract voor anderhalfjaar..quote:Op donderdag 4 december 2008 01:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
4,5 jaar las ik toch echt hoor...
Vind ik ook, in de Arena horen geen mensen thuis die technisch voetbal willen zien. Naar voren met die bal en dan hard erin beuken.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gozer voor deze post zouden ze je voor eeuwig moeten bannen uit de Arena.
ook met beugel?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef rubbereend het volgende:
best lekkere vriendin heeft hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |