Vrijdag?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En vrijdag alweer Paul met Sinterklaas![]()
Ik moest erg lachen om die gozers die ermee begonnen te zwaaienquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb eindelijk alles gezien, dus ook deel 1 nu. Die piemels!!
Ik wist niet dat er zulke lelijke piemels bestonden.
Ik moest ze live aanschouwen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb eindelijk alles gezien, dus ook deel 1 nu. Die piemels!!
Ik wist niet dat er zulke lelijke piemels bestonden.
En een extra lange aflevering ook zag ik, 20.30 tot 22.05!quote:
Tof hequote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En een extra lange aflevering ook zag ik, 20.30 tot 22.05!Zeker vanwege gebrek aan day-after
We posten exact dezelfde linkquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef DaMook het volgende:
Vandaag weer een heel stuk gekeken.
Die Harry is wel erg trouwens![]()
. Zou me trouwens niet verbazen als die tonproater is
.
http://www.imdb.com/name/nm1556389/filmogenre zal dat hem zijn?
Of een week eerder, toen was ik vrij.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:59 schreef VegaKip het volgende:
Wat balenHad ze maar een week later gebeld ofzo
Wel jammer Cee, als je een keer wilt gaan ga je naar de VARA site toe en vul een formulier in dat je alsnog naar MWDL wilt gaan..ander keertje dan hé.Heb ik ook gedaan, de formulier ingevuld en wij gaan 18 december !!Ik ben wel een hele tijd lid van de VARA. ik wens je een fijne sinterklaas avond met je ouders.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Cee het volgende:
Gisteren belde een meisje van de Vara, omdat ik het formulier voor bijwonen van de marathon had ingevuld. Of ik lid wilde worden, 7 euro per jaar, mwah, ik vind het best. Na even wat te kletsen over wachtlijsten en programma's bijwonen zei ze dat ze nog 2 kaartjes had voor de opname van morgen...middag. Ja dan kan ik dus niet he.Tenminste, dat zouden ze op m'n werk niet echt kunnen waarderen en dan zijn er nog m'n arme ouders die 's avonds zonder hun lieftallige dochter moeten gourmetten ter ere van Sinterklaasavond.
Damn. M'n kans om een mega-wachtlijst te ontlopen, zo dichtbij maar zo ver weg. Wat ben ik toch streng voor mezelf.
Lees jij de onderste regels ja.. En ga jij schamenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees jij de onderste regels ja.. En ga jij je schamenIk zei duidelijk SORRIE!! Laat me niet door jullie wegjagen hier.
Jij houdt je buiten ja. Van Piles kan ik hebben!!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooit van sarcasme gehoord??
Ik wel.
Ze post niet voor niets een
Lees nou zelf eens wat je schrijft!!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij houdt je buiten ja. Van Piles kan ik hebben!!
Pfff, je doet zelf net zo hard mee met je 'We hebben het hier wel over haaibaaike hè! 'quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Zeg, gaan jullie ff lekker pm-en ofzo, en verpest dit vrolijk MWDL-topic niet![]()
Stelletje zeikwijven, jullie allebei
Morgen? Vanavond!quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:21 schreef Cee het volgende:
Mèn en ik had nog speciaal een
erbij gezet. Al die moeite voor niks.
Maar goed, morgen weer een show, heb er zin in! Ik 'heb'![]()
etc. de dvd-box die is ook erg leuk, heel veel "oh ja!" momenten.
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mompel, mompel.. ONM, GTST...mompel mompel
Dat heeft echt niet alleen met de marathonuitzending te maken (áls het er überhaupt nog verkopen/playcounts van na de uitzending zijn meegerekend). Dat vehikel van Adele vond ik al kut en dat is door die uitzending veranderd. Dus ik ben niet naar de winkel gerend om die single te gaan halen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:19 schreef wokkkel het volgende:
Grappige statistieken in de album top 100 na de marathonaflevering van vorige week:
Ilse de Lange stijgt met haar album van 7 naar 4.
Jan Smit van 14 naar 7.
Adele van 57 naar 12.
Was te verwachten.
De single die Adele daar zong is in de singlelijst gestegen van 63 naar 15.
Ja jezus. Jij bent er niet naar toe gelopen, maar mensen die het nummer wél leuk vonden wel. De hitlijsten worden namelijk berekend na de aantal keren dat mensen naar de winkel zijn gelopen voor een CD en niet na de aantal keren dat mensen thuis zijn gebleven. Dit heeft er sowiezo mee me maken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heeft echt niet alleen met de marathonuitzending te maken (áls het er überhaupt nog verkopen/playcounts van na de uitzending zijn meegerekend). Dat vehikel van Adele vond ik al kut en dat is door die uitzending veranderd. Dus ik ben niet naar de winkel gerend om die single te gaan halen.
Haaaiquote:
Wel een incest programma tot dusverquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:53 schreef marcodej het volgende:
Piet met kind op rug. Paul: "Ik dacht dat ik even Karl Noten voorbij zag komen..."
Erg leuk tot nu toe.
Dat heb je al gauw met zo'n naam: Shirley...quote:
Held is hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:58 schreef golfer het volgende:
Van der Vlugt maakt het wel weer een geslaagde uitzending.
Ik ga gewoon eerlijk zeggen dat ik net lachend naar de Josti's Pakken Uit heb zitten kijken omdat hij zo lekker sarcastisch wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:58 schreef golfer het volgende:
Van der Vlugt maakt het wel weer een geslaagde uitzending.
quote:
Zo is deze held altijd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Wat is Sinterklaas maar agressief dit jaar
Nee speciaal op Moendsagquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij kan dit alleen in Nederland en dan nog eens alleen bij Paul de Leeuw
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Val ons toch niet lastig met die mislukte musicaljosti's![]()
.
Elk jaar erger jah, volgend jaar slacht ie een kind af.quote:
Volgend jaar is ie geen Sint meer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:37 schreef Remake het volgende:
[..]
Elk jaar erger jah, volgend jaar slacht ie een kind af.
quote:
Maar ze doen allebei Toet Toet!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar maar maar.... Sint heeft een stoomBOOT geen stoomTREIN!!![]()
Dat doet ie nu alquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:43 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Jawel toch? Maar dan gaat hij alleen de intocht en een programma's doen.
Die site.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we volgend jaar deze kop
http://www.fredbutter.nl/
Nee. Hij heeft alleen de rol in de TV-serie overgenomen en de Ahoy-shows. Volgens mij gaat van der Vlugt gewoon door.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we volgend jaar deze kop
http://www.fredbutter.nl/
De lelijke Pietquote:
Leuk voor dat jochie die PSV-fan is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
En een shirt van hemzelf
+ een wedstrijdje
Feyenoord - PSV is nog niet geweestquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor dat jochie die PSV-fan is.
Eens... Hij is de enige echte sinterklaas!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef Specularium het volgende:
Als Bram stopt geloof ik gelijk niet meer in Sinterklaas.
Maar je hebt toch nog wel een hekel aan Catherine?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef tong80 het volgende:
Astrid Joosten is iemand die zegt na het neuken :
: Sorry dat ik niet kreunde tijdens de sex, ik dacht aan de kijkcijfers'
Catherine is een beest in bedquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog wel een hekel aan Catherine?
Ja, was leuk! Jammer wel, dat Paul er weer veel te lang mee door ging, tot Guus aan toequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldig, vooral die liedjes op die andere melodie.
Ja triest.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Was erg leuk de uitzending.. kleine Guusje is de kleinzoon van regisseur Guus Verstraete.
En daarnaast zat dacht ik een zoon van Paul.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Was erg leuk de uitzending.. kleine Guusje is de kleinzoon van regisseur Guus Verstraete.
Ja dat klopt als zwarte piet verkleed..Wij hebben vandaag de bevestiging van de VARA gehad voor donderdag 18 december, opnames beginnen om 19.30u tot 21.30u ..Uiterlijk om 18.30u daar zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En daarnaast zat dacht ik een zoon van Paul.
uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:36 schreef Samba-boy het volgende:
Verdomme, heb de aflevering gemist, dacht dat het gewoon vanavond en morgen was...
Trouwens, heb wel het stukje van de sinterklaasliedjes op andere melodie gezien, geinigheeft iemand voor mij nog een link waar ik het terug kan zien?
Dat zag ik echt gelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:01 schreef F04 het volgende:
Dat RTL programma kwam gewoon vanuit de MWDL studio
Waarom zijn die reguliere uitzendingen dan niet live?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week donderdag avond zijn wij bij de tv opnames van MWDL
Dat stond niet in de brief die ik kreeg.. het wordt s'avonds om 19.30u tot 21.30u opgenomen! En zaterdag+zondag uitgezonden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:51 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom zijn die reguliere uitzendingen dan niet live?
Daar ging ik wel vanuit ja, maar kan niet kijkenquote:
Je bent gek gewordenquote:Ik dacht dat we geen paul meer zouden krijgen tot januari/februari ofzo.. ben ik nu gek geworden?
Volgensmij is volgende week de laatste en dan pas eind jan/begin feb weer...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het komt er vanavond op
Ik dacht dat we geen paul meer zouden krijgen tot januari/februari ofzo.. ben ik nu gek geworden?
quote:
quote:
Tenenkrommend iddquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
Die indo was toch wel het dieptepunt.
Charlie, charlie , we hebben je vader gevondenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
Die indo was toch wel het dieptepunt.
Mijn mening hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, klinkt niet zo leuk dus! Naja, we zien het wel
Nouja, diegene boven je zijn er ook niet echt over te spreken. Maar ach, bij al die hoogtepunten moeten er ook mindere afleveringen zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn mening hoorDay after heb ik vanavond niet gekeken op i-net..kijk ik morgen.
Ik ben niet de enige idd, die de uitzending niet boeiend vondquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, diegene boven je zijn er ook niet echt over te spreken. Maar ach, bij al die hoogtepunten moeten er ook mindere afleveringen zijn.
Gewoon vermakelijke aflevering, niet de beste maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, klinkt niet zo leuk dus! Naja, we zien het wel
En dat lag helemaal aan Paul. Hij is gewoon een open boek!! Je kunt zooooo aan hem zien dat ie het na de marathonavond, waar ie wel naartoe heeft geleefd, voor de rest van het seizoen gewoon kotsbeu is, al die mensen met hun idiote wensen.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Het was eigenlijk wel een mooi moment voor pauze geweest, zo na die marathon
Eind januari weer komt MWDL! Dus volgende week de laatste uitzending als wij er zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Volgensmij is volgende week de laatste en dan pas eind jan/begin feb weer...
Knap grietje ja. Iig wel duidelijk over dat ze Dinand geen hand wilde geven.quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef golfer het volgende:
Dat 7-jarige meisje. Heerlijk eigenwijs kind.
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 december 2008 05:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat lag helemaal aan Paul. Hij is gewoon een open boek!! Je kunt zooooo aan hem zien dat ie het na de marathonavond, waar ie wel naartoe heeft geleefd, voor de rest van het seizoen gewoon kotsbeu is, al die mensen met hun idiote wensen.
Het wordt de hoogste tijd dat ie met iets anders begint. Een totaal nieuw concept.
Als Paul de Leeuw niet scherp meer is en op routine gaat draaien dan is ie ook niet meer leuk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die indo is echt een slechte kopie van Najib Amhali. Hij begon zelfs ook over indo's op tv.
Dan moet je zijn een na laatste show kijken.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Als Najib Amhali nou een Indonesiër was kon ik me je reactie ook nog niet voorstellen, maar wat heeft een Marokkaanse oorsprong met Indonesië te maken? Bovendien kan Najib dan wel Marokkaanse ouders hebben, hij is zo Nederlands als maar zijn kan. Het raakt in ieder geval kant noch wal wat je zegt.
Gelukkig heeft dat er niks mee te maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
(Vreemde username trouwens, ik moet telkens denken aan een speculum, en ben blij dat je geen bijbehorende avatar hebt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |