wil jij er #26 van maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
eens met TT
die warming up's zijn niet leuk.
Wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:03 schreef borisz het volgende:
nog een paar weken en dan is dinges afgelopen voor studio voetbal.
Op zoek naar Jozef, maar niet die van Maria, nee want deze moet homo zijn en aan Willem Nijholt willen likken, die showquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zoek naar Jozef, maar niet die van Maria, nee want deze moet homo zijn en aan Willem Nijholt willen likken, die show
Huh? De opnames waren tussen 14.00 en 16.00 uur. Tijd genoeg dus voor Simone en Paul om zich naar de première te begeven ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij gaan 18 december. Ben jij gisteren naar de opnames geweest..Simone Kleinsma had gisteravond premiére van Sunset Boulevard.Dat snap ik niet..Paul zal er ook geweest zijn. Nee, dat snap ik echt niet..
Oké, thnx.. voor je uitlegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Huh? De opnames waren tussen 14.00 en 16.00 uur. Tijd genoeg dus voor Simone en Paul om zich naar de première te begeven ....
Graag gedaan, het verbaast me hoeveel mensen in onze omgeving niet weten dat het niet live is en dat er op vrijdagmiddag in één keer bijna 2 uur wordt opgenomen en dat dit wordt verdeeld over de vrijdag- en zaterdagavonduitzending!quote:
1.198.000 das toch redelijk veelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij kijkt er bijna niemand op vrijdag.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
1.198.000 das toch redelijk veel
Paultje kun je opnemen. Ik kijk Paul, en man kijk naar voetbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hmz, ik moet vanavond kiezen tussen Paul de Leeuw of Oranje.
Lastig.
Ja maar dat wist ik wel ...dat het niet live is, en dat het in zijn geheel opgenomen wordt! Maar omdat Simone gisteren première had van SB..Daarom dacht ik dat het donderdagmiddag opgenomen was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Graag gedaan, het verbaast me hoeveel mensen in onze omgeving niet weten dat het niet live is en dat er op vrijdagmiddag in één keer bijna 2 uur wordt opgenomen en dat dit wordt verdeeld over de vrijdag- en zaterdagavonduitzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |