Ja, wat een control freak haha. Hele tijd vloeken en zuchten. Wel leuk om te bekijken,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
Kijken jullie ook Ned1 nu?
Ja echt welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, wat een control freak haha. Hele tijd vloeken en zuchten. Wel leuk om te bekijken,
Dat is niet lullig, dat is meesterlijk haha. Volgens mij had ze het niet eens door..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:21 schreef Arjann87 het volgende:
Weet je wat wel lullig was
Haha oke. Maar volgens mij wel had zij het wel door. Zij trok een gezicht van "Huh? Dit snap ik niet..." of "oeps, hij heeft het gezien...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is niet lullig, dat is meesterlijk haha. Volgens mij had ze het niet eens door..
Ja idd.. en haar verloofd stond er ook maar wat bij geloof ik. Als iemand dat toch zou flikken bij je vriendin/vrouw dan help je haar toch en controleer je of alles goed is? Of je ramt Paul op z'n bek natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:23 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond het uitermate vreemd dat hij die vrouw in die glazen duwde... ze zou zomaar verkeerd neer kunnen komen..
zwaar belachelijke actie.
Ook belachelijk trouwens dat niemand er echt iets van zeiAchterlijk klapvee...
Paul is leuk en kan echt leuke groffe grappen maken maar dit ging echt te ver vond ik.
Even teruggekeken. Zal wel niet de bedoeling zijn geweest, meer om haar uit balans te brengen, maar ondoordacht was het wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef DaFrenk het volgende:
Tja.. ik vond die actie met die meid in het glas gooien toch wel vreemd.
En daar gaat ie weerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef golfer het volgende:
Tranen in mijn ogen van het lachen om die trompettist met z'n loep.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef golfer het volgende:
Tranen in mijn ogen van het lachen om die trompettist met z'n loep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |