awel..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Goh, er lopen 3 dames voorbij, moet Lange Fransie niet gaan rappen dat ie het zaad over die 15-jarigen moet uitspuiten?
Ja, Maril dat had ik ook, 'k heb er niet opgereageerd !quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef maril het volgende:
zeg hebben jullie dat nou ook dat bij een bericht dat je in tikt rare bericht krijgt , nu was het forum weer sucsesvol verwijderd ,gzd niet maar wat is er aan de hand de hele dag al raar
Ja, ik dacht dat het enige nummer in z'n reportoire zouj zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Goh, er lopen 3 dames voorbij, moet Lange Fransie niet gaan rappen dat ie het zaad over die 15-jarigen moet uitspuiten?
In elk geval één setje teveel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef Tafkahs het volgende:
hoeveel lange fransen en baas b' en heb je eigenlijk?
Zoon van Jan Paparazzi.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die bolle nou weer?
Ze waren lelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Tering, wat zijn die wijven lelijk GEMAAKT.
Brutuz, van de hit "Mijn feestje"quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die bolle nou weer?
Marrokaanse trends toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Tering, wat zijn die wijven lelijk GEMAAKT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |