dat haalt jackquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef pberends het volgende:
Gister 1,2 miljoen kijkers.
Toch blijf ik de uitzending met dat popcorn een stuk leuker vinden dan de 2 laatste.
Viel tegen inderdaad, het effect van een negerzoen is ook niet bepaald chaotisch.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:
Dat met die negerzoenen had nog heftiger gekund
Dat was een leuke verrassing voor die mevr... Lief van haar dochter die een mailtje had gestuurd en lief van Paul dat ze de '' dvd'' krijgt van de film !!quote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Thomas__Acda het volgende:
Geweldig stukje met die vrouw toch..echt emotioneel
dat hebben we zelf ook gezien, hoorquote:Op maandag 24 april 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was een leuke verrassing voor die mevr... Lief van haar dochter die een mailtje had gestuurd en lief van Paul dat ze de '' dvd'' krijgt van de film !!
Ik had niet tegen jou.quote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat hebben we zelf ook gezien, hoor
Ja ik had dat zaterdag op internet gezien de afterpartyquote:
haha, ik plaag je, omdat ik weet dat je zo reageert.quote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had niet tegen jou.![]()
Volgens mij verbied jij mij dat ik hier in dit topic post ..
Terwijl ik fan van Paul ben.. Dat zal jou echt niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |