Ik heb ook naar The Day After gekeken was erg leukquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef GloriaTatlock95 het volgende:
Day-After net gezien was leuk... Ruben Nicolai en die meiden![]()
![]()
dat was het grootste item, de rest was wat klainer omdat ze maar heel kort tijd hadden tussen de vorige opname en deze opname.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook naar The Day After gekeken was erg leuk![]()
Dat betekent dat ze semi-live hebben opgenomen. Jij hebt een leuke dag gehad zo te zien aan de opname's !! Heb je jezelf ook gezien ? Want ik vond het een leuke uitzending wel wat hilarisch..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zogeen seconde ingeknipt zoals het is opgenomen zo is het uigezonden
yup heb me zelf genoeg gezienquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze semi-live hebben opgenomen. Jij hebt een leuke dag gehad zo te zien aan de opname's !! Heb je jezelf ook gezien ? Want ik vond het een leuke uitzending wel wat hilarisch..
Dat is toch wel op de zelfde dag opgenomen, dat zag ik in de Day After zelfde mensenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat was het grootste item, de rest was wat klainer omdat ze maar heel kort tijd hadden tussen de vorige opname en deze opname.
De witte boon in saus was echt fun![]()
Zeker het is eerst 53 minuten exactquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch wel op de zelfde dag opgenomen, dat zag ik in de Day After zelfde mensen![]()
ja maar na de tijd dus compleetquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Vlieg met mij mee naar de Regenboog heb ik niet gehoord en Blijf zong hij voor dat meisje wiens cavia is overleden.
yup of als je morgen niet kan, maandag nog een kans, en anders nog altijd op de site van paulquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ben nu wel benieuwd naar de afterparty. Nouja, morgen weer
Mooi stukje was dat idd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Paul had er zin in
Frans Bauer die op Dennie Christiaan leek was ook wel geinig gevonden
Toen moest ik ook lachen jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Frans Bauer die op Dennie Christiaan leek was ook wel geinig gevonden
Het was een leuke uitzendingquote:Op zondag 4 november 2007 08:33 schreef Miam het volgende:
[..]
Mooi stukje was dat idd.
Dat witte bonen in tomatensaus verhaal was ook tof!![]()
Hij zei wel tot de volgende weekquote:Op zondag 4 november 2007 09:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar volgende week dus geen MWDL?
Ik heb het ook niet meegekregen dat het er niet op komt?quote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij zei wel tot de volgende week![]()
Hmm, laten we het hopenquote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Fred_B het volgende:
In de Veronica-gids staat dat het volgende week gewoon komt, hoewel daar soms fouten in zitten. MWDL op de gebruikelijke tijd, gevolgd door de eerste aflevering van 'Dit was het nieuws'.
Misschien wel, waarom niet?quote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef Houtspeer het volgende:
Als je nu een wens op stuurt over sinterklaas, denken jullie dat ze mij dan uitnodigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |