erg lief dat hij daar kijkcijfers mee scoort en dus zijn zakken indirect mee vult. De wereld zit zo vol goedheidquote:Op maandag 18 december 2006 09:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb met gemengde gevoelens gekeken ! Ik bedoel dat die mevr een schilderij kreeg waar haar moeder en zij opstaat.
Ik kreeg tranen in mijn ogen zo emotioneel vond ik hetEn erg lief van Paul en de redaktie !
Zo, anders ben jij even pessimistisch. Die kijkcijfers krijgt ie gewoon omdat ie Paul de Leeuw is en omdat men het programma kent en leuk vindt. Dat hij daar wat emotionele onderwerpen in verwerkt is logisch, dat is gewoon de vorm van het programma (wensen vervullen).quote:Op maandag 18 december 2006 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
erg lief dat hij daar kijkcijfers mee scoort en dus zijn zakken indirect mee vult. De wereld zit zo vol goedheid
Goede antwoord van jou @ Taurus.quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo, anders ben jij even pessimistisch. Die kijkcijfers krijgt ie gewoon omdat ie Paul de Leeuw is en omdat men het programma kent en leuk vindt. Dat hij daar wat emotionele onderwerpen in verwerkt is logisch, dat is gewoon de vorm van het programma (wensen vervullen).![]()
idd, zo is paul niet. Hij is zelfs toen naar de begravenis gegaan van de Vader van cato, die enkele weken naar de bewuste uitzending was overleden!quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo, anders ben jij even pessimistisch. Die kijkcijfers krijgt ie gewoon omdat ie Paul de Leeuw is en omdat men het programma kent en leuk vindt. Dat hij daar wat emotionele onderwerpen in verwerkt is logisch, dat is gewoon de vorm van het programma (wensen vervullen).![]()
Wie bedoel je de kleine gast?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef arnold-d het volgende:
waarom zie ik deze topic nu pas![]()
ik heb die kleine gast.. bij de HCC gezien![]()
loopt die daar blij met zijn piano op zijn rug![]()
Shorty?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie bedoel je de kleine gast?![]()
het heeft gesprokenquote:Op maandag 18 december 2006 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goede antwoord van jou @ Taurus.
Dat zou super zijn ja,quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo Samir en Amar vrij
zou supper zijn als ze in de oudejaar aflevering er zijn
das ook weer waarquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zou super zijn ja,
Maar de kinderen willen met hun moeder wel rust hebben![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo Samir en Amar vrij
zou supper zijn als ze in de oudejaar aflevering er zijn
quote:Ammar en Sarah in oud-nieuw-show
In de Mooi Jaar De Leeuw zijn Ammar en Sarah met hun moeder Janneke te gast. Verder in het programma onder anderen: Adje met vuurwerk, Cor Bakker met zijn zus Sonja en zijn piano, gipsvluchten en Wie is de Bob de Rooy? Vervolg om 23:20 uur
http://www.tvgids.nl/
Die paul gaat behoorlijk ver met zijn gangbang en aanval.quote:Op zondag 31 december 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Wat een lekkere verbinding met Afganistan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |