iets beter wel ja, dan de televisie uitzending.quote:Op maandag 6 november 2006 11:33 schreef Jivis het volgende:
Vond de After Party way beter dan de reguliere uitzending.
Dat koor en Cor
Zag dr iig niet uitquote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef kevin85 het volgende:
Dat Jumpen, dat was gewoon net Hakken
Hij zong zelfs "Ik wil niet dat je liegt" vanaf de autocuequote:Op maandag 6 november 2006 00:47 schreef jmac het volgende:
tvp
Voor namen heeft ie de autocue toch. Hij moet zoveel onthouden...
Dat doet Paul allang via autocue zingen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij zong zelfs "Ik wil niet dat je liegt" vanaf de autocue.
Nee Adje is nu nog grappig...quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef boneyard het volgende:
ik vond dit een mindere internet uitzending eigenlijk, het liep niet echt. de stuk met armin was gewoon jammer, waarom nodig je 'm uit als ie niet echt iets mag doen omdat je die muziek niks vind.
shorty was gewoon een suffe gast. zijn echte optreden wil je gewoon niet herhalen want dan is het echt niet leuk meer. die paar korte optredens waar ook eigenlijk allemaal maar een beetje grappig omdat ie terug was, niet om wat ie deed. blij dat ie weg is, hoeft ook zeker niet terug te komen.
Nee ik stond helemaal bovenaanquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doet Paul allang via autocue zingen.
Is toch niks mis mee!! Vroeg Paul iets aan jou tijdens de internet uitzending?![]()
Uhm..nee! In de internetuitzending sta ik linksvooraan op dat 'blok'. Vlak voordat we als paarden achter Paul aan moeten rennenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar kwam je wel in de gewone uitzending voorop de studio in?![]()
Ook nietquote:
Niet, toevallig dat meisje uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ook niet. Beetje tot mn schouders. Ik heb een zwart bloesje en een spijkerbroek aan, maar daar ben je niet echt mee geholpen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |