en dat wordt cker niet herhaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb echt zitten schateren van het lachen om de uitzending van vanavond
ja, dat dacht ik ook en tot mijn grote ergernis was dat ook zo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
van wanneer, zaterdag was er toch youp van t hek
Een uur lang alle hoogtepunten van alle interne afterparty'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van zaterdag ervoor ! 24 september?.Of lieten ze gisteren in het totaal de fragmenten zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gisteren waren de hoogtepunten van de internetuitzendingen. Paul de Leeuw ging elke keer een halfuur door op internet, daarvan zijn nu de hoogtepunten uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van zaterdag ervoor ! 24 september?.Of lieten ze gisteren in het totaal de fragmenten zien
van al die afleveringen van'' Mooi Weer De Leeuw'' Daar de mooiste ervan !?
Want ik heb gisteren niet gekeken.![]()
Dat was geweldig brullen zeg, kwam op een gegeven moment niet meer bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
ik zag gister een stukje van Adje wat ik nog niet kende, het was echt geweldig hoe hij in z'n rol bleef zitten
![]()
![]()
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gisteren waren de hoogtepunten van de internetuitzendingen. Paul de Leeuw ging elke keer een halfuur door op internet, daarvan zijn nu de hoogtepunten uitgezonden.
Ja, hé, Nou goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
Als er maar een homo in zit he, Haaibaaike?
waar zeg ik dat ik hem goed vind... en stuur je wel een cc van je mail naar mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, hé, Nou goedDoe normaal man, Jij vind hem ook goed,
Bedankt voor je Topic in de Feedback![]()
Ik eis een bccquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik hem goed vind... en stuur je wel een cc van je mail naar mij
Altijd gedacht dat 't een kerel wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:27 schreef Wasert het volgende:
[..]
Ik eis een bcc
Haaibaaike. Onze homo knuffelaarster
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen. Ook met die zingende homo uit Texel die net zo hoog zong als Ruth Jacottquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
ik zag gister een stukje van Adje wat ik nog niet kende, het was echt geweldig hoe hij in z'n rol bleef zitten
![]()
![]()
Jezus ja die ballenknijperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen. Ook met die zingende homo uit Texel die net zo hoog zong als Ruth Jacott![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |